AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:25 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:25 Jeg skulle gjerne ha funnet en dating side fir oss som ikke er 100%. Jeg mener, jeg er 48 sliter med diverse fra noe overvekt, artrose, ptsd og fibromyalgi til arbeidsløshet og dårlig råd ensomhet...på den positive siden er jeg snill, sexgal, sexy, søt, flink på kjøkkenet morsom og skikkelig nerd. Jeg orker ikke lenger å lage en fasade av perfeksjon og orker ikke prøve imponere menn med hvor super og fantastisk jeg er når jeg vet de ikke velger meg til slutt uansett. Forteller derfor gjerne ganske snart at jeg ikke er problemfri. Mange menn liker meg, men når de hører dette, trekker de seg eller spør om jeg bør la være å date. Jeg mener jeg vil date, siden jeg ønsker å finne kjærligheten, den personen må faktisk tåle at jeg ikke er helsemessig perfekt i en alder av nesten 50. For min del er det også greit å finne noen som ikke er i helsemessig perfekt tilstand med visse begrensninger. De over 60 er mer åpen selvfølgelig for helse issues, sannsynligvis fordi de har det selv, men vil helst ha noen mer på min egen alder. Kanskje dømt til å være alene med min mindre gode helse... hadde vært greit med dating side for oss som sliter med forskjellige ting? Eller? Anonymkode: 45454...8ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:26 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skulle gjerne ha funnet en dating side fir oss som ikke er 100%. Anonymkode: 45454...8ea Sånn som alle datingsider eller -apper på jorden? Hvem av oss er det egentlig som er "100%"? Ikke en kjeft. Sann historie. Anonymkode: 48ab6...134 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:42 #3 Del Skrevet lørdag kl 22:42 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Sånn som alle datingsider eller -apper på jorden? Hvem av oss er det egentlig som er "100%"? Ikke en kjeft. Sann historie. Anonymkode: 48ab6...134 Du har 100% rett. Finnes ingen perfekte her eller der. Bare å hive seg utpå og gjøre seg tilgjengelig. Hva er dine gode sider? Fokuser mer på dem Anonymkode: b3b7e...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:43 #4 Del Skrevet lørdag kl 22:43 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sånn som alle datingsider eller -apper på jorden? Hvem av oss er det egentlig som er "100%"? Ikke en kjeft. Sann historie. Anonymkode: 48ab6...134 Skjønner akkurat hva hun mener. Problemet er at de som er for "perfekte" blir å kapre markedet som alltid. Det må i så fall være en type kontaktbyrå som godkjenner alle brukerne først. Anonymkode: e25f6...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:01 #5 Del Skrevet i går, 22:01 Tror ikke det finnes, men det hørtes ut som en god idé. Det er sikkert mange mennesker med issues som ikke tør eller orker å kaste seg inn i datingmarkedet når idealet er å være så problemfrie. Så det burde vært en datingtjeneste for de som vil date andre som ikke er perfekte, der det også burde være et alternativ for de som ikke føler at de har kapasitet til å være i et forhold, men ønsker en fast venn med fordeler. Anonymkode: c967c...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:37 #6 Del Skrevet i går, 22:37 Hvis du ikke finner det, kan du ikke bare buse ut hele lista der du er nå, med fordeler og ulemper, så kan menn bare sveipe i vei? Anonymkode: 98cb4...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du ikke finner det, kan du ikke bare buse ut hele lista der du er nå, med fordeler og ulemper, så kan menn bare sveipe i vei? Anonymkode: 98cb4...309 Jeg tror greia med separat side er at man da vet at motparten også har issues. Nå sveiper folk stortsett til venstre om de hører ordet problemer eller noe som har med sykdom å gjøre, fordi det er noe bedre der ute. Anonymkode: 45454...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 23.25): Jeg skulle gjerne ha funnet en dating side fir oss som ikke er 100%. Jeg mener, jeg er 48 sliter med diverse fra noe overvekt, artrose, ptsd og fibromyalgi til arbeidsløshet og dårlig råd ensomhet...på den positive siden er jeg snill, sexgal, sexy, søt, flink på kjøkkenet morsom og skikkelig nerd. Jeg orker ikke lenger å lage en fasade av perfeksjon og orker ikke prøve imponere menn med hvor super og fantastisk jeg er når jeg vet de ikke velger meg til slutt uansett. Forteller derfor gjerne ganske snart at jeg ikke er problemfri. Mange menn liker meg, men når de hører dette, trekker de seg eller spør om jeg bør la være å date. Jeg mener jeg vil date, siden jeg ønsker å finne kjærligheten, den personen må faktisk tåle at jeg ikke er helsemessig perfekt i en alder av nesten 50. For min del er det også greit å finne noen som ikke er i helsemessig perfekt tilstand med visse begrensninger. De over 60 er mer åpen selvfølgelig for helse issues, sannsynligvis fordi de har det selv, men vil helst ha noen mer på min egen alder. Kanskje dømt til å være alene med min mindre gode helse... hadde vært greit med dating side for oss som sliter med forskjellige ting? Eller? Anonymkode: 45454...8ea Jeg synes faktisk at det er stygt tenkt at man skal ha en egen side for folk som ikke er "perfekte" ?? Skal man stues vekk og sorteres basert på hva da? målt suksess, slankhet og lønnsnivå? Jeg hadde vært ærlig om tingene. Nå synes jeg ikke det virker som det er SÅ mye alvorlige greier her da. Altså, overvekt? Det er ikke så vanskelig å gjøre noe med. PTSD kan man jo også behandle. Artrose og fibromyalgi, hvor hemmende er de tingene i hverdagen din da? Og når det gjelder arbeidsløshet, Så kan man også gjøre noe med dette. Samme med ensomhet. Det er ting som ikke er permanent ved deg. Det som er verre er egne holdninger. Feks mentaliteter som gjør at man blir en person som man blir tappet for energi av. Feks emosjonelle problemer, eller man er så dyster at man har behov for å trykke andre ned. Eller at livet er så mørkt at man ikke ser noe poeng i noe. Da MÅ man få hjelp. Så, om det er noe som er helt kronisk og som hemmer deg i hverdagen 100%, feks at du sitter i rullestol, så kan du nevne det. Men alle ting som ikke er kronisk, kan man jobbe med. Du som er 48, er da ikke gammel. Anonymkode: 3b2a8...c6e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra-78 Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Jeg fant en gruppe på FaceBook, som heter "Dating for uføre" eller noe tilsvarende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Vi er alle «perfekt uperfekte» Det finnes ikke et eneste mennesker som er 100%. Vi har alle våre issues og bagasje. Det handler om å finne den rette til akkurat deg der dere utfyller hverandre. Og det er faktisk ikke enkelt. Jeg har kanskje ikke hatt problemer med å få dates eller kjæreste, men jeg var skilt alenemor oppi 40 årene da jeg traff mannen som jeg innså er helt perfekt for meg. Han fikk meg til å innse hva jeg vil ha i et forhold og i en partner. Tidligere forhold har aldri klart å gi meg den roen og tryggheten jeg har funnet nå. Mange velger feil partner. Der de har det greit med partner, men ikke episk kjærlighet og lidenskap. Utenom én venninne har jeg ikke hørt om de som har kunne med hånden på hjerte kan si at de har funnet en perfekt match der partner er ALT i en pakke. Bestevenn, kjæreste, elsker, partner i en og samme person. Et forhold der en ikke savner noe i partneren sin eller at det er noe en skulle ønske var annerledes. Jeg har ikke trodd det var mulig eller iallefall ekstremt sjeldent. Jeg vet jeg er heldig. Jeg har funnet en som er helt lik meg på de viktige tingene, men som også er ulik meg på andre ting. Mine styrker er hans svakheter og omvendt og sammen utfyller vi hverandre perfekt og vokser og gror sammen og inn i hverandre. Sammen er vi perfekt uperfekt. Anonymkode: b2cc5...56c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå