Sparkling_Pink Skrevet 10. november 2024 #21 Del Skrevet 10. november 2024 AuDHD - er her. Altfor åpen, til dels hysterisk pratsom, jeg er avhengig av at andre tørr og erfarer at de kan ta plass. Er situasjoner hvor jeg er tilstedeværende, empatisk lytter i timer av gangen, hvor jeg vennlig og stille inne i meg minner meg på at mitt ikke har plass akkurat nå. Så blir jeg også satt veldig pris på av vennene mine. Jeg har og vært på date med karer som greide å prate to, tre timer om seg selv og innså på slutten at de absolutt ikke viste noenting om meg. Råd fra meg er å ikke fordekke hvem du er, men finne vennlige måter å la andre komme til på. Du vil trolig få det noe bedre selv om du får dempet stresset du føler på i sosiale situasjoner. Hvorfor blir du for eksempel overveldet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 10. november 2024 #22 Del Skrevet 10. november 2024 Noen er glad i å lytte til alt du forteller 😃 Finn folk som sitter pris på at du byr på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå