AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Skrevet 3. november 2024 Han kom og visket meg i øret at han vil ha meg. Han var ganske full, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal legge i det. Skal jeg fortelle hun om det? Kjenner meg direkte redd fordi jeg vet ikke hvordan hun kommer til å reagere hvis jeg forteller. De har vært sammen i litt over 2 år nå og hun er helt obsessed med han. Kommer hun til å få break-down, kommer hun til å gå mot meg, hva vil skje? Og hva gjør jeg med han? Hvordan kommer han til å reagere? Kommer han til å aktivt prøve seg på meg hvis de slår opp? Kommer han til å klikke på meg? Jeg vil virkelig ikke at han skal bli sint på meg. Anonymkode: 66f8e...038
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Skrevet 3. november 2024 Kjæresten* skal det stå. Kjærsten er et etternavn 🙈 Anonymkode: 66f8e...038
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Skrevet 3. november 2024 Hva ville du ønsket at venninnen din gjorde om rollene var snudd her? Om det var kjæresten din som visket dette i ørene på henne? Anonymkode: 0e02c...1c0 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Skrevet 3. november 2024 Idiot mann. Anonymkode: 5a787...394 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #5 Skrevet 3. november 2024 Jeg hadde ventet med å si noe som helst,hvis det ble flere slike tilfeller hadde jeg gjort noe. Anonymkode: fb332...b5d 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #6 Skrevet 3. november 2024 Du er litt f***ed, fordi det er faktisk umulig for deg å bevise det hvis han benekter. Altså, jeg hadde fort tenkt at venninna mi prøver å sabotere forholdet mitt fordi hun er sjalu. Trå varsomt du frøken. Anonymkode: f5ecf...5fe 5 1
BobbySocks Skrevet 3. november 2024 #7 Skrevet 3. november 2024 Hadde latt som jeg var så full at jeg ikke hadde fått det med meg eller hadde glemt det. Han snur det garantert mot deg. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #8 Skrevet 3. november 2024 Jeg ville tatt det med han. På en jævlig hard måte. Han skulle fått det klinkende klart at han aldri sier noe sånt til meg eller noen andre damer. Så ville jeg gjort det tydelig for han, hvor lite attraktiv jeg synes han er, og hvor sinnsykt heldig han er som har venninna mi som kjæreste. Og at han kunne være redd daglig, for om/når jeg kom til å fortelle henne hva han hadde gjort. Derifra hadde jeg ikke sagt noe, men fulgt nøye med på han, om det var en fyllaglipp ville jeg ikke såret venninna mi unødig. Tenk så grusomt for henne at kjæresten hennes er keen på venninna… Anonymkode: 0dc68...6dc 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #9 Skrevet 3. november 2024 Hadde ikke sagt noe enda da du har ikke noe bevis, ville vært tålmodig og ventet til neste anledning du er med han og tatt opp samtalen. Vent til du har bevis før du går til venninna di, som du sa at hun er betatt av han. Hun kommer til å tro på han og ikke deg, du risikere å miste henne. Mulig han var kanon drita og vet ikke selv hva han sa. Og det er ikke sånn at han tok på deg eller noe. Så hadde ventet med dette til bevis er på plass. Anonymkode: 03273...a53 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #10 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde ikke sagt noe enda da du har ikke noe bevis, ville vært tålmodig og ventet til neste anledning du er med han og tatt opp samtalen. Vent til du har bevis før du går til venninna di, som du sa at hun er betatt av han. Hun kommer til å tro på han og ikke deg, du risikere å miste henne. Mulig han var kanon drita og vet ikke selv hva han sa. Og det er ikke sånn at han tok på deg eller noe. Så hadde ventet med dette til bevis er på plass. Anonymkode: 03273...a53 Jeg som skrev over: taleopptak av konfrontasjonen er bevis nok. Som såklart kun skal brukes dersom han kommer med en sinnsyk historie om at det var venninna som prøvde seg på han. Må bare si, som en dame som har opplevd dette: Venninna mi hadde hørt rykter om at mannen var utro. hun kom ikke til meg med det, men prøvde å frame han med bevis. Så hun bidro i grunn til mer ryktespredning og jeg følte at hun gikk bak ryggen min. Hun kunne konfrontert han og bedt han snakke med meg selv, eller bare fortalt hva hun hadde hørt- slik at jeg selv kunne velge hva jeg skulle gjøre med det. Det ødela vennskapet vårt. Vi er voksne, og jeg synes det var en veldig barnslig og snik måte å gjøre det på. Anonymkode: 0dc68...6dc 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #11 Skrevet 3. november 2024 Det samme har skjedd meg. Jeg sa det til min venninne. Og det gikk ikke bra. ville ventet litt. Anonymkode: 51361...438
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #13 Skrevet 3. november 2024 Jeg ville tenkt på det som fyllevrøvl. Var en fyr som sa noe liknende til meg, der jeg vet han er gift. Jeg latet som om jeg ikke hørte det og tok det aldri opp med verken han eller henne. Det har gått 7 år og de er fortsatt gift, jeg møter han flere ganger i uka og vært på flere fester med han. Aldri skjedd noe liknende. Anonymkode: 0c66c...d0d 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #14 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kom og visket meg i øret at han vil ha meg. Han var ganske full, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal legge i det. Skal jeg fortelle hun om det? Kjenner meg direkte redd fordi jeg vet ikke hvordan hun kommer til å reagere hvis jeg forteller. De har vært sammen i litt over 2 år nå og hun er helt obsessed med han. Kommer hun til å få break-down, kommer hun til å gå mot meg, hva vil skje? Og hva gjør jeg med han? Hvordan kommer han til å reagere? Kommer han til å aktivt prøve seg på meg hvis de slår opp? Kommer han til å klikke på meg? Jeg vil virkelig ikke at han skal bli sint på meg. Anonymkode: 66f8e...038 Han gjør det vel med andre og så fortell henne det. Anonymkode: 35f81...9a0 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #15 Skrevet 3. november 2024 Jeg tror det er mange gjennom årenes løp har fått uønsket oppmerksomhet fra en full kollega eller venn. Da er det bare å smile og late som en ikke husker desse seansene, men en er obs på den personen om det kommer flere «amorøse» tilbud. En forsetter som før, men kommer det mere så tar en det face to face i edru tilstand med den vennen/ kollegaen og sørger for at hn forstår alvoret Anonymkode: 32b47...644 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #16 Skrevet 3. november 2024 Jeg har også opplevd slike situasjoner, men er bare å glemme det. Han var full og kom med en teit kommentar. Han husker det nok ikke selv engang. Alle har vel sagt noe dumt på fylla? Ikke lag noen stor sak av dette, for det er det ikke. Anonymkode: 947a8...99f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #17 Skrevet 3. november 2024 Si det, som en bestevenninne. Hadde blitt knust hadde jeg funnet ut at min kjæreste sa noe sånt til noen, uansett om det er fylla eller ikke. Det er IKKE greit. Anonymkode: ec7e6...75a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #18 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han kom og visket meg i øret at han vil ha meg. Han var ganske full, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal legge i det. Skal jeg fortelle hun om det? Kjenner meg direkte redd fordi jeg vet ikke hvordan hun kommer til å reagere hvis jeg forteller. De har vært sammen i litt over 2 år nå og hun er helt obsessed med han. Kommer hun til å få break-down, kommer hun til å gå mot meg, hva vil skje? Og hva gjør jeg med han? Hvordan kommer han til å reagere? Kommer han til å aktivt prøve seg på meg hvis de slår opp? Kommer han til å klikke på meg? Jeg vil virkelig ikke at han skal bli sint på meg. Anonymkode: 66f8e...038 Du sier fra til venninnen din. Hvorfor? Fordi dersom du ikke sier fra så må du enten kutte kontakten med henne eller insistere på at du kun, og kun bare, ønsker treffe henne uten typen. «Hviske i øret» er første steg. Gjør du ikke noe? Da vil «tafse litt» være neste steg. Mannen er et rovdyr - han gjør som han vil inntil noen stopper han. Han har - med sikkerhet - gjort en rekke uønskede tilnærmelser og utvist uønsket adferd før. Så nå vet du at han er farlig. Du kan ikke stå inne for å utsette dine venner for hans selskap. Og hvordan skal du grunngi til din venninne at han ikke lengre er velkommen uten å si fra? Og la oss si du sier fra og hun velger lage drama? Ok. Da ryker vennskapet. Men det gjør det dersom du ikke sier fra også, ts. Det eneste scenarioet der du og din venninne kan beholde vennskapet er det der du sier fra, og hun tror deg. Alle andre scenario ender i vennskapets avslutning. Og hans valg av adferd er ikke ditt ansvar. Ei heller din venninnes valg av reaksjon. Anonymkode: f2b20...4a0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #19 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du sier fra til venninnen din. Hvorfor? Fordi dersom du ikke sier fra så må du enten kutte kontakten med henne eller insistere på at du kun, og kun bare, ønsker treffe henne uten typen. «Hviske i øret» er første steg. Gjør du ikke noe? Da vil «tafse litt» være neste steg. Mannen er et rovdyr - han gjør som han vil inntil noen stopper han. Han har - med sikkerhet - gjort en rekke uønskede tilnærmelser og utvist uønsket adferd før. Så nå vet du at han er farlig. Du kan ikke stå inne for å utsette dine venner for hans selskap. Og hvordan skal du grunngi til din venninne at han ikke lengre er velkommen uten å si fra? Og la oss si du sier fra og hun velger lage drama? Ok. Da ryker vennskapet. Men det gjør det dersom du ikke sier fra også, ts. Det eneste scenarioet der du og din venninne kan beholde vennskapet er det der du sier fra, og hun tror deg. Alle andre scenario ender i vennskapets avslutning. Og hans valg av adferd er ikke ditt ansvar. Ei heller din venninnes valg av reaksjon. Anonymkode: f2b20...4a0 Feil. Lat som du var full og ikke husker, ts. Mye bedre taktikk. Men følg litt ekstra med på oppførselen/opptredenen hans fremover. For han er jo en dust. Anonymkode: f2215...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #20 Skrevet 3. november 2024 Kan du sende han en melding og spørre om han husker det? Så har du bevis om han svarer Anonymkode: 20e20...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå