AnonymBruker Skrevet 2. november #1 Del Skrevet 2. november Har ei Nora fra før og vurderer Ellinor på lillesøster. Er navnene for like eller er det innafor? Anonymkode: d49dc...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november For like. Anonymkode: dbeb3...879 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #3 Del Skrevet 2. november Blir litt lillesøster oppkalt etter storesøster. Anonymkode: 82f0d...34f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #4 Del Skrevet 2. november Nei det synes jeg ikke, helt ulik klang selv om det er noen av de samme bokstavene. Anonymkode: 6dce0...2b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #5 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har ei Nora fra før og vurderer Ellinor på lillesøster. Er navnene for like eller er det innafor? Anonymkode: d49dc...012 Tenk på barna som skal vokse opp og stadig bli forvekslet med sitt søsken. Ikke kjekt for noen av dem. Finnes da så utrolig mange navn å velge mellom at dette kan da ikke være nødvendig? Anonymkode: 9a23e...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #6 Del Skrevet 2. november Dette må dere føle på selv. For øvrig, tenkte jeg ikke på at de var like, men ja, når du sier det... litt like. Anonymkode: 9ee4b...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #7 Del Skrevet 2. november Fint navn 😊, gjør jo ingenting at de er litt like. De begynner og slutter med forskjellige bokstaver, så de er ikke så like, og de har forskjellig klang. Anonymkode: 0672d...85a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #8 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenk på barna som skal vokse opp og stadig bli forvekslet med sitt søsken. Ikke kjekt for noen av dem. Finnes da så utrolig mange navn å velge mellom at dette kan da ikke være nødvendig? Anonymkode: 9a23e...02c Man blir da ikke forvekslet av slike navn. Anonymkode: 6dce0...2b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #9 Del Skrevet 3. november Det synes jeg er for likt. Utrolig mange velger veldig like navn på søsken for tida, jeg synes det er en uting. La dem få sine egne, selvstendige navn og ikke føle seg som en kopi av søster/bror. Anonymkode: 9e14a...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #10 Del Skrevet 3. november Det er samme navn? Nora må jo være en forkortelse for Elinor. Anonymkode: 5a022...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severina Skrevet 3. november #11 Del Skrevet 3. november Synes de passer bra sammen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #12 Del Skrevet 3. november Blir litt som Maria og Marianne- for meg de for like. Anonymkode: 4d3fe...02c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #13 Del Skrevet 3. november Synes ikke de er for like. Jentene mine slutter begge på tine, ved nærmere ettertanke var ikke det så veldig lurt 🙈 Anonymkode: e37aa...cfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. november #14 Del Skrevet 4. november Det blir som å kalle barna Hanna og Johanna, Janne og Johanne eller Susanne og Sanna: det er for likt, og i bunn og grunn er det to varianter av samme navn. Det høres ut som om storesøster er oppkalt etter lillesøster. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #15 Del Skrevet 4. november De er ikke veldig like mtp uttale, og forskjellige dialekter kan si navnene veldig forskjellig.... men... jeg er redd når du roper på dem vil navnene gjennom dører/vegger/i vinden høres såpass like ut at enten kommet begge eller (mest sannsynlig) ingen av dem. Min tante og jeg har slike navn som ikke er like men kan misforstås når folk sier dem "i farta" og de ender stort sett opp med å få begge eller ingen av oss. Anonymkode: f12c5...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå