AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Del Skrevet 2. november 2024 Dere som har opplevd MA/SA, hadde dere ekstra lang mens første mens etterpå? Det er over 6 uker siden jeg gikk gjennom medisinsk abort pga MA, trodde det var mens som kom, men nå har jeg blødd i 10 dager, er det normalt? Anonymkode: c7e43...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Del Skrevet 3. november 2024 Det kan skje ja at man har hormonforstyrrelser som gjør at syklus er ustabil, annerledes etc etter SA/MA ja. Hadde 2 unormale sykluser etter MA før den var tilbake til normalen. Anonymkode: 7ea35...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan skje ja at man har hormonforstyrrelser som gjør at syklus er ustabil, annerledes etc etter SA/MA ja. Hadde 2 unormale sykluser etter MA før den var tilbake til normalen. Anonymkode: 7ea35...136 Takk for svar, hjelper å vite at andre har opplevd lignende Er bekymret for at det skal være rester, og bli en enda lengre prosess. Anonymkode: c7e43...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #4 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 21.35): Takk for svar, hjelper å vite at andre har opplevd lignende Er bekymret for at det skal være rester, og bli en enda lengre prosess. Anonymkode: c7e43...e84 Det tok 8 uker før min hcg var 0 etter MA. Ting tar tid ❤️ La kroppen hvile og gi den tid 😊 Anonymkode: 7ea35...136 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå