AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Skrevet 3. november 2024 Hei, jeg kjøpte tre ting med kredittkort og jeg skal returnere to av dem. Hvis jeg betaler regningen fra kredittkortet som vanlig(altså for de tre tingene), og i mellomtiden returnerer jeg to av tingene som jeg har betalt for med kredittkort. Blir pengene bare returnert til mitt kredittkort? Hvordan får jeg pengene tilbake- man kan vel ikke få positiv saldo på et kredittkort? Anonymkode: 2c271...350
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, jeg kjøpte tre ting med kredittkort og jeg skal returnere to av dem. Hvis jeg betaler regningen fra kredittkortet som vanlig(altså for de tre tingene), og i mellomtiden returnerer jeg to av tingene som jeg har betalt for med kredittkort. Blir pengene bare returnert til mitt kredittkort? Hvordan får jeg pengene tilbake- man kan vel ikke få positiv saldo på et kredittkort? Anonymkode: 2c271...350 Kredit kommer til kredittkortet ditt. Saldo kan bli positiv. Hvis du bruker kortet i mellomtiden vil beløpet komme til fratrekk på neste faktura. Hvis du ikke bruker kortet ditt kan du overføre positiv saldo til annen konto. Anonymkode: ad264...43d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Skrevet 3. november 2024 Hvorfor tror du at man ikke kan ha positiv saldo på et kredittkort? Setter inn lønna mi på kredittkortet hver måned jeg og bruker i alle daglige kjøp, for cashback. Anonymkode: 61844...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå