AnonymBruker Skrevet i går, 11:56 #1 Del Skrevet i går, 11:56 Jeg har fått hvite stive nesten gjennomsiktige hår ved ørene og opp mot tinningene, og har ikke grå hår i resten av håret. Frisøren kaller disse hårene for glasshår eller stresshår, og de tar dårlig farge. Ønsker likevel å prøve å farge de, og lurer på om dere har noen tips til en permanent hårfarge jeg kan kjøpe i butikk eller i nettbutikk? Anonymkode: 434a4...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet i går, 16:07 #2 Del Skrevet i går, 16:07 Mmm… Det går muligens ikke, men du kan teste med såkalt beising. Det er igrunnen bare å ta kun fargestoffet i X minutter. Bybente selger det på nett. Ikke forsøkt beising selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Eventuelt kan du farge håret lysere. Anonymkode: 81d2b...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eventuelt kan du farge håret lysere. Anonymkode: 81d2b...cf8 Jeg har mørkebrunt hår, så det blir uaktuelt. Ts Anonymkode: 434a4...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har mørkebrunt hår, så det blir uaktuelt. Ts Anonymkode: 434a4...630 Samme her, men det var det det endte med. Hverken hjemmefarge eller frisør klarer farge mine glasshår. Så nå stripes håret mitt lysere i stedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilliMilli Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Tror nesten jeg ville gjort noe med resten av håret for at det ikke skulle bli så tydelig at det var bare akkurat der. Liksom fått frisøren til å lage en helhet av det☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Det er vanskelig så jeg striper mitt. Anonymkode: 94ac7...391 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Kanskje litt sånn rotfarge-spray er nøkkelen, har du prøvd det? Kanskje ikke helt ideelt å spraye håret hver dag da men. Jeg kommer forøvrig fra en lang rekke med brunetter, og alle mine gamle tanter og mor har gått fra mørke brunetter til å stripe det blondt i sine eldre dager, fordi det blender bedre med det grå og er enklere å vedlikeholde mtp ettervekst. Når man blir eldre så kler man også ofte bedre lysere, det mørke blir hardt mot en noe blassere hud. Jeg sier ikke at du skal gå til frisøren og bli blondine i dag altså, men det er kanskje en retning man kan vurdere å bevege seg mot etterhvert selv om man har vært brunette hele livet. Anonymkode: 94859...215 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har mørkebrunt hår, så det blir uaktuelt. Ts Anonymkode: 434a4...630 Jeg hadde også mørkebrunt hår, men vil du ikke ha synlige glasshår så må du stripe håret lysere. Jeg hadde MANGE glasshår, beising holder så og så lenge, samt vanlig farging går AV i vasken hos frisøren. For min del striper jeg håret nå hos frisøren. Man ser ikke glasshårene nå da de blendes inn i håret. Anonymkode: 81d2b...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Henna farge for eks. Korres sine hårfarger er de som sitter best på mine glasshår 😊 Anonymkode: 6c50e...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå