solsolsol Skrevet 10 timer siden #61 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er 156. Har alltid tenkt at jeg liker litt lave menn, men han jeg er gift med er nesten 2 meter 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #62 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det ser ut som om flertallet av kvinner vil ha en partner som enten er like høy som dem, eller som er høy. Anonymkode: 49f72...b7d Akkurat som at menn flest vil ha damer som er lavere enn seg. Men det er jo fint, siden menn er høyere enn kvinnef generelt Anonymkode: b3bc9...239 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #63 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fint at sønnene dine ble høyere enn deg da, det er jo ingen selvfølge da de fleste gutter ender opp midt imellom sin mor og sin far høydemessig. Er det jeg tenker mest på faktisk, når flotte menn på 190 gifter seg med damer på 155 cm og dermed ender opp med voksne sønner på 170 cm med 39 i sko. What a waste, liksom (ja, jeg elsker langlemmede menn 😅). Anonymkode: 03743...803 Gjelder det kun sønner? Vi døtrene ble alle kortere enn moren vår på 167. Faren vår er 190 Anonymkode: b3bc9...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #64 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Gigantisk? Datteren min er 180 cm og jeg har to venninner på ca samme høyde. Ingen av dem føler seg gigantiske Ser heller ikke på de som spesielt høye. Vakkert ja, men gigantisk, nei. Anonymkode: f7e34...1d1 Det handler vel mye om hvordan man har blitt behandlet gjennom livet, jeg har alltid vært "hun høye", blitt mobbet for høyden og fått mange negative kommentarer. Og som jeg nevnte har flere menn droppet meg fordi jeg var for høy for dem. Anonymkode: 1cf71...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #65 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er 163. Jeg foretrekker at han er 10 cm høyere minst. Samboeren min er 15 cm høyere. Akkurat passe. Anonymkode: 2e3bb...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #66 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Akkurat som at menn flest vil ha damer som er lavere enn seg. Men det er jo fint, siden menn er høyere enn kvinnef generelt Anonymkode: b3bc9...239 Men for flere kvinner enn menn er dette en hard requirement, og preferansen til kvinner er også høyere enn hva distribusjonen i befolkningen tilsier. Kilder kan finnes hvis du vil. Anonymkode: 49f72...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #67 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er 165 cm høy, foretrekker menn som er 180 eller helst høyere. En av eksene mine var likevel 172, så det går jo det også, selv om jeg foretrekker de høyere. handler jo bare om min usikkerhet og at jeg liker bedre å være liten i forhold til mannen. Så er jo litt synd for jeg kan jo plutselig gå glipp av drømmemannen pga det. Anonymkode: 747c9...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #68 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men for flere kvinner enn menn er dette en hard requirement, og preferansen til kvinner er også høyere enn hva distribusjonen i befolkningen tilsier. Kilder kan finnes hvis du vil. Anonymkode: 49f72...b7d Gjerne kiler, ja. Man ser jo i denne tråden at de fleste har vært sammen med menn kortere enn seg, men at det ikke er den «perfekte» preferanse Anonymkode: b3bc9...239 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 8 timer siden #69 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er 1,63 cm så det skal vel litt til for at jeg er høyere enn en partner. Syns det er trygt og godt at vedkommende er litt høyere, men 1.90-2 meter blir fort veldig høyt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #70 Del Skrevet 7 timer siden Kvinne 158 cm. Ingen høydekrav men foretrekker lavere enn 180. X-mannen var likevel en god del høyere, så ikke noe som er avgjørende! Bare litt upraktisk🤣 Anonymkode: 348fd...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #71 Del Skrevet 7 timer siden Kvinne 172 cm. Foretrekker menn 10 cm +++. Ikke spesielt vanskelig å finne heldigvis Anonymkode: 8c615...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #72 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinne 158 cm. Ingen høydekrav men foretrekker lavere enn 180. X-mannen var likevel en god del høyere, så ikke noe som er avgjørende! Bare litt upraktisk🤣 Anonymkode: 348fd...c6d Tenker du ikke på på fremtidige barn? Man vil jo ikke ha veldig lave unger Anonymkode: 8c615...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #73 Del Skrevet 7 timer siden Kvinne på 180. Foretrekker de ganske høye, men har ekser som er lavere enn meg. Var mye verre som veldig ung. Har alltid sett bra ut og fått mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Var veldig utseende kresen. Såpass at det er litt flaut å tenke på nå 😅 Heller en bra mann på 180, enn han super muskuløse digge på 198. Anonymkode: f233c...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 7 timer siden #74 Del Skrevet 7 timer siden K168, mannen er 176. Synes det er litt for lavt, men får ikke gjort noe med det akkurat. Liker de best over 180. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #75 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er 173. Var nettopp sammen med en mann som påstod han var 177, men han var seriøst max én cm høyere enn meg. Uansett, jeg savna litt høyde. Kan hende det hadde vært annerledes viss jeg hadde elsket han skikkelig... Men akkurat nå ønsker jeg en på minimum 180, helst 190. En jeg kan strekke meg opp til når vi kysser. Har mine tvil om jeg kommer til å finne en da, som i tillegg har andre gode egenskaper 😅 Anonymkode: 5e7f5...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå