AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:57 #1 Del Skrevet søndag kl 12:57 Jeg har sjekket filteret der det var glasskår og vann, et litt skjørt glass hadde knust inni der. Selv om jeg har fjernet både glasskår og vann så viser fortsatt displayet waterproof. Maskinen funket helt fint før dette glasset ble satt inni der. Så hva kan problemet være da det ikke hjalp å fjerne det? Og hvor lenge varer dette waterproof programmet? Jeg dro ut kontakten da det ikke stopper. Hva gjør jeg? Anonymkode: 0756d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet søndag kl 13:04 #2 Del Skrevet søndag kl 13:04 (endret) https://media.miele.com/downloads/83/58/00_96106053F2151EDCB5E92BCBFC1F8358.pdf Endret søndag kl 13:06 av Handerrefyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:23 #3 Del Skrevet søndag kl 13:23 Takk? Men ikke noe annet å gjøre en å kontakte serviceavdelingen? Anonymkode: 0756d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:28 #4 Del Skrevet søndag kl 13:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk? Men ikke noe annet å gjøre en å kontakte serviceavdelingen? Anonymkode: 0756d...758 Skulle ikke stå spørsmålstegn etter takk. Anonymkode: 0756d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:06 #5 Del Skrevet søndag kl 14:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sjekket filteret der det var glasskår og vann, et litt skjørt glass hadde knust inni der. Selv om jeg har fjernet både glasskår og vann så viser fortsatt displayet waterproof. Maskinen funket helt fint før dette glasset ble satt inni der. Så hva kan problemet være da det ikke hjalp å fjerne det? Og hvor lenge varer dette waterproof programmet? Jeg dro ut kontakten da det ikke stopper. Hva gjør jeg? Anonymkode: 0756d...758 Du finne bruksanvisningen, og leser der hvordan du feilsøket maskinen og hvordan du kan løse de ulike feilmeldingene på maskinen din. Anonymkode: fc513...012 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:23 #6 Del Skrevet i går, 13:23 Må la det tørke og prøve den igjen om 2 dager. Ringte serviceavdelingen og spurte. Er det dyrt med service? Glemte å spørre om det da jeg ringte. Anonymkode: 0756d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden 3595 står det på hjemmesiden til Miele Reparasjon Men hvordan klarte du å knuse glass inni vaskemaskinen, og hvordan kom glasset seg fra trommel til filter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden newman01 skrev (5 timer siden): 3595 står det på hjemmesiden til Miele Reparasjon Men hvordan klarte du å knuse glass inni vaskemaskinen, og hvordan kom glasset seg fra trommel til filter? Ok. Det aner jeg ikke. Anonymkode: 0756d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden newman01 skrev (5 timer siden): 3595 står det på hjemmesiden til Miele Reparasjon Men hvordan klarte du å knuse glass inni vaskemaskinen, og hvordan kom glasset seg fra trommel til filter? Oppvaskmaskin Anonymkode: b82e1...57e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Må ha tekniker. Anonymkode: 0756d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå