Gå til innhold

Penisring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen min og jeg har lyst til å prøve en penisring da. Men er redd for at den skal erstatte det vanlige også. Er det godt for oss begge, eller bare han? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke svare helt på det da vi ikke har prøvd det, men du kan jo f.eks gå inn på hjemmesidene til kondomeriet, og lese produktbeskrivelsen, og se også om det er noen som har prøvd den som har lagt igjen terningkast og meninger! Kanskje det kan være til hjelp?

Det finnes jo forresten mange varianter av det, hvor de er formet slik at det skal være godt for jenta også, så jeg vil nok tro du får NOE ut av det, hvertfall!

Lluvy

Skrevet

Det kommer litt an på hva du legger i ordet. Sambo har en sånn helt enkel, smal gummisak som gjør at ereksjonen varer lengre (=godt for ham, godt for meg... ;)). Men det finnes jo også mer avanserte saker, som vibrerer og kiler e.l., uten at vi har prøvd dem. Har jo "løs" vibrator til den slags... ;)

Skrevet

En penis ring er en strikk-lignende ring som tres på penis i erigrert tilstand, og deretter strammes litt.

Den gjør bare at blodet ikke forlater penis så fort. Dermed blir ereksjonen mye hardere, og penis blir noe større enn vanlig. Blodårene strutter også mer.

I så måte gjør den også godt for deg.

Et ypperlig verktøy etter en kveld med litt for mye sterk god drikke.

Det enkleste er en helt vanlig penis-ring uten noe dill-dall på.

Men det er sikkert mye bra med viberering på også. Da er det en vibrerende dings øverst på ringen som skal treffe deg på klitoris.

Penisringer får du kjøpt i diverse erotikk-butikker, både i byer og på nettet.

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Har lest enkelte steder at det kan være farlig om den er på for lenge, får han noen “forvarsel” før det blir skummelt? Går de raskt å få av om det begynner å bli farlig? (en helt enkel type uten noe dilldall.)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror han merker det før penis faller av...

Nei da, tuller med deg nå.

Det vil nok bli smerte før det gjør noen skade, kroppen er flink sånn. Det som er bra med dem, er at det går an å både stramme og slakke etter behov. Gjør det litt vondt, ja så løs den litt, eller ta den av for en liten stund.

Naturlig nok stopper du blodet, og det kan i værste fall føre til sprukne blodkar eller blødninger. Eller skadde svampelegemer, men jeg tror så lenge det ikke er vondt, er det greit.

Ellers har ikke jeg hørt om noen farer ved sånne ringer.

Men er det snakk om en time 5 ganger om dagen, ja da ville jeg unngått å bruke hver gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror han merker det før penis faller av...

Nei da, tuller med deg nå.

Det vil nok bli smerte før det gjør noen skade, kroppen er flink sånn. Det som er bra med dem, er at det går an å både stramme og slakke etter behov. Gjør det litt vondt, ja så løs den litt, eller ta den av for en liten stund.

Naturlig nok stopper du blodet, og det kan i værste fall føre til sprukne blodkar eller blødninger. Eller skadde svampelegemer, men jeg tror så lenge det ikke er vondt, er det greit.

Ellers har ikke jeg hørt om noen farer ved sånne ringer.

Men er det snakk om en time 5 ganger om dagen, ja da ville jeg unngått å bruke hver gang.

:ler:

Nei da, så mye sex hadde vi ikke i kanindagene engang ;) kan aldri tenke meg at det hadde blitt mer enn en times tid nå og da.

Har aldri sett en regulerbar ring, eneste jeg har sett er en som så ut som en form for “strikk”. Fikk nesten inntrykk av at om det hastet så måtte den klippes av (og den dagen han godtar en saks nær enkelte kroppdeler er den dagen han er såpass full at sex ikke er mulig å gjennomføre, penisring eller ei :ler: )

Men tror ikke det blir noe av med det første, han hadde vel tatt det som en fornærmelse (“er jeg ikke stor/stiv nok?”) eller blitt redd for at det kunne bli vondt. Greit nok det, selv om det kunne vært artig å prøvd :)

Gjest Gjest_Mann 45_*
Skrevet

Prøv, det kan ikke beskrives. Selv prøvede jeg forskelige typer, første gang for 3-4 år siden, men er kommet frem til at en O-ring(gummiring) er favoritten. Kjøp den litt større enn diameteren av penis, da den bør tress over både pung og penis (se Cupidos penisringskule) For min del ga penisringen et nytt og fantastisk sexliv, og det var ikke dåligt fra før. Følsomheten etter at ringen er kommet på kan ikke beskrives, den må oppleves. Løp å kjøp

Gjest Gjest_Mann 45_*
Skrevet

Meg igjen.

Ifølge fruen er det veldig bra for hun også, både å se å føle. Dels bilr den litt tykkere, dels ser den MYE større ut. Anbefales av oss begge

Gjest Mamma Mø
Skrevet

Det hørtes jo spennende ut... ;)

Har egentlig aldri tenkt på å bruke slike, trodde det var for de som slet litt med å holde den stiv. Men med en såpass varm anbefaling frister det jo litt allikevel!

Blir nok løp og kjøp på meg, dvs løpe ut og kjøpe, løpe hjem og prøve :ler:

Skrevet

Poha! :hoppe: Hva skal jeg si? Mamma Mø, det er å anbefale!

Hatt en utrolig het natt, og typen hadde vært innom kondomeriet og handla ring. Må si at jeg ble MEGET MEGET overrasket! Det var fryktelig stimulerende. Og jeg gleder meg til ikveld allerede :humpe: :enig_anim:

Gjest Gjest
Skrevet

:lese: Syns de er så dårlige de penisringene som du får kjøpt. Det detter av. Mye bedre å lage en selv av vanlig babystrikk som du får kjøpt i sybutikk. Bare å knyte en knute.

Gjest Gjest
Skrevet

:enig_anim: Kan jo ha et helt lager av forskjellige størrelser da til forskjellige elskere. Kjempesmart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...