Gå til innhold

Stripper du for din mann.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sefanja skrev (13 minutter siden):

Det er jo bare trist. Alle må jo vite hva de trenger for å komme? Jeg går naken innimellom, men har ikke strippestang så vil ikke si jeg stripper.

Jeg tipper mange vet, men holder det for seg selv av en eller annen grunn. Men så har jeg også vært med noen få kvinner som aldri har hatt en orgasme, enda de er veldig glad i sex. Hun ene kjøpte seg en womanizer i slutten av 30 årene, og der fikk hun sin første orgasme noen gang. En annen har gått hele sitt 30 år gamle liv opptatt av at mannen skal få orgasme. Aldri tenkt tanken på at sex skulle kunne være på hennes premisser også. Hun også var veldig glad i sex

Anonymkode: 4580f...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Å nei, det skulle tatt seg ut 😅😅Tro både han og jeg ville ledd oss i hjel 😅

Anonymkode: f568a...d48

Er du så sikker på det. Kanskje din egen usikkerhet som snakker?

Anonymkode: 72d3f...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Aldri i livet. Hvorfor skulle jeg det?

Kanskje mannen din hadde satt pris på det? Gjør du kun ting for andre, så lenge du gleder deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje mannen din hadde satt pris på det? Gjør du kun ting for andre, så lenge du gleder deg selv?

Du gjør jo det samme selv. Vi liker ikke tråder som ikke forstår at vi kvinner også har selvstendige kroppslige behov, men her er vi.

Anonymkode: 70297...13d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Se for deg noe du hadde satt pris på å mannen din gjorde for deg og så se for deg å mannen din sier det er kleint begynne med slike ting nå. 🤣🤭

Det er mye som er kleint her i livet 😂😆🫣. Bedre sent enn aldri tenker jeg. Det handler jo om å vise at man setter pris på han. Er jo mange måter å gjøre det på. Så blir veien til mens man går den. Jeg har vært mye flau over meg selv 🫣🫣🫣

Så blir jeg fort flau og da....

Heldigvis så kan man ikke rødme gjennom en skjerm....Eller kan man det?

Jeg har ikke peiling 🤣🤣🤣🤣

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du gjør jo det samme selv. Vi liker ikke tråder som ikke forstår at vi kvinner også har selvstendige kroppslige behov, men her er vi.

Jeg tar en tur til IKEA i ni og ne. Ikke akkurat favoritt aktivitet i min bok men jeg vet å det gleder henne og jeg liker å glede henne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tar en tur til IKEA i ni og ne. Ikke akkurat favoritt aktivitet i min bok men jeg vet å det gleder henne og jeg liker å glede henne ❤️

Til vanlig har jeg blitt glad av å lese ikea og vite at en kvinne der ute får på shopping, men hvorfor måtte du? Hvorfor lurer du på om vi har sexualitet? 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er ikke sexy og da føler jeg meg bare ekstremt dum. Har prøvd. Jeg likte det ikke i det hele tatt. Han har heldigvis aldri spurt igjen, så det er ikke sikkert han likte det, han heller 🤣

Anonymkode: ef44a...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg som flasher pupper. Vil bare legge til at når jeg går i sexy undertøy, så "hjelper" ikke det heller, men når jeg går naken, så er det nok til at han legger fra seg det han holder på med, og må komme og ta på meg, og som regel havner vi i sengen, eller egentlig hvor som helst. Selv etter 10 år og en kropp som har forandret seg, så tenner mannen på meg like mye som i begynnelsen😅❤️

Anonymkode: 6ef70...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil, men han vil ikke at jeg skal:( 

Anonymkode: e055b...0b2

Og dette har sagt med ord, ”vil ikke se deg lite kledd eller naken”? Er han veldig konservativ eller GAY — eller begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det før. Nå er kroppen stygg, og det passer seg ikke. Vi gjør masse annet gøy, da :)

Anonymkode: b5843...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ikke i det hele tatt. Hva er det som er så spennende med å ta av og på seg klær?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (4 minutter siden):

Ikke i det hele tatt. Hva er det som er så spennende med å ta av og på seg klær?

Det er spennende fordi vi menn tenner på å se en naken kvinnekropp. Det å lage et lite show av det det og erte litt gjør det enda mer spennende.

Hvis man ikke tenner på det så er det ytterst meningsløst, så klart.

Anonymkode: 091e8...695

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er spennende fordi vi menn tenner på å se en naken kvinnekropp. Det å lage et lite show av det det og erte litt gjør det enda mer spennende.

Hvis man ikke tenner på det så er det ytterst meningsløst, så klart.

Det kommer nok helt an på hvordan den kroppen ser ut, tenker jeg😅 Og så kommer det selvfølgelig an på mannen. Min mann har aldri spurt om en repeat på strippinga jeg prøvde meg på en gang i tiden😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kommer nok helt an på hvordan den kroppen ser ut, tenker jeg😅 Og så kommer det selvfølgelig an på mannen. Min mann har aldri spurt om en repeat på strippinga jeg prøvde meg på en gang i tiden😅

Hun har aldri direkte strippet for meg, men jeg synes ikke det er vanskelig å svare på hvorfor det er spennende.

Jeg tenner på å se henne naken og hun tenner på å bli sett (når stemningen er riktig). Strippeshow blir for kleint for henne, og det er helt greit.

Jeg tipper strippingen din i alle fall var gøy. Man må ikke ta ting så seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg gjorde det før. Nå er kroppen stygg, og det passer seg ikke. Vi gjør masse annet gøy, da :)

Anonymkode: b5843...47b

Hvorfor passer det seg ikke? Ser ikke mannen din deg naken lengre? Han elsker deg vel akkurat slik du er? Og da tenker jeg at han sikkert fremdeles hadde satt pris på det, om han likte det før.

Mannen min elsker kroppen min ennå, selv om jeg har lagt på meg 20kg (pga sykdom), og puppene henger mer ned nå, kontra slik de så ut før❤️ Og han tenner like mye på kroppen min.

Anonymkode: 6ef70...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva du egentlig mener her, men jeg har ikke noe problem med å kle av meg foran kjæresten min og la ham både se på meg og gjøre hva han vil med meg. Vanker det noe godt på meg er jeg faktisk veldig rask til å fjerne klærne 🤩😛

Meeeen jeg stripper ikke "dansende" til sexy musikk nei, DET klarer jeg ikke, blir bare kleint 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør jeg ikke. Noe så kleint. Han tulle stripper for meg da. Får meg en god latter. 

Anonymkode: ddb88...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...