AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:14 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:14 Etter jeg og gubben har vært sammen i flere år har begge to sluttet frisere eller barbere oss nedentil. Begge var en gang i tiden helt glatte. Vi har aldri hatt en prat om dette, men begge har glidd over i å ikke pynte seg opp. Jeg har gjort et par stunts å møtt nybarbert og glatt til sengehygge, men han forblir hårete 😅 Andre som har latt seg forfalle i behåringen? Er det egentlig et godt eller dårlig tegn? Anonymkode: adf95...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:17 #2 Del Skrevet lørdag kl 18:17 Vi har vært sammen i 18 år men jeg er glatt. Gjør ikke det nødvendigvis for mannen men fordi jeg liker det best selv. Og det er det viktigste. Han stusser Anonymkode: 6e6ef...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:19 #3 Del Skrevet lørdag kl 18:19 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etter jeg og gubben har vært sammen i flere år har begge to sluttet frisere eller barbere oss nedentil. Begge var en gang i tiden helt glatte. Vi har aldri hatt en prat om dette, men begge har glidd over i å ikke pynte seg opp. Jeg har gjort et par stunts å møtt nybarbert og glatt til sengehygge, men han forblir hårete 😅 Andre som har latt seg forfalle i behåringen? Er det egentlig et godt eller dårlig tegn? Anonymkode: adf95...990 Jeg tar en Brazilian i ny og ne,fordi jeg selv liker variasjonen. Anser det ikke som å forfalle, men å like meg selv som jeg er. Også med hår 💪 Anonymkode: d7eee...f48 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:22 #4 Del Skrevet lørdag kl 18:22 Det har absolutt sklidd ut her, men jeg shaver innimellom for min egen del, mannen kunne ikke brydd seg mindre om jeg har hår eller ikke. Vært sammen i 10 år. Anonymkode: 0ec99...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet lørdag kl 18:28 #5 Del Skrevet lørdag kl 18:28 (endret) For min del spiller det ingen rolle om jeg er frisert, full busk eller glatt. Det kan eventuelt en partner bestemme om han har spesielle preferanser - og da er det jo et dårlig tegn om man slutter å bry seg. Man vil jo gjerne "please" hverandre, spesielt for noe som er så enkelt og "ubetydelig" for en selv. Selv liker jeg hår på en partner - men det er ikke et krav. Endret lørdag kl 19:46 av Cornix fjernet ekstra ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:35 #6 Del Skrevet lørdag kl 18:35 Det er ikke "å la seg forfalle" (som jeg hater det uttrykket!) hvis det aldri var viktig for noen av de to å være glatt (eller at den andre er det) i utgangspunktet. Vi har mer/oftere oralsex enn de fleste par vil jeg tro, og lar håret gro begge to. Null jåleri på oss, dønn naturlig er ikke feil for noen av oss, heldigvis for oss. Kanskje fordi begge er født på det hårete 70-tallet? Anonymkode: 107e7...79c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silesilje Skrevet lørdag kl 20:12 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:12 Glatt om sommeren for enkelthetens skyld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet lørdag kl 20:22 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:22 Tror ikke det er noen fasit her. Vi har snart vært sammen 20 år og fresher oss opp jevnlig. Så lenge ikke sexlivet påvirkes av behåring/ikke behåring, er det ikke nødvendigvis forfall. Kommer jo helt an på preferanser. Selv liker jeg definitivt litt frisering på mannen, og han er også veldig nøye på det selv. Forfall er å ikke ha god hygiene, tenker jeg. Behåring har mer med trender og hva en selv føler seg vel med. Jeg var Y2K-ungdom, så helt glatt er det jeg er vant med 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:29 #9 Del Skrevet lørdag kl 20:29 Vi har bare vært sammen i 7 år. Jeg har vært glatt av og på, men får soppinfeksjon hvis jeg er glatt, så da driter jeg i det. Mannen ser ikke ut til å bry seg om at jeg kun trimmer hårene og ikke barberer helt glatt. Anonymkode: 3f8cc...bd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:03 #10 Del Skrevet i går, 00:03 Jeg tenker det å "la seg forfalle' betyr noe helt annet, som mannlig og kvinnelig overvekt, nesehår, ørehår og intellektuell dovenskap, men det er kanskje bare meg? Synes nå uansett det er langt mer usexy med overvekt og dumhet enn med kjønnshår? Anonymkode: 702fa...362 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:12 #11 Del Skrevet i går, 00:12 Barberer alt hver eneste dag, har gjort det i 26 år, har knapt vært unntak. Fikk det til og med i forbindelse med svangerskap, fødsel og operasjoner. Unntaket må være at jeg har utsatt det en dag om jeg har vært skikkelig syk, men det har bare skjedd noen få ganger. Er vel heller andre ting jeg har latt forfalle, går litt for mye i koseklær hjemme, dropper av og til sminke om vi bare er hjemme og en ig annen gang har jeg til og med hoppet over tannpussen før leggetid. Anonymkode: ae695...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:01 #12 Del Skrevet i går, 12:01 Friste med oralsex? Anonymkode: 727b2...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #13 Del Skrevet i går, 12:56 Har egentlig begynt å foretrekke busk etterhvert som jeg blir eldre. Kona gjør selvsagt det hun føler for. Anonymkode: 34b3d...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet i går, 13:05 #14 Del Skrevet i går, 13:05 Heldigvis liker vi begge naturlig behåring, så vi sluttet å shave da vi ble sammen for 10 år siden. Er da ikke å forfalle. Trives såå mye bedre med naturlig! Var forferdelig lei av å klø og syns overhode ikke det er fint heller. Ikke at jeg noengang var helt glatt da.. Men vi hadde en prat om det og begge var enige, så.. Yay! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden Det er ikke å "forfalle". Men ja, jeg orker ikke mer sårhet eller å bruke tid på barbering. Hender jeg tar en brazilian hvis jeg vil det, men det skjer kanskje en gang per år. Han liker å frisere seg nedentil for egen del. Det skal han selvfølgelig få lov til, men det bestemmer ikke jeg. Akkurat som han ikke bestemmer over mine hår på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå