Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på muligheten for å refinanskere boliglånet mitt. I følge verdivurdering på nett har boligen gått opp ca. 800-900 000 kr i verdi. Holder dette, eller man ha e-takst?

Anonymkode: 959d1...50d

Skrevet

Det må du spørre banken din om, men mest sannsynlig må du ha en takst.

Anonymkode: 505c5...d52

Skrevet

Bulder bruker bare en datagenerert eiendomsverdi. Gitt at det er tilstrekkelig data tilgjengelig i området huset er i

• Liker 3
Skrevet
newman01 skrev (1 time siden):

Bulder bruker bare en datagenerert eiendomsverdi. Gitt at det er tilstrekkelig data tilgjengelig i området huset er i

Så hvis jeg søker refinansiering gjennom Bulder trenger de ikke takst, bare verdivurdering?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så hvis jeg søker refinansiering gjennom Bulder trenger de ikke takst, bare verdivurdering?

Bulder vurderer selv verdien av boligen, men som en annen har nevnt, du må bo et sted hvor det omsettes mange boliger. Bor du på er lite sted, har ikke Bulder nok datagrunnlag for å vurdere boligen din, og du vil ikke få lån.

Anonymkode: 3713c...650

Skrevet

Det er veldig enkelt å søke hos Bulder og du må overhode ikke ta lånet, så ville bare søkt og sett. Jeg søkte, fikk bedre rente hos Bulder, og med et bedre rente i min egen bank. Lot bare tilbudet hos Bulder gå ut uten noe mer fuss.

Anonymkode: 6d8d7...b58

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er veldig enkelt å søke hos Bulder og du må overhode ikke ta lånet, så ville bare søkt og sett. Jeg søkte, fikk bedre rente hos Bulder, og med et bedre rente i min egen bank. Lot bare tilbudet hos Bulder gå ut uten noe mer fuss.

Anonymkode: 6d8d7...b58

Takk. Jeg deler lånet 50/50 med noen, men ønsker å se muligheten før jeg tar det opp med vedkommende. Vil hen få varsel om jeg søker for å se an ståa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...