AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #21 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er med en partner som forventer BJ hver gang vi er intime, og jeg synes ikke noe om det. Han holder igjen ofte også, men noen ganger ønske jeg bare noe som går raskt. Gir dere damer bj hver gang, og hvordan burde jeg gå fram i samtalen for å ikke såre han Anonymkode: 7626f...6da Det gjør jeg aldri. Har ikke hatt lyst, så det har ikke vært noe tema. Går han alltid ned på deg? Anonymkode: 69b43...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #22 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ts her. Men er det normalt med bj hver gang? Har ingen gode venniner å spørre om det, og dette er ganske nytt for meg. Anonymkode: 7626f...6da Jeg gir hver eneste gang, men jeg elsker det, så jeg styrer jo showet på et vis. Han ber meg aldri suge han under sex, men jeg gjør det fordi jeg vil og ikke minst fordi han liker det. Er noe eget når man hører mannen nyter alt man gjør med han. men liker du det ikke skal du heller ikke gjør det hver gang. Må gjør det du er komfertabel med. Anonymkode: e32fb...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #23 Del Skrevet 4. november 2024 Bj er best utenom sexakten. Å bli sugd litt nå og da til man kommer, gir de aller sterkeste orgasmene Anonymkode: 3504b...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #24 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bj er best utenom sexakten. Å bli sugd litt nå og da til man kommer, gir de aller sterkeste orgasmene Anonymkode: 3504b...f25 Ååå?? Dette liker jeg. Elsker å suge mannen min nå og da gjennom dagen 🤤🤤🍆 Anonymkode: 85efc...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #25 Del Skrevet 4. november 2024 Nei.. Høres ego av han. Akkurat som mim eks som kunne finne på å alltid starte med å ta hodet mitt ned på pikken uten å vise tegn til vorspiel først. Skikkelig avtennende og til slutt hatet jeg å suge han. Når det er god flyt i gi og ta med en annen. Jeg har lyst å suge han, men det er ikke hver gang vi har sex. Tenker variasjon er viktig. Anonymkode: a2d3a...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 6. november 2024 #26 Del Skrevet 6. november 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg