Gå til innhold

Teste behandleren - traumerespons?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være en traumerespons å være slem, frekk og avslutte behandlingen hele tiden. For på den måten å finne ut hvem som står igjen, hvem som er til å stole på, hvem som tåler en? Opplevd mye avvisning i mitt liv.. 

Anonymkode: 06cdb...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

F. Eks ved å si at du er den verste behandleren jeg noen gang har hatt. Eller du har bare en dårlig utdannelse. Sånn frekk, slem. 

Skrevet

Er 17år.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan det være en traumerespons å være slem, frekk og avslutte behandlingen hele tiden. For på den måten å finne ut hvem som står igjen, hvem som er til å stole på, hvem som tåler en? Opplevd mye avvisning i mitt liv.. 

Nei, dette er bare rævhull-oppførsel og har ingenting med traumer å gjøre. Å være utsatt for traumer gir ikke fribillett til å utvise dårlig folkeskikk til folk som ønsker å hjelpe deg.

Anonymkode: eb79e...b29

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, men det er selvdestruktiv handling. Du ødelegger for deg selv, kanskje fordi du tror du ikke fortjener noe godt. 

Men behandlere kan fort luke deg ut, og til slutt får du null hjelp av dps ol.  

De kan si du ikke jobber med, men imot behandling og derfor er det ikke mulig å hjelpe deg. 

Anonymkode: da696...478

Skrevet

Virker borderline-aktig. 

Anonymkode: 024b2...c49

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

F. Eks ved å si at du er den verste behandleren jeg noen gang har hatt. Eller du har bare en dårlig utdannelse. Sånn frekk, slem. 

Nei. Det er ikke traumereaksjon. Men det viser problemer med relasjoner du med fordel kan snakke om med behandleren din. Men da må du snakke og prøve å være ærlig på hva du føler når du reagerer som du gjør. 

Anonymkode: 34cd3...d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...