AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg skal ha to poser med klær til innsamling og en kasse med gamle blomsterkrukker og et servise til bruktbutikken. Deilig å få bedre plass Anonymkode: 074df...b21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal ha to poser med klær til innsamling og en kasse med gamle blomsterkrukker og et servise til bruktbutikken. Deilig å få bedre plass Anonymkode: 074df...b21 Strømpebuksen som ble brukt i går. Oppbrukt. Anonymkode: a612b...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3. november 2024 #3 Del Skrevet 3. november 2024 Haugevis med papp/papiravfall. Var ordentlig haug på kurven, og deilig å få ut 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Del Skrevet 3. november 2024 Kastet to almenakker fra 2023 Anonymkode: b41db...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 3. november 2024 #5 Del Skrevet 3. november 2024 Noen bukser fra da jeg var tenåring, liker dem ikke lengere men de ble beholdt fordi jeg ville se om jeg kom inn i str 36 igjen. En mal for hvordan jeg burde se ut. Fuck det. De havnet i en innsamlings konteiner sammen med en jakke og noen kjoler, håper noen andre liker dem ❤️ Ryddet og la sommerklær i boden sånn at det kun er klær jeg faktisk bruker i skapet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3. november 2024 #6 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) Elline skrev (12 minutter siden): Noen bukser fra da jeg var tenåring, liker dem ikke lengere men de ble beholdt fordi jeg ville se om jeg kom inn i str 36 igjen. En mal for hvordan jeg burde se ut. Fuck det. De havnet i en innsamlings konteiner sammen med en jakke og noen kjoler, håper noen andre liker dem ❤️ Ryddet og la sommerklær i boden sånn at det kun er klær jeg faktisk bruker i skapet. Høres lurt ut å hive ut de buksene og heller akseptere deg selv. Heia deg Endret 3. november 2024 av Daisy-love Dum leif. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7 Del Skrevet 3. november 2024 Ryddet ut 12 bøker fra hyllene til barna. De har blitt for gamle for dem så bøkene blir levert til en barnehage i morgen 🥰 Anonymkode: c28df...5df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #8 Del Skrevet 3. november 2024 Kastet 8 søppelsekker i dag, og 7 bæreposer med klær gikk i Røde Kors boksen. Anonymkode: 58e95...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. november 2024 #9 Del Skrevet 3. november 2024 En sekk bøker. Nå har jeg under 10 bøker igjen i hele huset. En halv sekk vinterklær som ikke blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 4. november 2024 #10 Del Skrevet 4. november 2024 Jeg fikk endelig ut EL-avfallet fra kjelleren. 2 søppelsekker og 2 bæreposer fulle. Leverte det på Power. Deilig å få litt bedre plass i kjellerboden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #11 Del Skrevet 4. november 2024 Masse gammelt sengetøy. Det tok opp veldig mye plass i skapet med mange doble dynetrekk. Vi trenger egentlig bare to sett. Anonymkode: 6af3a...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #12 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Masse gammelt sengetøy. Det tok opp veldig mye plass i skapet med mange doble dynetrekk. Vi trenger egentlig bare to sett. Anonymkode: 6af3a...a65 Hvor leverer dere sengetøy? Anonymkode: 0b62e...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #13 Del Skrevet 6. november 2024 Har endelig solgt en litt stor greie fra boden på finn! Har også ute noe på gis bort som skal hentes i dag. Begynner å se gulvet i boden igjen, og det er skikkelig digg! Anonymkode: eaed0...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå