AnonymBruker Skrevet i går, 05:05 #1 Del Skrevet i går, 05:05 Jeg observerer at menn oppfører seg ekstremt kaldt, avvisende og nærmest frekt mot damer de ikke er seksuelt interessert i. Stemmer det eller spiller jeg meg selv et puss? Jeg vil gå så langt som å påstå at det er unektelig. Faktisk er måten menn behandler deg på direkte proporsjonal med hvor tiltrukket de er av deg. Jeg tror det også er grunnen til at menn blir drittsekker etter ligging, for da er hormon-brillene av (til neste gang). Kan det da også bety at menn er ekstra greie mot folk når driftene virkelig presser på? Tanker? Her ser jeg bort ifra disse mennene som gir komplimenter i hytt og pine mellom hver setning i samtaler, fordi det er jo ikke ekte komplimenter men et forsøk på å vinne stemmer/bli likt som en politiker, eller skape en avslappet atmosfære hvis man opplever atmosfæren som anstrengt. Anonymkode: 80ee7...fcb 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:07 #2 Del Skrevet i går, 05:07 Selvsagt. Anonymkode: 3ea00...d54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:10 #3 Del Skrevet i går, 05:10 Jeg opplever stort sett menn som hyggelige, og jeg tviler på at samtlige er tiltrukket av meg 😅 Anonymkode: 7d1be...517 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet i går, 05:19 #4 Del Skrevet i går, 05:19 Mennesker er stort sett kjipe mot mennesker de ikke liker uansett kjønn OG alder. Seksuellt tiltrukket eller ikke! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:24 #5 Del Skrevet i går, 05:24 Stemmer godt det. Jeg behandler nok de jeg ønsker noe av vesentlig bedre enn bedre enn tilfeldige - uten å uhøffelig av den grunn. Anonymkode: b56d9...f32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet i går, 05:31 #6 Del Skrevet i går, 05:31 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg observerer at menn oppfører seg ekstremt kaldt, avvisende og nærmest frekt mot damer de ikke er seksuelt interessert i. Stemmer det eller spiller jeg meg selv et puss? Jeg vil gå så langt som å påstå at det er unektelig. Faktisk er måten menn behandler deg på direkte proporsjonal med hvor tiltrukket de er av deg. Jeg tror det også er grunnen til at menn blir drittsekker etter ligging, for da er hormon-brillene av (til neste gang). Kan det da også bety at menn er ekstra greie mot folk når driftene virkelig presser på? Tanker? Her ser jeg bort ifra disse mennene som gir komplimenter i hytt og pine mellom hver setning i samtaler, fordi det er jo ikke ekte komplimenter men et forsøk på å vinne stemmer/bli likt som en politiker, eller skape en avslappet atmosfære hvis man opplever atmosfæren som anstrengt. Anonymkode: 80ee7...fcb Jeg tenker ja, men at kvinner gjør nøyaktig det samme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:37 #7 Del Skrevet i går, 05:37 Sammenliknet med kvinner har menn i snitt mye mindre sosial interesse og evner. Så de som ikke er spesielt interessert i folk vil overse alle menn de ikke prøver å bli kompis med, pluss damer de ikke vil ligge med. Kvinner har mye omtrent en egen interesse for det sosiale inkludert folk hun aldring og har tenkt å ligge med eller bli bestis med. Det er denne generiske vennligheten en del menn tolker som seksuell interesse, for selv hadde de aldri vært så grei uten en annen motivasjon. Anonymkode: 3ea00...d54 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:04 #8 Del Skrevet i går, 06:04 Ja vi er grusomme monstre. Står bare å ser på hvis uattraktive kvinner er i nød. Anonymkode: 6b7e2...a44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:04 #9 Del Skrevet i går, 06:04 Litt kynisk måte å tenke på, jeg har like mange gode og dårlige erfaringer med både menn og kvinner. Anonymkode: 6d9dd...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:10 #10 Del Skrevet i går, 06:10 2 minutter siden, AnonymBruker said: Litt kynisk måte å tenke på, jeg har like mange gode og dårlige erfaringer med både menn og kvinner. Anonymkode: 6d9dd...a93 Kynisk ja, MEN ER DET FEIL?! Menn er jo kyniske. Jeg synes det fremstår åpenbart i hvert fall at de forskjellsbehandler noe voldsomt når man er i sosiale settinger. De uttrykker jo nærmest avsky hvis hun de egentlig ikke vil ha prøver å prate med dem. Anonymkode: 80ee7...fcb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:31 #11 Del Skrevet i går, 06:31 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kynisk ja, MEN ER DET FEIL?! Menn er jo kyniske. Jeg synes det fremstår åpenbart i hvert fall at de forskjellsbehandler noe voldsomt når man er i sosiale settinger. De uttrykker jo nærmest avsky hvis hun de egentlig ikke vil ha prøver å prate med dem. Anonymkode: 80ee7...fcb Ja ja, men suck... 🙄 Jeg syns det er feil, som sagt har jeg blitt minst like mye dårlig behandlet av kvinner. Jeg ville heller sagt at det er en generell "pretty privilage", som går begge veier. Anonymkode: 6d9dd...a93 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:10 #12 Del Skrevet i går, 07:10 Jeg har våknet til denne realiteten. Smertefullt er det å tenke at jeg har kastet bort mange år på å tro på kjærligheten. Ingen mann har ønsket meg, de bare bruker meg. Når de ikke får det de vil er de egoistiske drittsekker. Begynt å lure på om det finnes menn som har evne til å tenke på andre enn seg selv, evne til kjærlighet. I såfall hvor er de? Anonymkode: fc4e5...a53 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet i går, 07:18 #13 Del Skrevet i går, 07:18 Kjenner meg ikke igjen i det du skriver i det hele tatt. Synes alle menn stort sett er veldig hyggelige. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:24 #14 Del Skrevet i går, 07:24 Rosa Dartle skrev (5 minutter siden): Kjenner meg ikke igjen i det du skriver i det hele tatt. Synes alle menn stort sett er veldig hyggelige. ...på overflaten Anonymkode: fc4e5...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:25 #15 Del Skrevet i går, 07:25 Ikke enig i at man kan si at menn generelt er sånn. Men har mistanke om at noen menn tar igjen på kvinner de ikke er tilrukket av, for den slitsomme jobben med å innsmigre seg hos kvinner de er tiltrukket av. Anonymkode: 067c5...aab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #16 Del Skrevet i går, 07:32 Ingen menn er snille uten å forvente noe igjen. Siterer en mannlig kollega på 60+ Anonymkode: cc62b...d3d 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:34 #17 Del Skrevet i går, 07:34 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen menn er snille uten å forvente noe igjen. Siterer en mannlig kollega på 60+ Anonymkode: cc62b...d3d Godt sagt! Anonymkode: fc4e5...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:35 #18 Del Skrevet i går, 07:35 Tja. Må innrømme jeg holder litt kjølig distanse til de kvinnene jeg føler null tiltrekning mot. Fordi jeg har, akkurat som kvinner selv har erfart, brent meg på å være overhyggelig. Siden jeg er ganske kjekk (joda litt selvskryt), har det ofte skjedd at kvinner vil ha noe mer enn kun vennskap, mens jeg overhodet ikke er interessert. Derfor er litt kjølig distanse bra for å beskytte seg selv. Hvilke kvinner har ikke opplevd at et uskyldig smil til en mann fører til uønsket oppmerksomhet? Ikke glem at menn også kan oppleve likedan. Anonymkode: 4f730...033 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #19 Del Skrevet i går, 07:38 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg observerer at menn oppfører seg ekstremt kaldt, avvisende og nærmest frekt mot damer de ikke er seksuelt interessert i. Anonymkode: 80ee7...fcb Korrekt. 🤠 Anonymkode: 83a0a...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:47 #20 Del Skrevet i går, 07:47 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Korrekt. 🤠 Anonymkode: 83a0a...541 Caramba ^^ Anonymkode: b6a2b...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå