Irja Skrevet 6. november 2024 #161 Del Skrevet 6. november 2024 Klart det er mulig, men det blir ikke gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #162 Del Skrevet 6. november 2024 Irja skrev (Akkurat nå): Klart det er mulig, men det blir ikke gøy. Hvordan da mener du ? Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. november 2024 #163 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan da mener du ? Anonymkode: d5236...3f9 Nei, de fleste synes det er vanskelig å spise så få kcal som må til, for å kunne gå ned 8 kg før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #164 Del Skrevet 6. november 2024 Irja skrev (Akkurat nå): Nei, de fleste synes det er vanskelig å spise så få kcal som må til, for å kunne gå ned 8 kg før jul Jeg ligger langt under 1000 kalorier nå. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 6. november 2024 #165 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 7.33): Hei jeg ønsker å ned 8 kg til julaften .gått ned 20 kg siste 5 mnd. Det jeg sliter mest med er dobbelthaka.den vil liksom ille bli mindre jeg er 1.62 høy og 73 kg. Noen som har tips til hvordan ned i vekt uten å telle kalorier ? Har stoppet litt opp nå. Hilsen kvinne 41. Anonymkode: d5236...3f9 Tren tung styrketrening 3 x i uka, spis kun ren mat, og dropp alt av korn, meieriprodukter, frøoljer, sukker og kunstig søtning, og begrens frukt. Spis kjøtt (helst rødt), fisk (ikke oppdrett), egg, grønnsaker, bær. Spis når du er sulten og stopp når du er mett, ikke spis etter en klokke eller etter låste ideer om måltider. Kjenn etter om du er sulten eller bare fysen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #166 Del Skrevet 6. november 2024 Du trenger hjelp TS. Snakk med helsestasjonen og fastlege. Du virker helt vrang og rar. Du skriver at du gikk opp 8 kg under graviditet. Nå har du gått ned 20. Hvorfor er du i sånn hast med å ta av 8 kg til? Ditt fokus bør være på å spise sunt og regelmessig og gi kroppen din tid til å leges etter påkjenningen den har vært igjennom. Både graviditet og keisersnitt. Håper noen rundt deg ser hvor mye du sliter og kan hjelpe deg. Fokuset ditt er jo helt forvrengt! Du har en liten baby å ta vare på - TA VARE PÅ DEG SELV SÅ DU KAN VÆRE EN GOD MAMMA Anonymkode: d9905...576 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #167 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ligger langt under 1000 kalorier nå. Anonymkode: d5236...3f9 Hva spiser du på en vanlig dag da? Anonymkode: d9905...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #168 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du trenger hjelp TS. Snakk med helsestasjonen og fastlege. Du virker helt vrang og rar. Du skriver at du gikk opp 8 kg under graviditet. Nå har du gått ned 20. Hvorfor er du i sånn hast med å ta av 8 kg til? Ditt fokus bør være på å spise sunt og regelmessig og gi kroppen din tid til å leges etter påkjenningen den har vært igjennom. Både graviditet og keisersnitt. Håper noen rundt deg ser hvor mye du sliter og kan hjelpe deg. Fokuset ditt er jo helt forvrengt! Du har en liten baby å ta vare på - TA VARE PÅ DEG SELV SÅ DU KAN VÆRE EN GOD MAMMA Anonymkode: d9905...576 Som jeg skrev tidligere.skal til fastlegen mandag . Og jeg er absolutt en god mamma . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #169 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva spiser du på en vanlig dag da? Anonymkode: d9905...576 En yt proteinshake ,og litt middag , ofte kylling og salat. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #170 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ligger langt under 1000 kalorier nå. Anonymkode: d5236...3f9 Ikke noe å bekymre seg for, med det kaloriinntaket kommer du nok til å nå målet om 8 kg ned før jul. 🙂 Anonymkode: f272b...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #171 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke noe å bekymre seg for, med det kaloriinntaket kommer du nok til å nå målet om 8 kg ned før jul. 🙂 Anonymkode: f272b...954 Men burde kanskje øke litt da det nok ikke er veldig sunt å ligge så lavt. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #172 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En yt proteinshake ,og litt middag , ofte kylling og salat. Anonymkode: d5236...3f9 Det er jo ikke noe mat? Tror du, som angivelig en voksen kvinne, at en menneskekropp som attpåtil er skadet kan livnære seg med en kunstig shake og "litt kylling og salat". Du har jo helt åpenbart spiseforstyrrelser og noe mentalt gående som gjør at du ikke klarer å se dette selv. Nå skal vel snart babyen din begynne med fast føde, har du tenkt å servere han proteinshake og litt kylling og salat? Anonymkode: d9905...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #173 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke noe mat? Tror du, som angivelig en voksen kvinne, at en menneskekropp som attpåtil er skadet kan livnære seg med en kunstig shake og "litt kylling og salat". Du har jo helt åpenbart spiseforstyrrelser og noe mentalt gående som gjør at du ikke klarer å se dette selv. Nå skal vel snart babyen din begynne med fast føde, har du tenkt å servere han proteinshake og litt kylling og salat? Anonymkode: d9905...576 Det er det jeg får I meg da jeg har lite matlyst . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #174 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Som jeg skrev tidligere.skal til fastlegen mandag . Og jeg er absolutt en god mamma . Anonymkode: d5236...3f9 Nei, du er faktisk ikke en god mamma når du oppfører deg så destruktivt som du gjør. Ta tak i livet ditt før du har kantkjørt deg helt ut! Anonymkode: d9905...576 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 6. november 2024 #175 Del Skrevet 6. november 2024 Du sier vektnedgangen har stoppet opp, men skriver at du ligger langt under 1000 kcal om dagene. Skriver at du må ligge veldig lavt pga pcos. Alle går ned om man ligger så lavt. Hadde du i fangenskap fått 700 kcal hver dag, så hadde du ikke gått opp i vekt. Jeg sier det igjen, du høres ikke frisk ut og fokuset ditt er helt feil. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #176 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er det jeg får I meg da jeg har lite matlyst . Anonymkode: d5236...3f9 Er du 3 år eller? Spis mat. Kjøp næringsdrikke på apoteket om du trenger noen flytende måltider. Men svar meg da, hva skal du servere babyen din? Ferdigmat hver dag, alle måltider? Anonymkode: d9905...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #177 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er det jeg får I meg da jeg har lite matlyst . Anonymkode: d5236...3f9 Da må du få medisiner som øker matlysten - det finnes spesifikke antidepressiva som gjør dette, spør fastlegen om dette. Anonymkode: 8c1c7...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #178 Del Skrevet 6. november 2024 AlternativX skrev (13 minutter siden): Du sier vektnedgangen har stoppet opp, men skriver at du ligger langt under 1000 kcal om dagene. Skriver at du må ligge veldig lavt pga pcos. Alle går ned om man ligger så lavt. Hadde du i fangenskap fått 700 kcal hver dag, så hadde du ikke gått opp i vekt. Jeg sier det igjen, du høres ikke frisk ut og fokuset ditt er helt feil. Selv om jeg ligger lavt på kalorier så har det stoppet opp ja. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #179 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må du få medisiner som øker matlysten - det finnes spesifikke antidepressiva som gjør dette, spør fastlegen om dette. Anonymkode: 8c1c7...691 Skal ikke begynne på antidepressive nei. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #180 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du 3 år eller? Spis mat. Kjøp næringsdrikke på apoteket om du trenger noen flytende måltider. Men svar meg da, hva skal du servere babyen din? Ferdigmat hver dag, alle måltider? Anonymkode: d9905...576 Han får mme. Grøt ,grønnsaksuppe og frukt. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg