AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #181 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er du 3 år eller? Spis mat. Kjøp næringsdrikke på apoteket om du trenger noen flytende måltider. Men svar meg da, hva skal du servere babyen din? Ferdigmat hver dag, alle måltider? Anonymkode: d9905...576 Han får mme, grøt , grønnsaksmos , frukt. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 6. november 2024 #182 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv om jeg ligger lavt på kalorier så har det stoppet opp ja. Anonymkode: d5236...3f9 Har rapportert deg inn. Synes ikke det er sunt å ligge under 1000 kcal og fortsatt spørre om å råd til vektnedgang. Ta det opp med legen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #183 Del Skrevet 6. november 2024 AlternativX skrev (2 minutter siden): Har rapportert deg inn. Synes ikke det er sunt å ligge under 1000 kcal og fortsatt spørre om å råd til vektnedgang. Ta det opp med legen din. Tror du virkelig jeg vil ligge så lavt på kalorier ? Skulle gjerne fått i meg mer jeg . Men ja skal til legen neste uke. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #184 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skal ikke begynne på antidepressive nei. Anonymkode: d5236...3f9 Du sliter jo med fødselsdepresjon sier du? Anonymkode: 8c1c7...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #185 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du sliter jo med fødselsdepresjon sier du? Anonymkode: 8c1c7...691 Ja men vil gå i samtaler uten medisinering . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #186 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han får mme. Grøt ,grønnsaksuppe og frukt. Anonymkode: d5236...3f9 Regnet med han var på MME ja, og nå er han 6 mnd og skal spise mer og mer vanlig føde. Hvorfor spiser ikke du grøt, grønnsakssuppe og frukt med han? Anonymkode: d9905...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 6. november 2024 #187 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du virkelig jeg vil ligge så lavt på kalorier ? Skulle gjerne fått i meg mer jeg . Men ja skal til legen neste uke. Anonymkode: d5236...3f9 Men da burde du fokusere på det, å få i deg mer mat. Du sier du ligger under 1000 kcal pga. dårlig matlyst og historie med spisevegring. Ønsker å spise mer, men sier du må ligge så lavt for å gå ned i vekt. Vet ikke helt hvilke råd du vil ha. Du har liksom en motkommentar på alle råd. Kanskje hele greia er tull🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulla23 Skrevet 6. november 2024 #188 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 19.47): Er bare det at når jeg startet med lavkarbo tidligere så var det liksom 2 måltider som var nok stod det mange plasser . Så jeg er redd for at jo mer måltid jeg tilfører så vil jeg gå opp. Anonymkode: d5236...3f9 Men om du gjør lavkarbo riktig så vil du ikke ha mer enn 2 måltider pr dag.. Skjønner ikke at det kan være et problem når du skal gå ned i vekt uansett? Tenker det må være vinn vinn? Du kan jo spise "så mye du ønsker" på keto men man føler seg ofte mett hele dagen siden blodsukkeret blir så stabilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 6. november 2024 #189 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja orker ikke bruke tid på noen som tydeligvis ikke vet hva fødselsdepresjon innebærer. Anonymkode: d5236...3f9 Igjen, informasjon som kom dryppende underveis, som støtter opp under poenget om at du endrer premissene konstant. Jeg har ikke sagt et negativt ord om fødselsdepresjon heller. Min kone hadde det ifm vårt første barn, så jeg er fullstendig klar over hva det innebærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detkunnevertverre Skrevet 6. november 2024 #190 Del Skrevet 6. november 2024 (endret) Begynner også å tro på at dette bare er tull. Det kommer stadig informasjon som motsier premissene, ingen ting er mulig å endre og det forventes resultater som bare ikke er mulig uten endring. Under 1000 kalorier pr dag? Det er jo i så fall ikke det granne rart du sliter med depresjoner og ser mørkt på det! Ærlig talt, du trenger hjelp med helt andre ting enn vekt tap!! Håper legen tar deg på alvor og at du sier deg villig til å ta de gode rådene om å spise mer, muligens medisineres og ikke minst fokusere på barnet ditt. Du kan fint legge på deg 8 kilo heller og ha det bra. De kiloene betyr ikke en dritt, men du gjør de mer viktig enn alt annet. Du får det ikke bedre om de 8 kiloene er vekk heller. For det du sliter med er ikke vekta. Endret 6. november 2024 av Detkunnevertverre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #191 Del Skrevet 6. november 2024 Ren svada jo. Samme hva folk skriver så har du et men eller en motsigelse, og du sier mot deg selv eller følger opp med ny info for hver gang noen spør. Spiser mannen din også bare kyllign og salat eller spiser dere aldri et måltid sammen? Du skriver et sted at du spiser to ganger daglig, andre steder at du kan gå dager uten mat (stemmer nok ikke, siden du allerede er i stort minus hver dag ville du blitt ekstremt dårlig av ingenting), du skriver at du har pcos, men har ikke legen da gitt deg råd hvis du sliter? Stort sett vrøvl hele tråden, og om det mot formodning skulle være sant så har du nå ikke mindre enn 10 sider med råd av varierende kvalitet du kan prøve på. Anonymkode: 72331...d46 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #192 Del Skrevet 6. november 2024 Anbefaler deg å slutte å stresse med vekta. Nyt heller småbarnstiden, den går så fort, så når barna er store er det trist å tenke tilbake på at fokuset lå på vekt, mat og kropp. Snakker av erfaring. Anonymkode: c05f7...36a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #193 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Anbefaler deg å slutte å stresse med vekta. Nyt heller småbarnstiden, den går så fort, så når barna er store er det trist å tenke tilbake på at fokuset lå på vekt, mat og kropp. Snakker av erfaring. Anonymkode: c05f7...36a Tusen takk for råd ❤️ Anonymkode: d5236...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #194 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skulle stå : så du synes det er greit å spise under 1000 kalorier ? Anonymkode: d5236...3f9 Når har jeg sagt det? Du forteller at du har overvektig bmi og ønsker å gå raskt ned. Men du ønsker samtidig å spise mer enn du gjør nå. Selv om du spiser så nært vedlikehold at du kun har gått ned 5kg på 5mndr. Når man er overvektig og trenger å gå ned i vekt for helsens skyld (har du skrevet før), så er det umulig at du har spist under 1000kcal daglig i et halvt år. Du har kanskje gjort det noen få dager, og bruker det som argument her nå. Jeg har personlig erfaring med å spise 600-700kcal daglig (pga spiseforstyrrelse), og da kom jeg ned på bmi 15 på under et halvt år. Så jeg gjennomskuer greit når folk lyver om lavt matinntak. Om du ikke ønsker eller orker å gå ned i vekt for tiden, så er det helt lov. Men vær ærlig og ikke spill hjelpeløs og uvitende. Anonymkode: 6444d...3f8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #195 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror du virkelig jeg vil ligge så lavt på kalorier ? Skulle gjerne fått i meg mer jeg . Men ja skal til legen neste uke. Anonymkode: d5236...3f9 Problemet ditt er jo depresjon. Ikke spisevegring. Du sier du er overvektig og har vært det lenge, og du klarer ikke gå ned i vekt. Du spiser nok ikke så lite som du tror, for da hadde du gått ned. Ikke stress med at du liksom spiser for lite, fokuser på råd mot depresjon. Så kommer matlysten av seg selv. Og prøv å gå litt inn i deg selv her, du har fått mye kritikk. Du får gode råd ift startinnlegget ang å gå ned 8kg raskt. Også er det liksom vår skyld at vi ikke forstår oss på depresjon, at vi ikke forstår oss på spisevegring!? Ærlig talt, det var DU som ønsket råd om vektnedgang! Også skriver du et innlegg som dette jeg svarer på her? Anonymkode: 6444d...3f8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #196 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når har jeg sagt det? Du forteller at du har overvektig bmi og ønsker å gå raskt ned. Men du ønsker samtidig å spise mer enn du gjør nå. Selv om du spiser så nært vedlikehold at du kun har gått ned 5kg på 5mndr. Når man er overvektig og trenger å gå ned i vekt for helsens skyld (har du skrevet før), så er det umulig at du har spist under 1000kcal daglig i et halvt år. Du har kanskje gjort det noen få dager, og bruker det som argument her nå. Jeg har personlig erfaring med å spise 600-700kcal daglig (pga spiseforstyrrelse), og da kom jeg ned på bmi 15 på under et halvt år. Så jeg gjennomskuer greit når folk lyver om lavt matinntak. Om du ikke ønsker eller orker å gå ned i vekt for tiden, så er det helt lov. Men vær ærlig og ikke spill hjelpeløs og uvitende. Anonymkode: 6444d...3f8 Jeg har gått ned 20 kg. Ikke 5. Jeg tar 1 yr shake også spiser jeg litt middag og det er langt under 1000 kalorier . Og ver der ikke er sunt så håper jeg får mer matlyst etterhvert . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #197 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Problemet ditt er jo depresjon. Ikke spisevegring. Du sier du er overvektig og har vært det lenge, og du klarer ikke gå ned i vekt. Du spiser nok ikke så lite som du tror, for da hadde du gått ned. Ikke stress med at du liksom spiser for lite, fokuser på råd mot depresjon. Så kommer matlysten av seg selv. Og prøv å gå litt inn i deg selv her, du har fått mye kritikk. Du får gode råd ift startinnlegget ang å gå ned 8kg raskt. Også er det liksom vår skyld at vi ikke forstår oss på depresjon, at vi ikke forstår oss på spisevegring!? Ærlig talt, det var DU som ønsket råd om vektnedgang! Også skriver du et innlegg som dette jeg svarer på her? Anonymkode: 6444d...3f8 Jeg har gått ned 20 kg. Aldri sagt jeg har vært overvektig lenge heller . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #198 Del Skrevet 6. november 2024 Du sier selv at du gikk ned de første 15 kg på noen uker etter fødsel dvs at du har gått ned 5 kg de siste 4 månedene, hadde du spist under 1000 kalorier dagen så hadde du gått ned mer enn 5 kg på 4 mnd, så du får i deg mer enn du tror. Anonymkode: b1288...bf9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #199 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har gått ned 20 kg. Aldri sagt jeg har vært overvektig lenge heller . Anonymkode: d5236...3f9 Men de 20 kg inkluderer vel fødselskiloene som går av like etter fødsel, eller? Anonymkode: 8c1c7...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #200 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Men de 20 kg inkluderer vel fødselskiloene som går av like etter fødsel, eller? Anonymkode: 8c1c7...691 8 av de kg var fødselsvekt ja . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg