AnonymBruker Skrevet i går, 12:55 #1 Del Skrevet i går, 12:55 Hei, jeg skal kjøpe min første bolig. Jeg har sett litt på boligkalkulator og hvor mye lånet vil koste meg hver måned. Vet at det kan variere litt fra det tilbudet jeg får fra banken, men jeg skal ikke kjøpe en dyr bolig og jeg har ganske høy EK så jeg tror ikke jeg får mye dårligere tilbud. Men i boliglånskalkulator ber banken om å opplyse boligens verdi- gjelder dette bare prisantydningen eller inkludert fellesutgifter/omkostninger? Jeg ser at noen boliglånskalkulatorer har en egen rubrikk for fellesgjeld når det er andelsleilighet, men hvordan er det med selveier? Anonymkode: 3ffae...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet i går, 12:59 #2 Del Skrevet i går, 12:59 Det er størrelsen på lånet, renten og nedbetalingstiden som avgjør hvor mye du må betale i måneden. Fellesutgiftene inkl. evt. avdrag/renter på fellesgjeld kommer i tillegg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå