Gå til innhold

Hvor kjøper dere puslespill fra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Butikk i Norge, norsk nettbutikk, internasjonal nettbutikk som sender til Norge? Bruker oftest 3000 - 4000 brikker. Syns utvalget er så veldig dårlig i forhold til nettbutikken jeg brukte før, men de sender dessverre ikke til Norge..

Anonymkode: 5b0fc...0b4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler Boardgamer.  Veldig fornøyd med utvalg, kundeservice og priser der. Bestiller du for 2000 kr eller mer, får du gratis frakt og levert på døren. Bruker derfor å bestille ganske mange puslespill på en gang. De svarer raskt på e-post om det er noe, og får gode råd om man trenger hjelp.

Jeg anbefaler ikke hobbyspesialisten. De nektet meg å benytte angrerett. Måtte krangle med de, og kontakte forbrukerrådet for hjelp. De ga seg til slutt og jeg fikk returnert det jeg hadde kjøpt. Men aldri mer hobbyspesialisten. Fikk et veldig dårlig og useriøst inntrykk av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre dårlig utvalg av 3000-biters på alle de sidene, med unntak av Boardgamer. Mulig jeg må bestille derfra da. Hvis ikke blir det å bestille hjem til feriehuset fra en bedre side og heller kjøpe flybilletter sørover.

Anonymkode: 5b0fc...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Boardgamer som flere her. Har bare hatt gode opplevelser med å handle derifra. 

I tillegg har jeg kjøpt litt innimellom fra jollyroom.no samtidig som jeg har handlet ting til ungene. Ikke det største utvalget, men litt har de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Boardgamer👍🏼 Ligg langt unna hobbyspesialisten! Skikkelig useriøse greier med utrolig dårlig kundeservice.

Anonymkode: fb974...711

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Norli og Outland.

Anonymkode: 1a188...356

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Anbefaler også et finn-søk :) Masse puslespill ute på finn, og mange som selger puslespill etter å ha puslet dem én gang, så det er minimal slitasje. 

Anonymkode: b6289...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anbefaler også et finn-søk :) Masse puslespill ute på finn, og mange som selger puslespill etter å ha puslet dem én gang, så det er minimal slitasje. 

Anonymkode: b6289...371

Jeg kjøper og selger for 100 kr stk for 1000 biter, det er liksom standard pris.

Anonymkode: 13d61...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt her og der, men flesteparten har vært fra Boardgamer 

Anonymkode: 90f5a...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Handler mest fra Adlibris. Akkurat nå er jeg hekta på noe nytt 🙂. Husker ikke merket, men det man skal pusle stemmer ikke med bildet på eska. Man skal f.eks pusle det en person på bildet ser. F.eks "puzzle what grandma sees", eller noe som skjer rett etter "bildet" på eska viser. Er 1000 brikker, og litt mer utfordrende enn de vanlige puslespillene 🙂

Anonymkode: 8d25b...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Handler mest fra Adlibris. Akkurat nå er jeg hekta på noe nytt 🙂. Husker ikke merket, men det man skal pusle stemmer ikke med bildet på eska. Man skal f.eks pusle det en person på bildet ser. F.eks "puzzle what grandma sees", eller noe som skjer rett etter "bildet" på eska viser. Er 1000 brikker, og litt mer utfordrende enn de vanlige puslespillene 🙂

Wasgij tror jeg de heter - veldig populære ser det ut som 🧩🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wasgij tror jeg de heter - veldig populære ser det ut som 🧩🫡

Ja, det stemmer 🙂. Syns de er kjempeartige. Har lagt 5 sånne 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 1.40):

Boardgamer👍🏼 Ligg langt unna hobbyspesialisten! Skikkelig useriøse greier med utrolig dårlig kundeservice.

Anonymkode: fb974...711

Har også dårlig erfaring med Hobbyspesialisten. 
Boardgamer har best utvalg, veldig god kundeservice og gode priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...