Gå til innhold

Bursdagsfest med inngangspenger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor ikke? Er 200 kr for mye å gi i gave til 2 stk? For det er jo det det er. De ber om 200 kr i gave slik at de kan kose seg med et selskap som de ikke hadde hatt råd til ellers vil jeg tro. Synes det høres lurt ut istedennfor å få ørten gaver man ikke trenger.

Anonymkode: d8d87...677

Handler ikke om summen 

Anonymkode: b56fd...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-jk- skrev (På 4.11.2024 den 6.12):

Arrangerer man fest for 100 personer i alder rundt 30 håper jeg virkelig de har leid inn en DJ. Blir ikke akkurat fest av en bluetooth-høyttaler og en spotify-liste samt en gammel speilkule ;) Det blir som å be inn til grillfest med kun engangsgriller...

Selvsagt blir det fest av det også, herlighet 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (På 4.11.2024 den 7.25):

Jeg hadde vært takknemlig hvis noen tok seg bryet med å dra igang en slik fest med mange gjester, gamle bekjente + nye folk. 

Om jeg betalte 50,- eller 500,- for å delta, spiller det noen rolle ? 

Skjønner at for enkelte så er prinsippet det viktige her, og da bør du definitivt holde deg hjemme og ikke delta. 

Du ha, jeg foretrekker mindre fester med nøre folk og ikke perifere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt blir det fest av det også, herlighet 

Ja, hvis man med fest mener en rolig sammenkomst der folk stort sett sitter og prater. Vil man derimot ha party med 100 innbudte gjester og fullt dansegulv må man også ha lokale og anlegg som legger til rette for det. Og en proff som styrer musikk og lys. Jeg har vært på en del forskjellige fester og også arrangert flere. Det er ekstremt stor forskjell på de med og uten DJ. 

Er man 15-20 stk. i et privathus eller mindre lokale blir det en annen sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hø? Man gir selvsagt gave , hvorfor sksl man gi til under hundrelappen? Det lan man selvsagt klare om man kjøper på salg

Poenget var at jubilantene hadde nok vaser og lysestaker og vinflasker de ikke liker, så derfor ønsket de seg kun penger til gave. Da med en minstesum på 100,-. Noen ønsker seg penger for å spare til en reise. Disse jubilantene ønsket penger så de kunne ha råd til å ha alle vennene på fest.

Anonymkode: ecb4e...d52

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...