Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 for å få til denne stillingen, forutsetter det at mannen har en litt lang penis?
Vaktmester'n Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 for å få til denne stillingen, forutsetter det at mannen har en litt lang penis? ← Eller at dama har en liten rumpe.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Nope, jeg har iallefall ikke noe lang penis, men det funker som pokker uansett den stillingen der. Den er jo veldig til for jenta sin skyld da, ettersom hendene mine er frie og kan leke litt her og der samtidig...
Floja Felíz Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ikke spesielt liten rumpe heller, men nyyyyter skje-stillingen like fullt.
Gjest Mamma Mø Skrevet 27. februar 2006 #5 Skrevet 27. februar 2006 for å få til denne stillingen, forutsetter det at mannen har en litt lang penis? ← Neida men det forutsetter kanskje at fruen vet å svaie ryggen, hehe...
Gjest Markus i Oslo Skrevet 27. februar 2006 #6 Skrevet 27. februar 2006 Neida, det er ikke et krav at den skal være veldig lang. Normal lengde holder helt fint. Har jeg hørt.
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #7 Skrevet 27. februar 2006 Med en eks funket ikke denne stillingen fordi han var for liten. Han skled ut hele tiden, og oppdaget ikke dette selv og trodde han ennå lå og knullet på meg der han lå og støtet borti innsiden av låret mitt!
Gjest Mamma Mø Skrevet 27. februar 2006 #8 Skrevet 27. februar 2006 Neida, det er ikke et krav at den skal være veldig lang. Normal lengde holder helt fint. Har jeg hørt. ← Ja, det har du nok hørt ja
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #10 Skrevet 27. februar 2006 Med en eks funket ikke denne stillingen fordi han var for liten. Han skled ut hele tiden, og oppdaget ikke dette selv og trodde han ennå lå og knullet på meg der han lå og støtet borti innsiden av låret mitt! ← Jeg har ikke spesielt liten rumpe, og sambo har ikke spesielt lang penis. Men likevel er dette en av våre favorittstillinger
Shanka Skrevet 27. februar 2006 #11 Skrevet 27. februar 2006 Er virkelig en av våre favorittstillinger også! Han har forsåvidt ganske lang penis, så det er helt perfekt, han treffer veldig bra
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #12 Skrevet 27. februar 2006 Det er jo egentlig en liggende doggy
marta Skrevet 27. februar 2006 #13 Skrevet 27. februar 2006 Med en eks funket ikke denne stillingen fordi han var for liten. Han skled ut hele tiden, og oppdaget ikke dette selv og trodde han ennå lå og knullet på meg der han lå og støtet borti innsiden av låret mitt! ←
Knurr Skrevet 27. februar 2006 #14 Skrevet 27. februar 2006 Med en eks funket ikke denne stillingen fordi han var for liten. Han skled ut hele tiden, og oppdaget ikke dette selv og trodde han ennå lå og knullet på meg der han lå og støtet borti innsiden av låret mitt! ← Stakkar deg! :grine2: Har vært borti samma greia... og da jeg bemerket det så påsto han at det var med vilje, og at han drivdes godt med å jukke på skinkene mine.
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #16 Skrevet 28. februar 2006 Eh...hvilken stilling er det? ← Er det ikke sånn at dama ligger med ryggen mot mannen, og han kommer inn i henne fra bak??
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #17 Skrevet 28. februar 2006 Stakkar deg! :grine2: Har vært borti samma greia... og da jeg bemerket det så påsto han at det var med vilje, og at han drivdes godt med å jukke på skinkene mine. ← :grine2: :grine2: Bala:
Gjest -eline- Skrevet 28. februar 2006 #18 Skrevet 28. februar 2006 Stakkar deg! :grine2: Har vært borti samma greia... og da jeg bemerket det så påsto han at det var med vilje, og at han drivdes godt med å jukke på skinkene mine. ← :grine2: :grine2:
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. februar 2006 #19 Skrevet 28. februar 2006 Stillingen forutsetter vel at kvinnen er litt behjelpelig/har litt erfaring. Har erfart damer som ligger alt for stivt, og rett ut. Som noen var inne på er det en fordel om hun trekker bena opp og skyter rompa ut, mens han ligger litt lenger ned bak henne.
Trampe Skrevet 28. februar 2006 #20 Skrevet 28. februar 2006 Skje-stillinga er også en av våre favoritter, hvis vi vil ha litt laaaang doven sex om morran! Den er perfekt til akkurat det Stakkar deg! :grine2: Har vært borti samma greia... og da jeg bemerket det så påsto han at det var med vilje, og at han drivdes godt med å jukke på skinkene mine. ← Jeg har opplevd akkurat det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå