AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:15 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:15 Hadde innsett på torsdag, var fryst 5dagers blastocyst. Har etter innsettet hatt vondt nederst i magen. Kjennes typ som litt smerter som ved eggløsning. Bruker cyclogest så vet at disse gir symptomer som vondt i magen. Men kan de påvirke eggstokker? Fordi det kjennes ut som både eggstokker og livmor har blitt større på en måte. Får ikke til å forklare helt hva jeg mener. Skulle ta cyclogest nå i kveld og etterpå fikk jeg en stikkende smerte nederst i magen igjen etter jeg kom borti oppi der. Blir alt veldig ømt ved bruk av disse pillene? Er første gang jeg har hatt innsett og derfor første gang jeg bruker cyclogest også. Kom gjerne med all info og erfaring du har 🫶🏼 vet selvfølgelig at det er aaalt for tidlig med noe graviditetssymptomer så tenker ikke på at det kan være det. Anonymkode: 34c87...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:58 #2 Del Skrevet i går, 10:58 Ingen? 🫣 Anonymkode: 34c87...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:55 #3 Del Skrevet i går, 12:55 Cyclogest kan gi slike symptomer ja. Helt normalt. Men trenger absolutt ikke være pga cyclogest man har slike symptomer. Det trenger ikke være et symptom en gang. Man kjenner bare mye bedre etter og legger merke til hver minste lille ting. Anonymkode: d8239...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 #4 Del Skrevet i går, 14:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Cyclogest kan gi slike symptomer ja. Helt normalt. Men trenger absolutt ikke være pga cyclogest man har slike symptomer. Det trenger ikke være et symptom en gang. Man kjenner bare mye bedre etter og legger merke til hver minste lille ting. Anonymkode: d8239...34b Er vant til å ha mye vondt nederst i magen så kjenner det liksom godt igjen. Som sagt føles akkurat som ved eggløsning. Men kommer og går litt 🤔 Anonymkode: 34c87...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:28 #5 Del Skrevet i går, 15:28 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er vant til å ha mye vondt nederst i magen så kjenner det liksom godt igjen. Som sagt føles akkurat som ved eggløsning. Men kommer og går litt 🤔 Anonymkode: 34c87...616 Sånn typ hvis jeg nyser, ler eller strekker meg så kjennes det ut som jeg får typ ‘strekk’ i eggstokk på venstre side. Så kjenner jo at det er noe. Var derfor jeg lurte på om cyclogest påvirker eggstokkene også. Anonymkode: 34c87...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Cyclogest kan i starten gi symptomer som minner litt som det ja, og jeg tror også det kommer an på tidligere hormonbehandling og hvor lenge det er siden den. Jeg hadde lignende plager, pluss masse mer, da jeg gikk på det, men etter en stund avtok det og det ble mer stabilt. Vil anbefale deg å lese på engelske sider da de har mye mer info om bivirkninger og viking av cyclogest. En bivirkning av cyclogest er også blødninger. Det kan være greit å være klar over siden man blir vel stressa over det i den situasjonen ❤ Anonymkode: cf9af...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sånn typ hvis jeg nyser, ler eller strekker meg så kjennes det ut som jeg får typ ‘strekk’ i eggstokk på venstre side. Så kjenner jo at det er noe. Var derfor jeg lurte på om cyclogest påvirker eggstokkene også. Anonymkode: 34c87...616 Dette har jeg fått hver gang jeg har gått på cyclogest… det er jo i eggstokkene dette hormonet naturlig produseres, så jeg antar at tilført hormon påvirker dem også. Får alltid masse symptomer, strekk-smerter som du beskriver, treg mage, mageknip, murring, ømme pupper, ja, en hel smørbrødliste 😅 Anonymkode: 8deac...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå