Gå til innhold

Tips til julegave for å vise hvor mye mannen betyr for deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri fått noen gave fra damer som treffer spesielt bra. Enten er det tøfler-morgenkåpe-… eller så er det gaver som _hun_ har syntes at jeg burde ha.

Anonymkode: 07f56...183

Hva synes du hadde vært bra da? :)

Anonymkode: cf829...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva synes du hadde vært bra da? :)

Som sagt over: jeg har råd til å kjøpe det jeg trenger. Jeg synes uansett ikke at gaver skal være en stor overføring av velstand (med unntak av gaver til barn).

Ting som ikke kan kjøpes for penger (en helg med bare oss, at hun mot normalt var den som lagde et bedre måltid til oss, en seksuelt ladet gave) ville jeg personlig ha satt stor pris på.

Alternativt hobbyer og interesser som jeg ikke «vet selv at jeg har», evt som jeg ikke tenker er rett bruk av tid og penger/prioriterer bort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste riktige svaret på spørsmålet ditt er at om gaven skal vise hvor mye han betyr for deg så må gaven være personlig og vise nettopp at han betyr noe for deg. Da vet du mao svaret. Bare at du stiller det spørsmålet på Internett forum viser jo det stikk motsatte. 

Hadde han betydd noe for deg så hadde du hatt dyp kjennskap til hva han er opptatt av, hva som rører ham, hva han drømmer om, barndomsminner osv. Om det er en signert bok av en forfatter som ee hans store inspirasjon, eller den modelltogvogna han alltid har savnet, en opplevelse han har snakket om el. avhenger av ham og hva du vet om ham. 

Anonymkode: cbf62...4b7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er interessert i bil, så kan du kanskje finne et bilarrangement dere kan dra på? Være seg messe eller kjøring av noe slag.  Kan jo kombineres med middag/hotell eventuelt. Eller at han får prøve seg på bilkjøring på racerbane med Porsche el.l. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Jeg har brukt altfor lang tid på å finne den perfekte julegaven til kjæresten, men nå føler jeg endelig at jeg har fått samlet en solid liste med ideer som kan brukes i flere år fremover (så lenge han ikke kjøper noe av det selv i mellomtiden😅).

Dette er listen min:

Opplevelser

• Gavekort på noe gøy eller romantisk – Youwish og Trustory har masse bra, bare google!

Klær og tilbehør

• Kul weekendbag i skinn
  • Fine hansker
  • Beige ullgenser
  • Tøffe vintersko som faktisk tåler norsk vinter
  • Klokke (Ser på Hamilton og Seiko)
  • Gravert lommebok

Interesser

• Startsett for ølbrygging
  • Coffee table-bok med bilder av klassiske sportsbiler
  • Turutstyr
  • Elektrisk håndvarmer
  • Tradisjonell barberhøvel
  • Vinyl fra favorittartisten (tips: sjekk hans Spotify Wrapped og noter toppartistene!)

Teknologi

• Ladestasjon som kan lade flere ting samtidig
  • Powerbank med innebygd lykt

Jeg fant masse inspirasjon her:
https://gavekongen.no/julegaver-til-han/
https://velstelt.no/anbefalte-produkter/gave-til-han/

Bonus-tips: Lag et notat på mobilen der du skriver ned med en gang han sier noe som "å, det var kult!" eller "det ønsker jeg meg." Det har spart meg for mye stress tidligere. 🙌

Anonymkode: 1dfea...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 12.46):

Har du gitt en julegave som mannen ble overraskende glad for? Hva ga du? :)

Har du et forslag på en romantisk gave? Jeg skulle gjerne gitt en opplevelse i sånn tretopp hytte, men synes det blir litt for dyrt. Han er ellers en enkel, tradisjonell mann som trives best hjemme med katten sin og holde på med huset/bilen. 😄 Jeg har lyst til å gi en unik gave, men vet ikke hva jeg skal gi. Til bursdagen hans kjøpte jeg en dyr parfyme og en medaljong med bilde av oss. Han ble glad for det. 

Da kjøper du noe han nevnte sånn i forbifarten en dag i mai, eller september, eller oktober for den del. Som du noterte deg - enten på mobilen eller mentalt - fordi det er slik man kjøper gode gaver. Man noterer seg hva folk ønsker seg en helt tilfeldig dag i mai, eller september. Og sjekker at de ikke har kjøpt det selv i mellomtiden.

Så enkelt er gaver.

AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 11.17):

En gave som viser at hun anser meg som en seksuelt attraktiv partner hadde vært fint. Det meste annet kan jeg fint kjøpe meg selv.

Så … du ønsker deg sexy undertøy? :klo:  Unikt. Men der er et tips, ts: også menn liker å føle seg sexy. Kjøp noe han kan føle seg sexy i?

Anonymkode: f9f00...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...