AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Skrevet 3. november 2024 Ligger i senga og prøver å sove, gruer meg til å våkne da jeg ikke har noe å våkne til. Skulle ønske det lå noen her med meg som jeg kunne snakke med og som trøstet meg. Dette gjør veldig vondt og nettene blir så lange. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan ikke få kjæreste da jeg er mislykka på alle plan, stygg som natta er lang og så mistroisk at jeg blir oppfattet som slem. Begynner å bli lei av at det bare et tårer og dritt om nettene, ensomheten har blitt verre den siste tiden. Snakker noen ganger med meg selv, men det blir ubehagelig for jeg får ikke noe svar. Vet ikke, jeg er redd det vil være sånn for alltid. For nå er jeg 30 og det har ikke blitt noe bedre siden jeg var 20.. Skulle ønske at jeg i stedet for å donere penger kunne donere livet mitt. Anonymkode: 08f5d...43b 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Skrevet 3. november 2024 Dette var trist å høre. Skjønner godt at dette er en vanskelig situasjon. Hvis du ikke har snakket med fastlegen om det alt, synes jeg du skal bestille time og gjøre det. Og så kan du starte med å finne ut hva som finnes av tilbud i din kommune. Det er endel kommunale tilbud mange steder for å være sosial, få trent osv. Bli med på noe av det! Frivillige organisasjoner og kristne organisasjoner har også mye tilbud eller ting du kan gjøre, som vil gi kontakt med andre. Sender deg en god natt-klem. Anonymkode: 96050...1ba
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Skrevet 3. november 2024 Ring Mental helse Anonymkode: 862c0...a27
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Skrevet 3. november 2024 Du kan på en måte donere livet ditt. Om du ikke føler at du selv får noe særlig ut av det, bytt jobb (om du jobber) til noe som hjelper andre. Frivillig arbeid og organisasjoner? Få en hund, de krever mye av deg. Bli en besøksvenn for eldre? Det kommer faktisk mye egenglede som en "bivirkning" av å "gi livet sitt" og hjelpe andre. Om du synes at du er stygg, så gjør det som skal til for at du blir pen. Trening, sminke, klær.. Alle kan bli pene. Ellers må du bare ta til takke og finne deg en stygg mann. Men stygge menn kan både være snille og gode i senga, så det er egentlig ikke så stort problem. Start i morgen! Anonymkode: 6e429...f31 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #5 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette var trist å høre. Skjønner godt at dette er en vanskelig situasjon. Hvis du ikke har snakket med fastlegen om det alt, synes jeg du skal bestille time og gjøre det. Og så kan du starte med å finne ut hva som finnes av tilbud i din kommune. Det er endel kommunale tilbud mange steder for å være sosial, få trent osv. Bli med på noe av det! Frivillige organisasjoner og kristne organisasjoner har også mye tilbud eller ting du kan gjøre, som vil gi kontakt med andre. Sender deg en god natt-klem. Anonymkode: 96050...1ba Dette var også min tanke når jeg leste hovedinnlegget. I min kommune er det flere slike typer tilbud, noen av dem er via kommunens lavterskel tilbud for psykisk helse. Man kan søke seg inn der selv eller gjøre det med hjelp av fastlegen. En time hos fastlegen er det uansett lurt å starte med. Selv om dette i første omgang kanskje ikke er nøyaktig det du er på jakt etter TS, så vil det å være med på forskjellige ting som dette kunne ha positive ringvirkninger som i andre og tredje runde kan gjøre at du kommer nærmere dine mål. ❤️ Heier på deg! Anonymkode: 92b26...d79
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #6 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du kan på en måte donere livet ditt. Om du ikke føler at du selv får noe særlig ut av det, bytt jobb (om du jobber) til noe som hjelper andre. Frivillig arbeid og organisasjoner? Få en hund, de krever mye av deg. Bli en besøksvenn for eldre? Det kommer faktisk mye egenglede som en "bivirkning" av å "gi livet sitt" og hjelpe andre. Om du synes at du er stygg, så gjør det som skal til for at du blir pen. Trening, sminke, klær.. Alle kan bli pene. Ellers må du bare ta til takke og finne deg en stygg mann. Men stygge menn kan både være snille og gode i senga, så det er egentlig ikke så stort problem. Start i morgen! Anonymkode: 6e429...f31 Vil ikke ha en mann.. De vil bare ha sex så det hadde ikke betydd noe om en lå her uansett. Skulle ønske de var annerledes og ikke bare styrt av sex. At de faktisk brydde seg om meg men ikke fordi jeg gir de sex. Er vel det å ha innsett hvordan folk er, som gjør meg mest ensom. Ingen bryr seg. Forhold og sex er meningsløst Anonymkode: 08f5d...43b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7 Skrevet 3. november 2024 Du burde vurdere terapi hvis du ikke har prøvd det. Anonymkode: 5e4c9...f63
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #8 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 23.38): Vil ikke ha en mann.. De vil bare ha sex så det hadde ikke betydd noe om en lå her uansett. Skulle ønske de var annerledes og ikke bare styrt av sex. At de faktisk brydde seg om meg men ikke fordi jeg gir de sex. Er vel det å ha innsett hvordan folk er, som gjør meg mest ensom. Ingen bryr seg. Forhold og sex er meningsløst Anonymkode: 08f5d...43b Det er samme problemet for alle kvinner, pene eller mindre pene, tykke, tynne, høye, lave. Menn vil ha sex! Fordi de er programerte til å formere seg. Akkurat som hannhunder som lukter tispe i løpetid. Men jeg kan garantere deg at det finnes menn som både bryr seg og vil ha sex. Sex er ingen kontrast til å bry seg. Derimot kommer lysten paralelt med å bry seg om og like noen. Men selvfølgelig, noen vil bare ha sex. Men de må man luke ut, og være tålmodig til finner den som vil ha alt ved deg. Anonymkode: 6e429...f31
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #9 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er samme problemet for alle kvinner, pene eller mindre pene, tykke, tynne, høye, lave. Menn vil ha sex! Fordi de er programerte til å formere seg. Akkurat som hannhunder som lukter tispe i løpetid. Men jeg kan garantere deg at det finnes menn som både bryr seg og vil ha sex. Sex er ingen kontrast til å bry seg. Derimot kommer lysten paralelt med å bry seg om og like noen. Men selvfølgelig, noen vil bare ha sex. Men de må man luke ut, og være tålmodig til finner den som vil ha alt ved deg. Anonymkode: 6e429...f31 Det der orker jeg ikke gå gjennom. Om det er så vanskelig å finne en mann som vil mer enn bare sex, så står jeg heller over. Det viser jo hvor useriøse flesteparten av menn er. De kan bare ha sex og formere seg med den de vil, de får ikke bruke meg til å tilfredsstille disse behovene sine. Anonymkode: 08f5d...43b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå