AnonymBruker Skrevet i går, 11:46 #1 Del Skrevet i går, 11:46 Jeg har så lyst på å få mine mindre! Noen som har gått ned flere bh størrelser med trening her? Jeg trener kardio og litt vekter nå flere ganger i uken. Noe annet jeg kan gjøre ? Hilsen en c cup som vil bli b cup Anonymkode: 2b897...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:26 #2 Del Skrevet i går, 12:26 Styrketrening av bryst vil gi større muskler, som igjen kan gi større pupper. Men jeg har gått fra å vippe mellom b og c, til å vippe mellom a og b nå, ved hjelp av trening. Det handler mye om å redusere fettprosenten, og generelt gå ned i vekt. Som igjen handler like mye om kosthold som trening. Anonymkode: ec75d...351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:05 #3 Del Skrevet i går, 14:05 Kvinner som trener mye bryst vil vel generelt få mer muskler og mindre fett over tid. Muskler kan jo også fremheve brystene, mens andel fett vil gå ned. Anonymkode: edb96...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå