AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #101 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Elsker røkt laks ,egg ,kylling osv , har ikke stillesittende permisjon da jeg er hjemme med en på 5 mnd . Er litt avhengig av sukkerfri brus .kaffe har jeg aldri drukket . Anonymkode: d5236...3f9 Jeg vet at du elsker røkt laks, egg og kylling, det var derfor jeg foreslo det som middag. Nei, men hva er ikke stillesittende? Jeg kom med et forslag til aktiv fett burn kur til deg i permisjon med baby, og svaret er at du er hjemme med en på 5 mnd? Nei vel, det hadde vært mulig og finne andre koffeinkilder hvis det var interessant. Hva mener du med avhengig av sukkerfri brus, at du må drikke det istedenfor vann? Hvis det er sånn at du må være hjemme med babyen ( kan ikke gå ut) og ikke kan drikke vann så fungerer jo ikke forslaget jeg kom med som helhet. Du kunne ha byttet ut noe med tilsvarende selvsagt. Det virker som du bare har bestemt deg for og gjøre alt vanskelig ? ok, nytt forsøk, sitt hjemme og drikk sukkerfri brus og spis kun røkt laks , egg og kylling i små mengder 3 ganger om dagen. Du vil kanskje komme i ketose, sannsynligvis i kaloriunderskudd . Anonymkode: 16d5a...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #102 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Går ca 1 time med barnevogn noen dager i uken . Anonymkode: d5236...3f9 Det er veldig lite. Anonymkode: 16d5a...e1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #103 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig lite. Anonymkode: 16d5a...e1a Ok Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #104 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet at du elsker røkt laks, egg og kylling, det var derfor jeg foreslo det som middag. Nei, men hva er ikke stillesittende? Jeg kom med et forslag til aktiv fett burn kur til deg i permisjon med baby, og svaret er at du er hjemme med en på 5 mnd? Nei vel, det hadde vært mulig og finne andre koffeinkilder hvis det var interessant. Hva mener du med avhengig av sukkerfri brus, at du må drikke det istedenfor vann? Hvis det er sånn at du må være hjemme med babyen ( kan ikke gå ut) og ikke kan drikke vann så fungerer jo ikke forslaget jeg kom med som helhet. Du kunne ha byttet ut noe med tilsvarende selvsagt. Det virker som du bare har bestemt deg for og gjøre alt vanskelig ? ok, nytt forsøk, sitt hjemme og drikk sukkerfri brus og spis kun røkt laks , egg og kylling i små mengder 3 ganger om dagen. Du vil kanskje komme i ketose, sannsynligvis i kaloriunderskudd . Anonymkode: 16d5a...e1a Blir ofte stillesittende når han sover , ellers gjør jeg mye ting i huset .går turer på 1 time noen dager i uka . Tenkte begynne trene på senter fra i morgen kveld og 3 dager i uken . Jeg drikker veldig sjeldent vann dessverre , drikker lettbrus . Tenkte begynne drikke litt te . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #105 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Elsker røkt laks ,egg ,kylling osv , har ikke stillesittende permisjon da jeg er hjemme med en på 5 mnd . Er litt avhengig av sukkerfri brus .kaffe har jeg aldri drukket . Anonymkode: d5236...3f9 Hvis du kutter ut fen sukkerfri brusen, vil du gå ned noen kilo kun av det, tro det eller ei ☺️ Jeg gikk ned 4.5kg, ingen annen endring enn å kutte sukkerfri brus. Legen sa at han har sett det skje veldig mange ganger. Anonymkode: 8c1c7...691 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 5. november 2024 #106 Del Skrevet 5. november 2024 Hadde jeg vært deg ville jeg ha prøvd å slappet litt mer av. Hvorfor må målet være 8 kg til julaften? Fint med mål, men du skal være ganske motivert for å nå dette før jul. Når du ikke ønsker å telle kalorier, så tror jeg det er urealistisk å gå ned 8 kg til jul, tror du må forskyve måle ditt. Fullt mulig, men større sannsynlighet for at du ikke greier å ligge i underskudd hele tiden. Aktivitet er supert, men det er altså maten som gir utslag på vekta. Men tipp topp om du får inn mer hverdagsaktivitet! Jeg datt litt av på dette med antall måltider du ønsket. Men du har jo allerede gått ned en del. Men når du blir lettere, så må du også spise mindre. Du kan jo fint spise med barna, bare begrense porsjoner. Spise proteiner som metter og masse grønnsaker. Drikk hovedsaklig vann, ihvertfall ikke drikk kalorier. Noen trives med to store måltider, andre med flere. Vei og mål deg regelmessig, så får du fulgt progresjonen og sett at du er på rett vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #107 Del Skrevet 5. november 2024 AlternativX skrev (7 minutter siden): Hadde jeg vært deg ville jeg ha prøvd å slappet litt mer av. Hvorfor må målet være 8 kg til julaften? Fint med mål, men du skal være ganske motivert for å nå dette før jul. Når du ikke ønsker å telle kalorier, så tror jeg det er urealistisk å gå ned 8 kg til jul, tror du må forskyve måle ditt. Fullt mulig, men større sannsynlighet for at du ikke greier å ligge i underskudd hele tiden. Aktivitet er supert, men det er altså maten som gir utslag på vekta. Men tipp topp om du får inn mer hverdagsaktivitet! Jeg datt litt av på dette med antall måltider du ønsket. Men du har jo allerede gått ned en del. Men når du blir lettere, så må du også spise mindre. Du kan jo fint spise med barna, bare begrense porsjoner. Spise proteiner som metter og masse grønnsaker. Drikk hovedsaklig vann, ihvertfall ikke drikk kalorier. Noen trives med to store måltider, andre med flere. Vei og mål deg regelmessig, så får du fulgt progresjonen og sett at du er på rett vei. For å si det slik så har jeg ligget veldig lavt på kalorier på de 5 mnd jeg har gått ned 20 kg. Har ligget langt under 1000 kalorier , ja jeg teller ikke men vet ca hva det jeg har spist inneholder . Er ikke vanskelig å spise lite men jeg tør ikke ligge så lavt lenger . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 5. november 2024 #108 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å si det slik så har jeg ligget veldig lavt på kalorier på de 5 mnd jeg har gått ned 20 kg. Har ligget langt under 1000 kalorier , ja jeg teller ikke men vet ca hva det jeg har spist inneholder . Er ikke vanskelig å spise lite men jeg tør ikke ligge så lavt lenger . Anonymkode: d5236...3f9 Men så lavt fordi du har vært motivert eller fordi du ikke har et sunt forhold til mat og kalorier? Men da kan du jo bare legge til mer mat eller flere måltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #109 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For å si det slik så har jeg ligget veldig lavt på kalorier på de 5 mnd jeg har gått ned 20 kg. Har ligget langt under 1000 kalorier , ja jeg teller ikke men vet ca hva det jeg har spist inneholder . Er ikke vanskelig å spise lite men jeg tør ikke ligge så lavt lenger . Anonymkode: d5236...3f9 Hvis du har ligget SÅ lavt (farlig lavt!) så lang tid, så kan du ikke forvente å fortsette å gå ned i vekt når du nå spiser mer. Kroppen har vært sulteforet og kommer nå til å klamre til seg energi for å ha litt ekstra, i tilfelle ny sulteforet periode skal skje igjen. Anonymkode: 8c1c7...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #110 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oj det hørtes lite ut . Anonymkode: d5236...3f9 Det er ikke så gale som det høres ut som, prøv, det gir resultater, og vi snakker vanlig middag Anonymkode: d652d...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #111 Del Skrevet 5. november 2024 AlternativX skrev (3 minutter siden): Men så lavt fordi du har vært motivert eller fordi du ikke har et sunt forhold til mat og kalorier? Men da kan du jo bare legge til mer mat eller flere måltid? Har hatt veldig dårlig matlyst jeg synes liksom det har vært så fint med 2 måltid om dagen for da føler jeg liksom ikke stress om å spise da og da.skulle ønske jeg var av de som klarte spise 2 store måltid men veldig småspist . Kroppen min blir stressa hvis jeg på en måte må.spise hver 3 time . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #112 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke så gale som det høres ut som, prøv, det gir resultater, og vi snakker vanlig middag Anonymkode: d652d...baa 8 kg på en mnd er ikke veldig sunt. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #113 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du har ligget SÅ lavt (farlig lavt!) så lang tid, så kan du ikke forvente å fortsette å gå ned i vekt når du nå spiser mer. Kroppen har vært sulteforet og kommer nå til å klamre til seg energi for å ha litt ekstra, i tilfelle ny sulteforet periode skal skje igjen. Anonymkode: 8c1c7...691 Jeg spiser ikke mer nå , jeg er slik at jeg kan gå 1-3 dager uten mat nå. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #114 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg spiser ikke mer nå , jeg er slik at jeg kan gå 1-3 dager uten mat nå. Anonymkode: d5236...3f9 Du motsier deg konstant i denne tråden. Vi kan ikke gi deg hjelp til å løse ditt problem når ingen endringer funker for deg.. Anonymkode: 8c1c7...691 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #115 Del Skrevet 5. november 2024 Den eneste måten det går på er å spise 3 ganger om dagen. Og så må du røre deg mer. Å gå tur et par ganger i uka hjelper ingenting Anonymkode: 77187...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 5. november 2024 #116 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg spiser ikke mer nå , jeg er slik at jeg kan gå 1-3 dager uten mat nå. Anonymkode: d5236...3f9 Å gå 1-3 dager uten mat er ikke normalt tenker jeg. Hvorfor er matlysten dårlig? Høres ut som et spiseproblem, du burde fått hjelp av profesjonelle og ikke kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #117 Del Skrevet 5. november 2024 Ts lider du av spisevegring nå? Anonymkode: 8c1c7...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #118 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du motsier deg konstant i denne tråden. Vi kan ikke gi deg hjelp til å løse ditt problem når ingen endringer funker for deg.. Anonymkode: 8c1c7...691 Aldri sagt jeg spiser mer nå , skrev bare at det har stoppet opp. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #119 Del Skrevet 5. november 2024 AlternativX skrev (5 minutter siden): Å gå 1-3 dager uten mat er ikke normalt tenker jeg. Hvorfor er matlysten dårlig? Høres ut som et spiseproblem, du burde fått hjelp av profesjonelle og ikke kvinneguiden. Hadde en tøff fødsel , så har fått fødselsdepresjon, skal til fastlegen på mandag. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #120 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts lider du av spisevegring nå? Anonymkode: 8c1c7...691 Nei ,har bare ikke mye matlyst:( Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg