Gå til innhold

Må kjøpe meg et retinol produkt, hvilket er best?

Blingblingtahei

Anbefalte innlegg

Bruker vanligvis retrides 0,5 kjøpt i Spania, så huden min er vant til sterk syre.. men nå er jeg snart tom og det er ikke mulig å kjøpe retrides over disk i Spania akkurat nå fordi selskapet er kjøpt opp.. så, hvilket serum eller krem som inneholder hvertfall nok retinol til å gjøre en forskjell er best syntes du?  

Har ikke prøvd så mange,  men jeg tåler for eks ikke bakuchiol så må være uten det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Differin eller tretinoin. Tror du kanskje får Differin uten resept på apoteket i Spania tretinoin usikker. De fungerer ganske likt, tretinoin er sterkere og fungerer bedre på en spesefik type acne i forhold til Differin, men ellers viser forskning at langtids effekten er ganske lik.

Anonymkode: c2de6...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Differin eller tretinoin. Tror du kanskje får Differin uten resept på apoteket i Spania tretinoin usikker. De fungerer ganske likt, tretinoin er sterkere og fungerer bedre på en spesefik type acne i forhold til Differin, men ellers viser forskning at langtids effekten er ganske lik.

Anonymkode: c2de6...f45

Retrides er tret, og det er ikke å få tak i akkurat nå, derfor jeg lurer på om noen kan anbefale meg noe annet i mellomtiden. Jeg liker ikke cordes vas like godt,  blir forferdelig tørr, noe jeg ikke gjør med retrides.. skal bare kjøpe meg noe enkelt jeg kan bruke i mellomtiden fram til jeg er i Spania igjen og retrides er i salgs igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor MÅ du kjøpe et retinolprodukt?

Anonymkode: e87df...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk Zo sine produkter. De er garantert best. Om du følger nøye med bruker alle influensere dette merket, og aldri sine egne billigmerker

Anonymkode: 6a8c5...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruk Zo sine produkter. De er garantert best.

Signerer den! 

Anonymkode: 07291...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosrx sin 0.5 olje 😊 

Anonymkode: c9d39...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor MÅ du kjøpe et retinolprodukt?

Fordi hun er tom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi hun er tom?

Men dette er jo ikke noe man trenger…?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Men dette er jo ikke noe man trenger…?

Okei,  beklager,  jeg _ønsker_ å kjøpe meg et I mellomtiden fordi jeg liker hvordan huden min er med det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bruk Zo sine produkter. De er garantert best. Om du følger nøye med bruker alle influensere dette merket, og aldri sine egne billigmerker

Har egentlig være litt nysgjerrig på zo,  så kanskje jeg skal gi det et forsøk, selv om jeg vet det koster flesk 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper i Spania, 1mg, mange apotek kan lage selv på bestilling med 1-2 dagers ventetid. Uten resept. 

Anonymkode: 37d83...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...