AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Skrevet 2. november 2024 Son overskriften sier; promp. Jeg er så prompete for tiden. Jeg bor alene, så ingen fare for å jage noen ut av huset. Men jeg "øver" på å ikke ta sats og dra ut skikkelig fanfare. Jeg bare later som ingenting og den bare sklir ut. Med det resultatet at etter tre dager så får jeg skikkelig mageknip. Og så stinker det sånn. Det går i perioder og jeg endrer ikke kostholdet så mye at det behøver å bety noe. Det er ikke fristende p skulle tilbringe en langhelg sammen med kjæresten, for å si det sånn. Anonymkode: 10c34...b47
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #2 Skrevet 2. november 2024 Okei. Tusen takk for svært nyttig informasjon. Anonymkode: 047f8...a28
Rhodiola Skrevet 2. november 2024 #3 Skrevet 2. november 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg