AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #81 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som hva da? Enten driver man aktivt med trening/idrett/friluftsliv eller ikke. Anonymkode: 090fe...4f1 Jeg spiller mye golf, trener på treningssenter, går på ski og skøyter innimellom, går i marka når jeg får det til, osv. Så driver ikke aktivt med trening/idrett/friluftsliv, men løper ikke bare etter unger heller. Er null prosent sporty, men holder meg noenlunde i form. Anonymkode: 870ff...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #82 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spiller mye golf, trener på treningssenter, går på ski og skøyter innimellom, går i marka når jeg får det til, osv. Så driver ikke aktivt med trening/idrett/friluftsliv, men løper ikke bare etter unger heller. Er null prosent sporty, men holder meg noenlunde i form. Anonymkode: 870ff...13e Du høres da ganske sporty ut. Bare det at du f eks trener på treningssenter viser at du har en viss disiplin og prioriterer helsen, selv om du kanskje synes det er litt kjedelig (vet ikke). Anonymkode: 090fe...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #83 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): "Bør de lære klassisk musikk"?? I såfall sliter ungene mine 😂😂 Jeg kunne lagt til hundre ting på den lista der som jeg mener er viktig i et barns utvikling, men alle kan jo ikke drive med ALT. Hver må gjøre det som passer deres familie og interesser. Regner med en familie som er interessert i jakt vil argumentere for at alle barn bør lære om det og vite hvor maten kommer fra, og en familie som driver med seiling vil mene at alle burde lære om livet til sjøs og samarbeid i en båt osv. At du mener at ALLE barn burde lære om kunst, klassisk musikk og spille instrument forteller jo bare at dette er dine interesser som du ønsker å overføre til barna dine. Har ikke noe med møblert hjem å gjøre.. Anonymkode: 41b9c...c44 Utrykket "komme fra et møblert hjem", har med dannelse å gjøre, og i det ligger det både friluftsliv og en dose høykultur. Og samfunnsinteresse. Klart noen kan komme fra et ressurssterkt og "møblert hjem" uten å spille et instrument selv, men å aldri ha lyttet til klassisk musikk eller vært på en konsert, eller hatt muligheten til å lære, eller at ingen familien spiller eller setter pris på forskjellige sjangre, som klassisk, jazz, samtidsmusikk eller folkemusikk? Da må halve slekta og en selv være kunstmalere i så fall. Anonymkode: a25da...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #84 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du høres da ganske sporty ut. Bare det at du f eks trener på treningssenter viser at du har en viss disiplin og prioriterer helsen, selv om du kanskje synes det er litt kjedelig (vet ikke). Anonymkode: 090fe...4f1 Det er det absolutt verste jeg vet 😄 Så vil definitivt ikke si jeg er sporty, tror det er det siste ordet noen ville brukt for å beskrive meg 😄 Men ja, beklager avsporingen i tråden, ble bare nysgjerrig på hvor du la lista der 😊 Anonymkode: 870ff...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå