AnonymBruker Skrevet i går, 12:24 #1 Del Skrevet i går, 12:24 Som det står i overskrift. Stripper du for din mann og lar han få se på deg ta på deg selv eller er det kun noe som usikre kvinner føler seg presset til å gjøre? Har kvinner noen selvstendige ønsker når det kommer til sex eller er de kun offer for omstendighetene? Anonymkode: 72d3f...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #2 Del Skrevet i går, 12:28 Nei 🤣 Kvinner har selvsagt ingen selvstendig seksualitet Anonymkode: dd933...5b5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:29 #3 Del Skrevet i går, 12:29 Han stripper for meg 😉 Anonymkode: 70bbb...135 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:30 #4 Del Skrevet i går, 12:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei 🤣 Kvinner har selvsagt ingen selvstendig seksualitet Anonymkode: dd933...5b5 I følge det kvinner skriver her inne, er det du skriver sannsynligvis riktig. Anonymkode: 72d3f...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet i går, 12:33 #5 Del Skrevet i går, 12:33 Jepp! Til «Do ya think I’m sexy?» 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:35 #6 Del Skrevet i går, 12:35 Nei, kunne aldri falt meg inn. Anonymkode: 530a7...180 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:37 #7 Del Skrevet i går, 12:37 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, kunne aldri falt meg inn. Anonymkode: 530a7...180 Kan du fortelle hvorfor det ikke faller deg in. Har det med slut shaming å gjøre? Anonymkode: 72d3f...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:09 #8 Del Skrevet i går, 13:09 De aller færreste kvinnene jeg har vært med har vært i stand til å si hva de liker, hva de ønsker, og lar det være helt opp til meg. De sier som regel «vet ikke», eller bare «det du vil gjøre med meg». De få jeg har møtt som har det veldig klart for seg hva de liker, hva de er nyskjerrig på og har lyst å prøve, hva som tenner dem, kinks, hva enn. De er så befriende ❤️ Anonymkode: 4580f...1a4 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #9 Del Skrevet i går, 13:24 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): I følge det kvinner skriver her inne, er det du skriver sannsynligvis riktig. Anonymkode: 72d3f...eac 😘 Anonymkode: dd933...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 13:29 #10 Del Skrevet i går, 13:29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:33 #11 Del Skrevet i går, 13:33 Nei, det er ikke noe noen av oss tenner på, men jeg kan godt flashe puppene til han, og det er nok😅 Selv etter 10+ år, med pupper som ikke er like spretne, faste, og absolutt ikke på samme plass som før, så elsker han dem, og gir dem fremdeles samme oppmerksomhet som før😅❤️ Jeg kan også gjøre det når han sitter i møter, og da mister han fokus på det han holder på med😅🥰 Anonymkode: 6ef70...62c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:34 #12 Del Skrevet i går, 13:34 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): De aller færreste kvinnene jeg har vært med har vært i stand til å si hva de liker, hva de ønsker, og lar det være helt opp til meg. De sier som regel «vet ikke», eller bare «det du vil gjøre med meg». De få jeg har møtt som har det veldig klart for seg hva de liker, hva de er nyskjerrig på og har lyst å prøve, hva som tenner dem, kinks, hva enn. De er så befriende ❤️ Anonymkode: 4580f...1a4 Har samme erfaring jeg. ❤️ Anonymkode: 72d3f...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:35 #13 Del Skrevet i går, 13:35 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De aller færreste kvinnene jeg har vært med har vært i stand til å si hva de liker, hva de ønsker, og lar det være helt opp til meg. De sier som regel «vet ikke», eller bare «det du vil gjøre med meg». De få jeg har møtt som har det veldig klart for seg hva de liker, hva de er nyskjerrig på og har lyst å prøve, hva som tenner dem, kinks, hva enn. De er så befriende ❤️ Anonymkode: 4580f...1a4 Men hvorfor er det slik? Anonymkode: 72d3f...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:36 #14 Del Skrevet i går, 13:36 Nei 🤣 Etter 15+ år sammen hadde det føltes utrolig kleint å begynne med det nå 😆 Anonymkode: 39ca9...bd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:39 #15 Del Skrevet i går, 13:39 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvorfor er det slik? Anonymkode: 72d3f...eac Det kan bare disse kvinnene svare på… Anonymkode: 4580f...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:40 #16 Del Skrevet i går, 13:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei 🤣 Etter 15+ år sammen hadde det føltes utrolig kleint å begynne med det nå 😆 Anonymkode: 39ca9...bd5 Se for deg noe du hadde satt pris på å mannen din gjorde for deg og så se for deg å mannen din sier det er kleint begynne med slike ting nå. 🤣🤭 Anonymkode: 72d3f...eac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:41 #17 Del Skrevet i går, 13:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan bare disse kvinnene svare på… Anonymkode: 4580f...1a4 No shit Sherlock. Anonymkode: 72d3f...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:43 #18 Del Skrevet i går, 13:43 Å nei, det skulle tatt seg ut 😅😅Tro både han og jeg ville ledd oss i hjel 😅 Anonymkode: f568a...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet i går, 13:46 #19 Del Skrevet i går, 13:46 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): De aller færreste kvinnene jeg har vært med har vært i stand til å si hva de liker, hva de ønsker, og lar det være helt opp til meg. De sier som regel «vet ikke», eller bare «det du vil gjøre med meg». De få jeg har møtt som har det veldig klart for seg hva de liker, hva de er nyskjerrig på og har lyst å prøve, hva som tenner dem, kinks, hva enn. De er så befriende ❤️ Anonymkode: 4580f...1a4 Det er jo bare trist. Alle må jo vite hva de trenger for å komme? Jeg går naken innimellom, men har ikke strippestang så vil ikke si jeg stripper. Endret i går, 13:47 av Sefanja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:58 #20 Del Skrevet i går, 13:58 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): No shit Sherlock. Anonymkode: 72d3f...eac 😅 Anonymkode: 4580f...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå