Gå til innhold

Tips til julegave for å vise hvor mye mannen betyr for deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du gitt en julegave som mannen ble overraskende glad for? Hva ga du? :)

Har du et forslag på en romantisk gave? Jeg skulle gjerne gitt en opplevelse i sånn tretopp hytte, men synes det blir litt for dyrt. Han er ellers en enkel, tradisjonell mann som trives best hjemme med katten sin og holde på med huset/bilen. 😄 Jeg har lyst til å gi en unik gave, men vet ikke hva jeg skal gi. Til bursdagen hans kjøpte jeg en dyr parfyme og en medaljong med bilde av oss. Han ble glad for det. 

Anonymkode: cf829...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du gitt en julegave som mannen ble overraskende glad for? Hva ga du? :)

Har du et forslag på en romantisk gave? Jeg skulle gjerne gitt en opplevelse i sånn tretopp hytte, men synes det blir litt for dyrt. Han er ellers en enkel, tradisjonell mann som trives best hjemme med katten sin og holde på med huset/bilen. 😄 Jeg har lyst til å gi en unik gave, men vet ikke hva jeg skal gi. Til bursdagen hans kjøpte jeg en dyr parfyme og en medaljong med bilde av oss. Han ble glad for det. 

Man viser ikke ektefølt kjærlighet, hengivenhet eller andre følelser ved å gi materielle eller andre type gaver, man viser dette med følelser, handlinger og verbal kommunikasjon 24/7. 

Hvorfor? Fordi ingen vet hvor lenge en lever. Det man har vist på overnevnte måte kan aldri erstattes med noe man skaffer for penger. 

Anonymkode: 6dbf3...351

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt to av mine menn gjennom livet en opplevelse på hotell med å invitere en kvinne til på en het natt sammen med oss. Det har vært suksess begge gangene. 

Anonymkode: 1fc25...04c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Har gitt to av mine menn gjennom livet en opplevelse på hotell med å invitere en kvinne til på en het natt sammen med oss. Det har vært suksess begge gangene. 

Anonymkode: 1fc25...04c

Da hadde min blitt overrasket, hvertfall. :knegg: 

Tid sammen er det viktigste. Jeg gir derfor gjerne matkurs, reise, konsert eller noe lignende til kjæresten. 

Endret av Kålrota
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (5 timer siden):

Da hadde min blitt overrasket, hvertfall. :knegg: 

Tid sammen er det viktigste. Jeg gir derfor gjerne matkurs, reise, konsert eller noe lignende til kjæresten. 

Samme her, jeg har nettopp kjøpt konsertbilletter til jul til min kjæreste🤗

Anonymkode: 257d4...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hjemmekjær mann en kjærlighetsbenk/ kaffebenk for to der han liker å sitte i hagen. 

Min mann er glad for egentlig alt vi gjør sammen. Konsert, ut å spise, natt på hotell. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann er bilgal og digger biler, spesielt store firehjulstrekkere. Jeg søkte lenge og traff fulltreffer med en kjøreskole for offroad i Østerrike. Vi reiste ned sammen, bodde 9 dager på flott hotell og han fikk en opplevelse han syntes var det råeste han har opplevd. Nå dryppet dette jo på meg også, koste meg på hotell og nøt shopping livet. Han koste seg med kjøring i skog, lærte masse om hvordan man kjører i tilnærmet ufremkommelig terreng. Bonusen er at vi i dag har to stk svære firehjulstrekkere som nesten egner seg bedre i skogen enn på veien. Faktisk morro og utrolig gøy at en julegave for 4 år siden endret så mye.

Anonymkode: bebfa...2bb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Man viser ikke ektefølt kjærlighet, hengivenhet eller andre følelser ved å gi materielle eller andre type gaver, man viser dette med følelser, handlinger og verbal kommunikasjon 24/7. 

Hvorfor? Fordi ingen vet hvor lenge en lever. Det man har vist på overnevnte måte kan aldri erstattes med noe man skaffer for penger. 

Anonymkode: 6dbf3...351

Dette.

Julepresang er én gave én gang i året. Hvis du har lyst til å vise at du setter pris på ham, så gjør det: Vis at du setter pris på ham, i hverdagen,

Anonymkode: 4f212...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han en julekalender med fine ord bak hver luke og evt en sjokoladebit. Dette til 1. desember da. 

Til bursdagen: tegn et kort. Lag biff middag. Nye sneakers og fancy skjorte. Noe du vet han får selvtillit av å kle seg i. Hvis han ikke bryr seg om den slags, så gjør han det nok innerst inne 😄

Hvis han er en natur/fjell mann, så kjøp noen fancy hansker, ullgenser. 

Anonymkode: f2bd0...128

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han Lego?

Mange menn går med en hemmelig drøm om å bygge et av de store settene de aldri fikk som barn.

Anonymkode: c3029...6af

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liker han Lego?

Mange menn går med en hemmelig drøm om å bygge et av de store settene de aldri fikk som barn.

Anonymkode: c3029...6af

Det tror jeg ikke han har tid til. Jeg har aldri hørt han snakke om lego i hvert fall. Voksen mann på 41 år dette her. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Gi han en julekalender med fine ord bak hver luke og evt en sjokoladebit. Dette til 1. desember da. 

Til bursdagen: tegn et kort. Lag biff middag. Nye sneakers og fancy skjorte. Noe du vet han får selvtillit av å kle seg i. Hvis han ikke bryr seg om den slags, så gjør han det nok innerst inne 😄

Hvis han er en natur/fjell mann, så kjøp noen fancy hansker, ullgenser. 

Så god idé. :) Hvordan ville du ha lagd den julekalenderen? Har du bilde? Jeg synes klær er litt kjedelig, men han trenger klær. Men tror ikke han hadde blitt hoppende glad da. Hehe... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått noen gave fra damer som treffer spesielt bra. Enten er det tøfler-morgenkåpe-… eller så er det gaver som _hun_ har syntes at jeg burde ha.

Anonymkode: 07f56...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han en gaveperson?  

Mange er ikke det. Jeg og mannen, blant annet. Takker selvfølgelig pent for alt jeg får, men det gir meg ingenting. Så hater det når giver har store forventninger til at jeg skal legge mye i det. 

Anonymkode: bc0f7...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har aldri fått noen gave fra damer som treffer spesielt bra. Enten er det tøfler-morgenkåpe-… eller så er det gaver som _hun_ har syntes at jeg burde ha.

Som tilsvar så synes jeg menn generelt er dårlige på å gi uttrykk for hva de ønsker seg. Synes det er fryktelig vanskelig å kjøpe gave til alle menn i familien grunnet dette.

Anonymkode: 4483e...302

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Som tilsvar så synes jeg menn generelt er dårlige på å gi uttrykk for hva de ønsker seg. Synes det er fryktelig vanskelig å kjøpe gave til alle menn i familien grunnet dette.

Det er gjerne fordi de ikke bryr seg så mye om gaver og ting. 

Jeg er lik selv, ser ikke vitsen. Har jeg lyst på noe så kjøper jeg meg det. Gaver er bare en tullete greie. 

Føler at mange kvinner, slik som TS, legger mye i dette med gaver, til en mottaker som ikke kunne brydd seg mindre. Så legger man bare opp til skuffelse og krangling over manglende reaksjoner. 

Anonymkode: bc0f7...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er en romantisk og ektefølt gave en gave som viser at giver ser og lytter til mottakeren. 

Anonymkode: 00574...3ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god idé. :) Hvordan ville du ha lagd den julekalenderen? Har du bilde? Jeg synes klær er litt kjedelig, men han trenger klær. Men tror ikke han hadde blitt hoppende glad da. Hehe... 

Det finnes slike ferdige i papir/papp. Små luker man drar ut. Sjekk søstrene grene. 

Det er stas med klær om det er noe som er veldig bra/fancy merke/kvalitet. Noe som er veldig digg å ha på som han ikke visste han trengte. Som tynn dunvest. Nydelig å ha under Gore texen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gave som viser at hun anser meg som en seksuelt attraktiv partner hadde vært fint. Det meste annet kan jeg fint kjøpe meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, men hva hadde vært velyketd gqve til deg da? Og er du flink å ønske deg ting på forhånd, eller forventer du bare at damma skal lese tankene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...