Gå til innhold

Hva har du kvittet deg med i dag? ( til deg som har ryddet...)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha to poser med klær til innsamling og en kasse med gamle blomsterkrukker og et servise til bruktbutikken. Deilig å få bedre plass :) 

Anonymkode: 074df...b21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skal ha to poser med klær til innsamling og en kasse med gamle blomsterkrukker og et servise til bruktbutikken. Deilig å få bedre plass :) 

Anonymkode: 074df...b21

Strømpebuksen som ble brukt i går. Oppbrukt. 

Anonymkode: a612b...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bukser fra da jeg var tenåring, liker dem ikke lengere men de ble beholdt fordi jeg ville se om jeg kom inn i str 36 igjen. En mal for hvordan jeg burde se ut. Fuck det. De havnet i en innsamlings konteiner sammen med en jakke og noen kjoler, håper noen andre liker dem ❤️

Ryddet og la sommerklær i boden sånn at det kun er klær jeg faktisk bruker i skapet. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elline skrev (12 minutter siden):

Noen bukser fra da jeg var tenåring, liker dem ikke lengere men de ble beholdt fordi jeg ville se om jeg kom inn i str 36 igjen. En mal for hvordan jeg burde se ut. Fuck det. De havnet i en innsamlings konteiner sammen med en jakke og noen kjoler, håper noen andre liker dem ❤️

Ryddet og la sommerklær i boden sånn at det kun er klær jeg faktisk bruker i skapet. 

Høres lurt ut å hive ut de buksene og heller akseptere deg selv. Heia deg :strix:

Endret av Daisy-love
Dum leif.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet ut 12 bøker fra hyllene til barna. De har blitt for gamle for dem så bøkene blir levert til en barnehage i morgen 🥰

Anonymkode: c28df...5df

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet 8 søppelsekker i dag, og 7 bæreposer med klær gikk i Røde Kors boksen.

Anonymkode: 58e95...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sekk bøker. Nå har jeg under 10 bøker igjen i hele huset. En halv sekk vinterklær som ikke blir brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk endelig ut EL-avfallet fra kjelleren. 2 søppelsekker og 2 bæreposer fulle. Leverte det på Power. Deilig å få litt bedre plass i kjellerboden. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gammelt sengetøy. Det tok opp veldig mye plass i skapet med mange doble dynetrekk. Vi trenger egentlig bare to sett.

Anonymkode: 6af3a...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Masse gammelt sengetøy. Det tok opp veldig mye plass i skapet med mange doble dynetrekk. Vi trenger egentlig bare to sett.

Anonymkode: 6af3a...a65

Hvor leverer dere sengetøy?

Anonymkode: 0b62e...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig solgt en litt stor greie fra boden på finn! Har også ute noe på gis bort som skal hentes i dag. Begynner å se gulvet i boden igjen, og det er skikkelig digg!

Anonymkode: eaed0...0de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...