Gå til innhold

Får hele tiden påminnelse ifra han sin søster om at hun kan overta baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men kjenner jeg blir små stressa og livredd for at hun skal se henne alene/ evt noe skjer med meg etter fødsel som gjør at hun får tilgang på babyen. 

Jeg er gravid og om noen dager kommer babyen, jeg har vært prøver i nesten 10 år og dette vet søstera til samboeren min godt.

hun har å prøvd å få barn men får det ikke til, de kan heller ikke ha barn pga sine problemer. 

Jeg får ofte høre at hun kan ta over babyen visst ikke jeg vil ha den, og hun skulle gjerne kunne vært med å amme denne ungen visst hun kunne det. 

jeg blir helt stum når hun prater, og klarer ikke ordlegge meg til at det ikke er greit det hun sier. 
jeg er nå livredd for at hun ønsker å passe babyen før babyen skjønner ting selv og prater med tanke på at hun kanskje vil prøve å ha babyen på puppen bak min rygg. 
Hun ønsker å besøke meg på sykehuset gjerne samme dag som jeg har født, noe samboeren min har sagt hun ikke kan. 
Heldigvis 

men det er dette om å grue seg til at hun skal se babyen jeg blir små stressa av, at hun ønsker å evt kidnappe eller ja som sagt amme bak min rygg..

Har noen vært borti det samme eller er det bare hun som er helt crazy?

Anonymkode: 0ac44...4f4

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøs??

Hadde holdt meg borte fra den dama.

Skummelt.

Hun er crazy, hun håper nesten at noe skal skje deg.

Ville skrevet et slags testamenete hvis noe skjer så skal min bestevenninne overta babyen eller noe.

Anonymkode: c9d7e...4c5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du seriøs??

Hadde holdt meg borte fra den dama.

Skummelt.

Hun er crazy, hun håper nesten at noe skal skje deg.

Ville skrevet et slags testamenete hvis noe skjer så skal min bestevenninne overta babyen eller noe.

Anonymkode: c9d7e...4c5

Hadde jo håpt hun kanskje kunne le litt etter setningen og si «nei da bare tuller» 

men det gjør hun ikke. 
Jeg har ikke lyst hun skal møte babyen i det hele tatt nå, men er jo en selvfølge siden det er søster til min samboer 

• Hjerte 1
Skrevet

Hva sier din samboer til dette da?

Anonymkode: 34861...3ad

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva sier din samboer til dette da?

Nei når hun sa det om amming så ble vi egentlig begge stumme. Dette med at hun kan ta over babyen visst ikke jeg vil ha den det sa hun akkurat så har ikke fått snakka ut med han om det enda. Men kommer til å si det jeg føler, så får vi se.

han kommer nok, vil jeg tro, til å si hun bare tuller

• Hjerte 1
Skrevet

Neste gang, så vær forberedt. Se på henne alvorlig og spørr: Hva SA du nå? Mener du det der?

Vær sjokkert. Sett henne litt ut, så hun får kjenne på hvor upassende det er. Og hvis hun likevel ikke tar hintet da, får du rett og slett bare plompe ut med: Nei, det skal du selvfølgelig ikke! 

Anonymkode: 32538...53c

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Høres ut som om hun er sprø som en kjeks, ingen normale mennesker sier sånt 😳

Anonymkode: f61c7...e99

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei når hun sa det om amming så ble vi egentlig begge stumme. Dette med at hun kan ta over babyen visst ikke jeg vil ha den det sa hun akkurat så har ikke fått snakka ut med han om det enda. Men kommer til å si det jeg føler, så får vi se.

han kommer nok, vil jeg tro, til å si hun bare tuller

Du skriver også i HI at hun ikke kan ha barn grunnet sine problemer. Betyr det at hun har kjent psykisk sykdom?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Du skriver også i HI at hun ikke kan ha barn grunnet sine problemer. Betyr det at hun har kjent psykisk sykdom?

Glad i å ta seg noen,, mange øl

uføre 

gjerne mannen her som er det største problemet 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Neste gang, så vær forberedt. Se på henne alvorlig og spørr: Hva SA du nå? Mener du det der?

Vær sjokkert. Sett henne litt ut, så hun får kjenne på hvor upassende det er. Og hvis hun likevel ikke tar hintet da, får du rett og slett bare plompe ut med: Nei, det skal du selvfølgelig ikke! 

Anonymkode: 32538...53c

Ja jeg må det, skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan sette ned foten men engang men jeg blir helt stum og vil ikke virke frekk 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Glad i å ta seg noen,, mange øl

uføre 

gjerne mannen her som er det største problemet 

Dette mennesket hadde ALDRI fått passe barnet mitt. Ikke engang for ett sekund! 

Anonymkode: f4c96...424

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan skal du lære barnet ditt å sette grenser for seg selv når du ikke kan det selv? Du må lære deg å stå opp for deg selv, og sette grenser for hva du godtar og ikke, uten å "sjekke tempen" på KG først.

Anonymkode: 9bd8f...3dd

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg fikk høre det fra ei venninne som ikke kan få barn selv, "kan ikke jeg bare overta ungen"? Jeg følte det ikke truende i det hele tatt, da jeg viste hvor det kom fra. Jeg greide ikke å si noe, men det oppstod heller ikke noen flere episoder rundt det.

Du vet du kommer lengst med å prate med den det gjelder?

Anonymkode: 2b693...3cd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er du som bestemmer når og om folk får passe deres barn :) 

Anonymkode: fa31b...ece

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk høre det fra ei venninne som ikke kan få barn selv, "kan ikke jeg bare overta ungen"? Jeg følte det ikke truende i det hele tatt, da jeg viste hvor det kom fra. Jeg greide ikke å si noe, men det oppstod heller ikke noen flere episoder rundt det.

Du vet du kommer lengst med å prate med den det gjelder?

Anonymkode: 2b693...3cd

Forstår dette😌.. 
Men jeg kommer til å snakke med samboeren min også må han ta det opp med hun evt…. 
heldigvis så bor hun ganske mange timer unna…

• Hjerte 1
Skrevet

Ja jeg må det, skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan sette ned foten men engang men jeg blir helt stum og vil ikke virke frekk 

Glem det å være redd for å virke frekk, om det er noen som er frekk her, og rett ut sjuk, så er det denne damen! Jeg hadde holdt baby langt unna henne, hun hadde såvidt fått sett på baby.

Samtidig så høres det ut som at hun sliter en del, og kanskje hun hadde roet seg når baby kom og hun fikk lov å ha et forhold til den, et helt vanlig tante-forhold altså. Det er nok utrolig vondt for henne å ikke få egne barn, også får broren barn. Akkurat det kan jeg relatere til da jeg selv har hatt problemer med det. Det kunne jo vise seg at hun hadde blitt en fantastisk tante og en god omsorgsperson.. Men mtp hva hun faktisk sier, så hadde jeg nok ikke klart å slappe av og stole på henne. Som om du ikke vil ha ditt eget barn og bare skulle gi det bort?! Hun vil amme det?? Nei, som sagt kan jeg relatere til det å ønske seg barn, men det er ikke alle som bør få barn, og med uttalelsene hennes så hadde jeg nok vært veldig på vakt.

Det du må gjøre er å finne stemmen din og svare henne veldig tydelig, og vise at det hun sier er helt absurd. Du er ikke frekk om du svarer på slikt, du bare beskytter deg selv og baby. Og din mann må også være helt tydelig med søsteren sin.

Anonymkode: eacff...289

• Liker 2
Skrevet

Du vil ikke virke frekk? Det er det SISTE jeg hadde bekymret meg for. Sett kvinnfolket på plass. 

Anonymkode: 64af0...85c

• Liker 5
Skrevet

Er hun psykisk utviklingshemmet? 

Neste gang hun sier noe i nærheten av "hvis du ikke vil ha den" ( :sjokk: ) så ler du bare og spør om hun er helt gæren (hvilket hun nok er).

Anonymkode: 9c5ab...e5c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere må aldri la henne være alene med babyen iallfall! 

Samboeren din burde ta en prat med sin søster, og fortelle henne at hun går over streken. 

Anonymkode: 8aadb...da3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men kjenner jeg blir små stressa og livredd for at hun skal se henne alene/ evt noe skjer med meg etter fødsel som gjør at hun får tilgang på babyen. 

Jeg er gravid og om noen dager kommer babyen, jeg har vært prøver i nesten 10 år og dette vet søstera til samboeren min godt.

hun har å prøvd å få barn men får det ikke til, de kan heller ikke ha barn pga sine problemer. 

Jeg får ofte høre at hun kan ta over babyen visst ikke jeg vil ha den, og hun skulle gjerne kunne vært med å amme denne ungen visst hun kunne det. 

jeg blir helt stum når hun prater, og klarer ikke ordlegge meg til at det ikke er greit det hun sier. 
jeg er nå livredd for at hun ønsker å passe babyen før babyen skjønner ting selv og prater med tanke på at hun kanskje vil prøve å ha babyen på puppen bak min rygg. 
Hun ønsker å besøke meg på sykehuset gjerne samme dag som jeg har født, noe samboeren min har sagt hun ikke kan. 
Heldigvis 

men det er dette om å grue seg til at hun skal se babyen jeg blir små stressa av, at hun ønsker å evt kidnappe eller ja som sagt amme bak min rygg..

Har noen vært borti det samme eller er det bare hun som er helt crazy?

Hun høres psykisk syk ut. Ikke la henne være aleine med barnet.

Anonymkode: d48e4...16d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...