AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:02 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:02 Hvorfor skriver mange menn at de både ser etter noe useriøst OG et langvarig forhold? Som regel er det de mindre kjekke typene som gjør dette. Tror de at de blir mer interessante av det? Swiper venstre alle disse Anonymkode: 4d677...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet lørdag kl 19:04 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:04 Situationship er jo i vinden for tiden. Folk vil ikke forplikte seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:09 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:09 Ja, greit når du er i 20-årene, da har du mange valgmuligheter. Men mindre kjekke typer på 45-50 har ikke akkurat mye å velge i… Anonymkode: 4d677...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:03 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:03 Dette tolker jeg som menn som vil ligge rundt i påvente av at drømmedama de ikke har sjans på skal dukke opp. Sveiper alltid til venstre på disse. Anonymkode: 41fd5...c9f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:29 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:29 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette tolker jeg som menn som vil ligge rundt i påvente av at drømmedama de ikke har sjans på skal dukke opp. Sveiper alltid til venstre på disse. Anonymkode: 41fd5...c9f Finnes det én mann det er verd å sveipe til høyre? Jeg sveiper en del til høyre selv om de ikke er perfekt... mulig der er dumt, men finnes alltid en grunn til å sveipe til venstre. Anonymkode: cbe22...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:35 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:35 Hadde tolket det som om at han var ute etter et uforpliktende vennskap med fordeler. Ikke noe for meg, med andre ord. Next. Anonymkode: deabb...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet lørdag kl 20:49 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Det er visst en del som bare vil ligge rundt uten kjærlighet, ansvar og et forhold. Er det mange damer som faktisk vil dette selv? jeg bare spør av nysgjerrighet. Jeg tror det nesten bare er menn som vil dette. Jeg er for min del glad jeg har giftet meg alt og funnet min kone. Disse situationship er ikke noe for meg. Trenger en som elsker meg og som jeg kan elske, for å dele hverdagene med, ha familie og gode stunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:51 #8 Del Skrevet lørdag kl 23:51 stian42 skrev (3 timer siden): Det er visst en del som bare vil ligge rundt uten kjærlighet, ansvar og et forhold. Er det mange damer som faktisk vil dette selv? jeg bare spør av nysgjerrighet. Jeg tror det nesten bare er menn som vil dette. Jeg er for min del glad jeg har giftet meg alt og funnet min kone. Disse situationship er ikke noe for meg. Trenger en som elsker meg og som jeg kan elske, for å dele hverdagene med, ha familie og gode stunder. Det er det jeg også tolker det som. Men komisk at så mange av disse er særdeles uattraktive. Som om de kan ligge rundt 🤣 Anonymkode: 4d677...065 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:15 #9 Del Skrevet i går, 01:15 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor skriver mange menn at de både ser etter noe useriøst OG et langvarig forhold? Som regel er det de mindre kjekke typene som gjør dette. Tror de at de blir mer interessante av det? Swiper venstre alle disse Anonymkode: 4d677...065 De er bare ærlige idioter. De fleste menn som ser etter noe seriøst er også åpen for å pule tilfeldige kvinner mens de venter, men man trenger jo ikke å skrive det på profilen. Anonymkode: a0021...8ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:39 #10 Del Skrevet i går, 01:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er det jeg også tolker det som. Men komisk at så mange av disse er særdeles uattraktive. Som om de kan ligge rundt 🤣 Anonymkode: 4d677...065 Jeg håper ikke du tror du er bedre enn de bare fordi du "klarer" å ligge rundt som kvinne. Anonymkode: a0021...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:51 #11 Del Skrevet i går, 09:51 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg håper ikke du tror du er bedre enn de bare fordi du "klarer" å ligge rundt som kvinne. Anonymkode: a0021...8ef Jeg ønsker ikke å ligge rundt. Det er tegn på dårlig karakter. Så akkurat på det området er jeg 100 ganger bedre enn de Anonymkode: 4d677...065 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:42 #12 Del Skrevet i går, 10:42 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor skriver mange menn at de både ser etter noe useriøst OG et langvarig forhold? Som regel er det de mindre kjekke typene som gjør dette. Tror de at de blir mer interessante av det? Swiper venstre alle disse Anonymkode: 4d677...065 Det er åpenbart fordi de ER det. Menn flest er åpne for tilfeldig sex når de er single, men de vil jo også ha et seriøst forhold når de treffer den rette dama. Rart at dette skal være så vanskelig å forstå. Anonymkode: 02389...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #13 Del Skrevet i går, 12:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er åpenbart fordi de ER det. Menn flest er åpne for tilfeldig sex når de er single, men de vil jo også ha et seriøst forhold når de treffer den rette dama. Rart at dette skal være så vanskelig å forstå. Anonymkode: 02389...6af Det er ikke vanskelig å forstå. Men litt uintelligent av de. Jeg tror de får ligget rundt mye mindre når de sier at det er det de vil. De færreste damer vil ha en mann som har ligget rundt 🤢 Anonymkode: 4d677...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:36 #14 Del Skrevet i går, 14:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke vanskelig å forstå. Men litt uintelligent av de. Jeg tror de får ligget rundt mye mindre når de sier at det er det de vil. De færreste damer vil ha en mann som har ligget rundt 🤢 Anonymkode: 4d677...065 Tror de sier de vil ha forhold også, for de kan jo plutselig møte rett dame og forelske seg. Å på sikt er det det de ser etter. Men jeg vil heller ikke ha en som ligger rundt. En del damer gjør det selv da, så kanskje de finner hverandre? Å det er også mange som sier de ikke bryr seg om antall ligg her inne, å de er en større andel enn de som bryr seg om fortid. Tror de vil finne det de søker en dag. Anonymkode: 6db24...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå