AnonymBruker Skrevet 2. november #1 Del Skrevet 2. november Jeg oppgraderte mobilabb til et med myye mer GB, pga problem med wifi. Skal bare ha det midlertidig, til jeg får skikkelig wifi igjen. Har iphone og ipad. I går gikk det fint å dele mobilnett, slik at jeg fikk sett film på ipad. Jeg skrudde av delingen da jeg la meg, men i dag får jeg ikke til å dele🫣😅Har vært på innstillinger men klarer ikke å dele mobilnett fra iphone. Gode råd? er syk og hjemme, så blir lange dager uten tv/nett. Anonymkode: 18f54...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november Prøvd å restarte? Anonymkode: 013d5...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 17.03): Prøvd å restarte? Anonymkode: 013d5...209 Fikk det til; virker som det detter ut hvis jeg ikke bruker ipaden på en stund. Anonymkode: 18f54...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #4 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fikk det til; virker som det detter ut hvis jeg ikke bruker ipaden på en stund. Anonymkode: 18f54...993 Det er helt normalt. Anonymkode: 013d5...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå