AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Skrevet 2. november 2024 Sliter med voldsom hoste etter jeg har jogga ute nå som det begynner og bli kaldere ute, fryktelig irriterende da jeg blir gående og hoste hele kvelden etter en joggetur… noen som har opplevd lignende?? Akkuratt som at lungene er irriterte Anonymkode: b39f0...87b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #2 Skrevet 2. november 2024 Jeg har alltid hatt det sånn. Det kalles vel kuldeastma. Jeg sluttet bare å løpe etter videregående. Anonymkode: 9c9ae...48d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #3 Skrevet 2. november 2024 Jeg hadde det sånn før, og fikk konstanterert astma. Jeg bruker nå forebyggende astmamedisin hver dag + anfallsmedisin før trening, og det hjelper veldig. Anonymkode: 48d8c...cba 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #4 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har alltid hatt det sånn. Det kalles vel kuldeastma. Jeg sluttet bare å løpe etter videregående. Anonymkode: 9c9ae...48d Haha for noen funker vel det også🤣 Anonymkode: b39f0...87b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #5 Skrevet 2. november 2024 Slenger til at hvis jeg står oppreist og tar albuene opp mens jeg holder henna inntil brystet og beveger overkroppen fra side til side uten og puste kommer det den hveselyden fra lungene.. Næ tror det blir en tur til legen…. Anonymkode: b39f0...87b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #6 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slenger til at hvis jeg står oppreist og tar albuene opp mens jeg holder henna inntil brystet og beveger overkroppen fra side til side uten og puste kommer det den hveselyden fra lungene.. Næ tror det blir en tur til legen…. Anonymkode: b39f0...87b Meg som svarte om astma over her. Vil bare tilføye at alt har blitt mye bedre etter jeg fant ut at jeg har astma, og det er (ihvertfall for meg) en veldig ufarlig diagnose å ha. På grunn av astmamedisin kan jeg være aktiv og holde meg i form uten problemer, og det er sjelden jeg merker at jeg har noen lungesykdom. Jeg trener mer enn gjennomsnittet, deltar i konkurranser både i løping og på ski, og det er sjelden jeg opplever symptomer, takket være riktig medisinering. Lykke til hos legen 😊 Anonymkode: 48d8c...cba
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #7 Skrevet 2. november 2024 Høres ut som astma så en tur til lege er på sin plass. Anonymkode: 04e77...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå