Gå til innhold

Nå som svært få menn ønsker å være kjærester..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke da helt ok å ha 5 eller 6 casual' knullevenner på en gang? 

Er jo håpløst å finne kjæreste og kanskje blir trist å ha bare knulle en stk uten følelser, når man kan ha flere?

Anonymkode: 8af96...e14

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt inntrykk er at flere enn før ønsker å være alene eller i det minste klarer seg fint å være alene... blant begge kjønn. Vi som samfunn er mye single-ere nå enn tidligere. Og for at en mann skal være singel ... må nødvendivis også en kvinne være det. Sånn blir det nødvendigvis med ca 50-50 kjønnsfordeling.

Men for å svare på spørsmålet; det helt ok å ha flere knullevenner hvis det er din ting. Det er ingen løsning om du egentlig ønsker forhold, følelser og nærhet.... men om du er mest keen på å pule og bli pult så er flere ingen dum ide. Større tilgjengelighet og flere muligheter for å prøve ut ting. Ser ingen særlige nedsider så lenge dere praktiserer sikker sex.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke der har vært så vanskelig å finne menn som vil være kjæreste, jeg? Og jeg er en ordentlig streng dame på 45 + som ikke gidder noe tull. 

Anonymkode: 52d7a...c35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred så triste vi er blitt.. 

Vi må prøve å finne tilbake til kurtise og dates og litt romantikk og litt flau fomling på kinoen altså, dette her knullerundthurrameghopp går jo ikke lenger. 

Finn nå ett menneske det er verdt å bruke TID og lyst på,  ikke bare kjønnsorgan

Anonymkode: 024d2...979

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du det fra at menn ikke ønsker kjærester? Alle jeg kjenner som ikke er aseksuelle bortsett fra én har eller ønsker seg kjærester. Jeg har vært på utkikk i over fem år selv også, men sliter med å finne kvinner som er villige til å møtes. Det står virkelig ikke på oss.

Anonymkode: eac6b...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes helt ærlig ut som vanvittig med jobb med 5-6 knullevenner. Tror ikke jeg hadde giddet det der. Med mindre du har utrolig med fritid da... 

"folk" blir fortsatt kjærester. Det er bare det at det stort sett aldri varer spesielt lenge. Det er alltid noe som ikke faller i smak,og som helt sikkert er bedre,bare et sveip og tastetrykk unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ærlig om det, sex er veldig seriøst hvor andre må få innblikk i hva de går i. Du vet aldri om de kan begynne å føle noe. Og er det en ting sex gjør er det å spre sykdom. Plusterlig sitter de der med en det blir vanskelig å bli kvitt som kjønnsvorter eller som truer dem på livet om de er uheldig nok å få aids.

Anonymkode: 81b0a...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vær ærlig om det, sex er veldig seriøst hvor andre må få innblikk i hva de går i. Du vet aldri om de kan begynne å føle noe. Og er det en ting sex gjør er det å spre sykdom. Plusterlig sitter de der med en det blir vanskelig å bli kvitt som kjønnsvorter eller som truer dem på livet om de er uheldig nok å få aids.

Kreft av hpv også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...