Honey Dew Skrevet 3. november 2024 #41 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er spennende fordi vi menn tenner på å se en naken kvinnekropp. Det å lage et lite show av det det og erte litt gjør det enda mer spennende. Hvis man ikke tenner på det så er det ytterst meningsløst, så klart. Anonymkode: 091e8...695 Har du ikke sett kroppen til damen din før da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 3. november 2024 #42 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjorde det før. Nå er kroppen stygg, og det passer seg ikke. Vi gjør masse annet gøy, da Anonymkode: b5843...47b Han liker deg nok uansett. Er ikke bare kropp som teller 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #43 Del Skrevet 3. november 2024 Nei 😂😂 Anonymkode: 6ca2b...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 3. november 2024 #44 Del Skrevet 3. november 2024 Honey Dew skrev (7 minutter siden): Har du ikke sett kroppen til damen din før da? Er du så fantasiløs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3. november 2024 #45 Del Skrevet 3. november 2024 Ja, det hender. Både mannen og jeg elsker å vise kroppene for hverandre. Han er den eneste jeg føler meg helt komfortabel med naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 3. november 2024 #46 Del Skrevet 3. november 2024 Andre kan gjerne holde på med slikt, men jeg har aldri følt meg komfortabel med det, så har aldri gjort det. Danser mye annet, men stripper ikke. Er mannen som stripper for meg 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #47 Del Skrevet 3. november 2024 Honey Dew skrev (2 timer siden): Har du ikke sett kroppen til damen din før da? Jo, men jeg tenner på henne allikevel. Anonymkode: 091e8...695 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uperfekt mamma Skrevet 3. november 2024 #48 Del Skrevet 3. november 2024 Nei har ikke gjort det, og tviler på at eg kommer til å gjøre det. Men jeg kan godt kle meg sexy (horete) i skinnklær, binde han fast og la han se på mens jeg tar på meg uten å få røre seg selv eller meg frem til jeg gir tillatelse 😍🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #49 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er spennende fordi vi menn tenner på å se en naken kvinnekropp Hva har nakenhet med stripping å gjøre? Jeg går naken hele tiden.... Anonymkode: 70bbb...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #50 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg tar av meg klærne for ham, og ikke mer enn det. Jeg har ingen behov for å svinge på rumpa mens jeg gjør det. Han kan absolutt få se meg onanere, det har aldri vært noe problem, og er noe vi gjør av og til. Anonymkode: 65c3a...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #51 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg tar av meg klærne for ham, og ikke mer enn det. Jeg har ingen behov for å svinge på rumpa mens jeg gjør det. Han kan absolutt få se meg onanere, det har aldri vært noe problem, og er noe vi gjør av og til. Anonymkode: 65c3a...76b foran ham, skulle det stå. Anonymkode: 65c3a...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #52 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva har nakenhet med stripping å gjøre? Jeg går naken hele tiden.... Anonymkode: 70bbb...135 Stripping har noe med nakenhet å gjøre. Anonymkode: 091e8...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 3. november 2024 #53 Del Skrevet 3. november 2024 Nei, jeg er ingen danser. Så det hadde nok blitt veldig lite elegant. I tillegg er jeg litt beskjeden når det kommer til kroppen min. Han får se på og ta på hele meg. Men det føles veldig sårbart ut å skulle stå alene på gulvet og gjøre ett show ut av å vise meg selv frem på den måten. Kunne nok gjort det litt på tull, men ikke i fult alvor for å prøve å være sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #54 Del Skrevet 3. november 2024 Det har hendt ja, begynner å bli lenge siden direkte stripping, mer at jeg tar på noe sexy og vi danser litt og det fører til sex. Jeg synes det er deilig, men helt ærlig, etter 10 år sammen og 2 barn føles det litt påtatt og rart, men prøver å hente frem den delen av meg. Det hadde nok vært lettere å gjøre det mer autentisk hvis han ordnet en natt på hotell, kjøpte en pen kjole jeg kunne ha på når vi gikk ut og spiste på kvelden ett fint sted for eksempel. Istedenfor å bli sjalu på enhver person jeg har interaksjoner med… Man blir jo preget av alt ett forhold har inneholdt, og jeg har ikke den samme lidenskapen for han, fordi det er mye historie og vanskelige områder i vårt forhold. Når det gjelder å si hva man vil ha i senga er det ikke så mye mer å si når man ønsker ulike ting. Han liker bondage og BDSM, jeg har vært med på det litt, gag ball, lett pisking og sånt kan være deilig det, men tenner ikke på smerte, så lenger enn det går jeg ikke. Selv er jeg bifil og det visste han når vi ble sammen. Jeg har mange ganger nevnt å finne oss en kvinne og ha en trekant, men han tar aldri initativ, så det er nok ikke noe han klarer, grunnet sjalusien. Det må jeg jo bare respektere.. Jeg drømmer om sex fester og «cuck-holding» men det er helt utenkelig at vil skje om jeg forblir med denne mannen. Det er kanskje for det beste. Hvem vet. Da er det liksom ikke så mye vits i å snakke om fantasier.. Hadde jeg bare vist om den sjalu siden litt før.. Men vi viser oss alle fra litt falske sider i starten, og forelskelse gjør blind som man sier. Vi har deilig sex da, så jeg lyver ikke når jeg sier han ikke trenger å endre på noe.. Men det med hotell etc. har jeg jo nevnt. Det blir bare aldri noe av lenger.. Vi har blitt redde for å hå ut, fordi det så ofte ender i krangel dessverre. Anonymkode: 8e345...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. november 2024 #55 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men hvorfor er det slik? Anonymkode: 72d3f...eac Fordi vi lærer oss at det er ukvinnelig å flagge vår seksualitet. Noen klarer likevel å riste dette av seg godt nok til å kunne stå opp for sin seksualitet ovenfor partner interessert i den, men få av oss klarer egentlig å bli helt kvitt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #56 Del Skrevet 3. november 2024 Ehm, nei. Kan ikke tenke meg noe mer kleint 😅 Anonymkode: e1773...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 4. november 2024 #57 Del Skrevet 4. november 2024 Det er ganske uspennende at kjærester/samboere/koner stripper for enn, man vet tidlig i et forhold hva dem man er sammen med har å vise frem. Stripping er altså bare spennende når det er noen man ikke vet det som kler av seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #58 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva har nakenhet med stripping å gjøre? Vel, det er jo ikke helt uvanlig å kle av seg under stripping… Anonymkode: bbd68...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 4. november 2024 #59 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kan du fortelle hvorfor det ikke faller deg in. Har det med slut shaming å gjøre? Anonymkode: 72d3f...eac Hvorfor tror du at dette handler om skam og press?? Og om kvinner?? Hva med at det er kunstig og merkelig for de fleste? Min mann ville synes det var pinlig, antagelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #60 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 14.09): De aller færreste kvinnene jeg har vært med har vært i stand til å si hva de liker, hva de ønsker, og lar det være helt opp til meg. De sier som regel «vet ikke», eller bare «det du vil gjøre med meg». De få jeg har møtt som har det veldig klart for seg hva de liker, hva de er nyskjerrig på og har lyst å prøve, hva som tenner dem, kinks, hva enn. De er så befriende ❤️ Anonymkode: 4580f...1a4 Jeg har som regel opplevd menn som ikke hører etter når jeg sier hva jeg liker. De insisterer på å vite bedre eller gjøre det annerledes. Nåværende kjæreste er en nydelig elsker, men spør meg overhodet ikke om noe. Jeg spør og er nysgjerrig. Han sier han er fornøyd. Punktum. Anonymkode: 60964...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå