AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Del Skrevet 2. november 2024 Noen som har truffet den store kjærligheten, men da hun var i et annet forhold? Hva skjedde med dere videre? Fint om noen kan fortelle. Anonymkode: 8f757...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 2. november 2024 #2 Del Skrevet 2. november 2024 Jepp, nektet å gi opp, sammmen i 25år nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. november 2024 #3 Del Skrevet 2. november 2024 Det skjedde med min mamma. Hennes nåværende mann var i et forhold da han traff henne. Han gjorde det slutt umiddelbart, ventet en uke, så tok han kontakt med henne. De er gift den dag idag de 💕. Så det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #4 Del Skrevet 2. november 2024 Irak skrev (6 minutter siden): Det skjedde med min mamma. Hennes nåværende mann var i et forhold da han traff henne. Han gjorde det slutt umiddelbart, ventet en uke, så tok han kontakt med henne. De er gift den dag idag de 💕. Så det er mulig. Men hva med den parten som blir forlatt da? Min eks ble forelska i ei på jobben. De gjorde det begge slutt med sine, og ble umiddelbart sammen. (De ventet vel for syns skyld en uke de også..) Det knakk meg fullstendig. Og en uke eller to for å "late som" man er anstendige folk, det er bare latterlig 😡 Blir rett og slett trist av slikt. Gi I alle fall parten du er med en fair sjanse til å tenne gnisten igjen hos deg, og går ikke det, gjør du det slutt og VENTER flere måneder før du og den nye flammen tar opp kontakten. Det er andre mennesker og mye sorg det er snakk om😢😭 Anonymkode: de540...33a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #5 Del Skrevet 2. november 2024 Mange lever i helt middelmådige eller dårlige forhold, så det er ikke helt sjanseløst. Jeg gikk selv fra mannen min for en annen, men egentlig ble bruddet bare fremskyndet. Jeg og eksen hadde utviklet store problemer etter vi fikk barn, men mange finner seg i alt for mye og prøver altfor lenge når det er barn i bildet. Han nye ble min motivasjon til å klare å stå i bruddet. Det ble mye enklere med hans støtte og fordi jeg var forelsket og dermed sprudlet over av lykke og energi. Hadde jeg skullet gå gjennom bruddet uten at det var noen andre, så hadde det føltes tungt og depressivt. Anonymkode: dc99f...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #6 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Noen som har truffet den store kjærligheten, men da hun var i et annet forhold? Hva skjedde med dere videre? Fint om noen kan fortelle. Anonymkode: 8f757...37f Hun var i et forhold, og hun var min beste venn, så jeg holdt kjeft. Så ble hun sammen med kompisen min, mens de begge var i hver sine forhold, og de er gift med hverandre i dag. Vi har tilnærmet ingen kontakt i dag, men jeg savner og tenker på henne hver eneste dag. Så det gikk rimelig til helvete, kan man si ... 💔 Anonymkode: b479f...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. november 2024 #7 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva med den parten som blir forlatt da? Min eks ble forelska i ei på jobben. De gjorde det begge slutt med sine, og ble umiddelbart sammen. (De ventet vel for syns skyld en uke de også..) Det knakk meg fullstendig. Og en uke eller to for å "late som" man er anstendige folk, det er bare latterlig 😡 Blir rett og slett trist av slikt. Gi I alle fall parten du er med en fair sjanse til å tenne gnisten igjen hos deg, og går ikke det, gjør du det slutt og VENTER flere måneder før du og den nye flammen tar opp kontakten. Det er andre mennesker og mye sorg det er snakk om😢😭 Anonymkode: de540...33a Altså man kan ikke være sammen med noen for at man syns synd i dem. Da gjør man dem og seg selv en stor bjørnetjeneste i mine øyne. Det er selvfølgelig trist med forhold som tar slutt av ulike grunner. Skal man være sammen med noen bare for å være sammen med dem? Syns du det er riktig? Forstår at du reagerer dog er det alltid to sider av en sak. Det er vondt når slikt skjer. Er ikke alt man har kontroll over, selv om man liker å tro det. Syns du fortjener en mann som behandler deg bedre enn dette. Han tok et valg. Det må vi alle gjøre. Jeg gjorde det slutt med to menn som ikke behandlet meg bra. Kjenner at jeg er verdt mer enn som så. Gjorde alt jeg kunne for å redde ekteskapet mitt, men det var ikke nok. Det hadde aldri blitt bedre vet jeg idag. Heller verre. Noen ganger er det bare ikke meningen. Man kan ikke endre andre mennesker, bare seg selv. Sikkert en mager trøst dette her. Håper du er god mot deg selv. Mange varme tanker til deg 💕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #8 Del Skrevet 2. november 2024 Irak skrev (14 minutter siden): Altså man kan ikke være sammen med noen for at man syns synd i dem. Da gjør man dem og seg selv en stor bjørnetjeneste i mine øyne. Det er selvfølgelig trist med forhold som tar slutt av ulike grunner. Skal man være sammen med noen bare for å være sammen med dem? Syns du det er riktig? Forstår at du reagerer dog er det alltid to sider av en sak. Det er vondt når slikt skjer. Er ikke alt man har kontroll over, selv om man liker å tro det. Syns du fortjener en mann som behandler deg bedre enn dette. Han tok et valg. Det må vi alle gjøre. Jeg gjorde det slutt med to menn som ikke behandlet meg bra. Kjenner at jeg er verdt mer enn som så. Gjorde alt jeg kunne for å redde ekteskapet mitt, men det var ikke nok. Det hadde aldri blitt bedre vet jeg idag. Heller verre. Noen ganger er det bare ikke meningen. Man kan ikke endre andre mennesker, bare seg selv. Sikkert en mager trøst dette her. Håper du er god mot deg selv. Mange varme tanker til deg 💕. Jeg har det fortsatt helt forferdelig, føler meg som en oppbrukt, utspytta tyggisklyse ingen vil ta i med ildtang. Men takk for omtanken❤️ Poenget var at å vente kun ei uke før man går videre, det er så vanvittig respektløst ovenfor dem som står knust tilbake.. Er det the love of your life, burde det være mulig å holde seg på matta noen måneder så man ikke knakk den som står igjen enda mer enn nødvendig..😢 Det er noe med å holde en ryddig prosess for barn og eks i det minste.. Anonymkode: de540...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #9 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg er forelsket i en kollega som er gift. Jeg har ikke sagt noe til henne. Hun snakker bare fint om forholdet til sin mann og jeg ønsker ikke å ødelegge vennskapet og det kollegiale. Jeg setter stor pris på henne og elsker å tilbringe tid med henne. Vet det ikke ville ha blitt det samme hvis jeg delte hva jeg føler. Det vanskelige er at jeg ikke kommer meg videre selv. Har forsøkt å date, men ingen kan måle seg med henne. Vanskelig å skru av disse følelsene når vi jobber sammen hver dag. Anonymkode: 88cce...452 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. november 2024 #10 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har det fortsatt helt forferdelig, føler meg som en oppbrukt, utspytta tyggisklyse ingen vil ta i med ildtang. Men takk for omtanken❤️ Poenget var at å vente kun ei uke før man går videre, det er så vanvittig respektløst ovenfor dem som står knust tilbake.. Er det the love of your life, burde det være mulig å holde seg på matta noen måneder så man ikke knakk den som står igjen enda mer enn nødvendig..😢 Det er noe med å holde en ryddig prosess for barn og eks i det minste.. Anonymkode: de540...33a Bare hyggelig 🤗. Det er synd. Det er det. Dessverre får man ikke gjort så mye med det bare....Håper du har noen gode mennesker rundt deg som ønsker deg alt godt 💕. Det er alfa og omega. Noen ganger er det de sterkeste menneskene som blir såret aller mest... Det har jeg sett flere ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå