AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #141 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo ikke gåturene du har gått ned av! Det brenner lite kalorier. Du har gått ned pga svært lavt inntak av kalorier. Det sunnest er å gå ned en halv kilo per uke. Anonymkode: 8c1c7...691 Det er vel ingen som har skrevet at hun har gått ned i vekt av turene hun ikke har gått. 4 timer rask gange med barnevogn forbrenner ca 1000 kcal. Kosthold er fortsatt det viktigste. Anonymkode: 16d5a...e1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #142 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, det er naturlig og at du ikke klarer og trene hardt når du spiser lite. Derfor er gåturer en veldig fin måte og gå ned i vekt kombinert med riktig mat. For 5 minutter siden ville du ikke gå turer. Anonymkode: 16d5a...e1a Mente ikke at jeg ikke ville gå turer men kombinere det med annen trening . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 5. november 2024 #143 Del Skrevet 5. november 2024 Vet du hva, jeg synes ikke du i din livssituasjon skal ta til deg rådene du får her, for der er råd for friske personer. Du har akkurat grodd et helt menneske med kroppen din, vært gjennom en diger operasjon i buken og er ikke på en god plass følelsesmessig. Du fortjener å la kroppen komme seg i fred og ro, finne ut av hva du trenger og ønsker deg i den nye situasjonen din og å tilrettelegge for at du skal få hvilt, ernært deg og tatt godt vare på babyen din. Kan du ikke heller se om du kan være litt snillere med deg selv og lage en plan for god egenomsorg? Hva trenger du, sånn egentlig? Du fortjener masse heiarop og gode ord som ny mamma med en tøff start, og lov til å legge bort kroppsbekymringer en stund. Forsøk å fylle dagene med gode ting og bruk tiden til å komme deg og anerkjenne følelser og slike viktige ting. Vekten er veldig langt nede på listen over sånt som er viktig i den store sammenhengen. Hvordan du har det, det er det viktige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #144 Del Skrevet 5. november 2024 Skjønner liksom ikke hva du er ute etter med denne tråden ts. Du har gått ned 20kg på et halvt år, så du vet jo innerst inne selv hva som fungerer. Er jo bare å fortsette med det samme, dette er fin og jevn vektnedgang, ikke for fort og ikke for sakte. Men så framstår du hjelpeløs i denne tråden og fisker etter kommentarer om å spise mer? Eller hva er det jeg ikke forstår her. Anonymkode: 6444d...3f8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #145 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Snart 6 mnd siden keisersnitt .gikk opp 8 kg og gikk ned 15 kilo første ukene . Anonymkode: d5236...3f9 Du starter tråden helt anderledes, og gir sånne her drypp underveis. Du har ikke gått ned 20kg på et halvt år. Du gikk ned 15kg på få uker etter fødsel (normalt), og deretter 5kg ned på 5mndr. Og du er redd du spiser for lite? Og forventer å gå ned ytterligere 8kg på 7uker helst mens du øker matinntaket? Det er ikke magi dette her. Anonymkode: 6444d...3f8 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #146 Del Skrevet 5. november 2024 Er det du som gikk på wegovy og ble bekymret fordi du gikk ned i vekt? Anonymkode: b1288...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #147 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det du som gikk på wegovy og ble bekymret fordi du gikk ned i vekt? Anonymkode: b1288...bf9 Aldri brukt wwgovy nei. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #148 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner liksom ikke hva du er ute etter med denne tråden ts. Du har gått ned 20kg på et halvt år, så du vet jo innerst inne selv hva som fungerer. Er jo bare å fortsette med det samme, dette er fin og jevn vektnedgang, ikke for fort og ikke for sakte. Men så framstår du hjelpeløs i denne tråden og fisker etter kommentarer om å spise mer? Eller hva er det jeg ikke forstår her. Anonymkode: 6444d...3f8 Så langt under 1000 kalorier er bra sykes du ? Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #149 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner liksom ikke hva du er ute etter med denne tråden ts. Du har gått ned 20kg på et halvt år, så du vet jo innerst inne selv hva som fungerer. Er jo bare å fortsette med det samme, dette er fin og jevn vektnedgang, ikke for fort og ikke for sakte. Men så framstår du hjelpeløs i denne tråden og fisker etter kommentarer om å spise mer? Eller hva er det jeg ikke forstår her. Anonymkode: 6444d...3f8 Skulle stå : så du synes det er greit å spise under 1000 kalorier ? Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #150 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du starter tråden helt anderledes, og gir sånne her drypp underveis. Du har ikke gått ned 20kg på et halvt år. Du gikk ned 15kg på få uker etter fødsel (normalt), og deretter 5kg ned på 5mndr. Og du er redd du spiser for lite? Og forventer å gå ned ytterligere 8kg på 7uker helst mens du øker matinntaket? Det er ikke magi dette her. Anonymkode: 6444d...3f8 Kos deg videre. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #151 Del Skrevet 6. november 2024 8 kg er mye på en liten kropp som din, spesielt hvis du allerede har gått ned 20 kg. Jeg var omtrent der for en stund siden, men det stoppet helt opp hos meg også, og jeg tror det er ganske vanlig. Jeg telte kalorier som bare det, men det stod stille likevel. Mistet håret, svimlet og hadde vondt i kroppen. Det var 1400 kalorier om dagen, og vekta stod helt stille. Så ut ifra min egen erfaring ville jeg rådet deg til å justere målet ned til 2-3 kg før jul, og heller se på de siste 8 kg som et langsiktig mål. Kanskje nærmere sommeren? Anonymkode: f0773...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #152 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 8 kg er mye på en liten kropp som din, spesielt hvis du allerede har gått ned 20 kg. Jeg var omtrent der for en stund siden, men det stoppet helt opp hos meg også, og jeg tror det er ganske vanlig. Jeg telte kalorier som bare det, men det stod stille likevel. Mistet håret, svimlet og hadde vondt i kroppen. Det var 1400 kalorier om dagen, og vekta stod helt stille. Så ut ifra min egen erfaring ville jeg rådet deg til å justere målet ned til 2-3 kg før jul, og heller se på de siste 8 kg som et langsiktig mål. Kanskje nærmere sommeren? Anonymkode: f0773...793 Ja er nok vanlig å stoppe opp,men jeg synes det er fint å ha et mål så ønsker å ha et mål om 8 kg til jul eller ihvertfall så nærme som mulig . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 6. november 2024 #153 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kos deg videre. Anonymkode: d5236...3f9 Skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #154 Del Skrevet 6. november 2024 Reign skrev (Akkurat nå): Skjerp deg. Nei ikke etter den oppførselen . Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 6. november 2024 #155 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei ikke etter den oppførselen . Anonymkode: d5236...3f9 Glasshuset ditt knuste nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #156 Del Skrevet 6. november 2024 Reign skrev (Akkurat nå): Glasshuset ditt knuste nettopp. Hva får du ut av å sitte å slenge dritt ? Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 6. november 2024 #157 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva får du ut av å sitte å slenge dritt ? Anonymkode: d5236...3f9 Hva får du ut av å endre premissene i tråden konstant når folk faktisk prøver å hjelpe deg? Du fremstår faktisk som et troll! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #158 Del Skrevet 6. november 2024 Reign skrev (2 minutter siden): Hva får du ut av å endre premissene i tråden konstant når folk faktisk prøver å hjelpe deg? Du fremstår faktisk som et troll! Javel Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 6. november 2024 #159 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Javel Anonymkode: d5236...3f9 Det var alt du hadde å si? Goddag mann økseskaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #160 Del Skrevet 6. november 2024 Reign skrev (1 minutt siden): Det var alt du hadde å si? Goddag mann økseskaft. Ja orker ikke bruke tid på noen som tydeligvis ikke vet hva fødselsdepresjon innebærer. Anonymkode: d5236...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg