Gå til innhold

Abid Raja får livvakt

Miss perfect

Anbefalte innlegg

Fønixa skrev (9 timer siden):

Hvilket demokrati?

Det som gjør seg selv rikere og rikere uten tanke for rett eller galt og mest for egen vinning?  

Eller det som høres så fint ut, med alle fine ord som er plent løgn og ikke gagner innbyggerne overhodet? 

Er lenge siden Norge hadde demokrati gitt. Hvorfor skal politikerne få være så trygge, når mange innbyggere (som de har glemt stemte dem frem) ikke engang er trygge i sitt eget hjem? Og de løfter ikke en finger for å hjelpe dem heller. Bare slipper inn mer og mer folk som trenger hjelp og så klarer de ikke engang å hjelpe sine egne. 

Ok, dette blir for dumt. Vi kan ikke lage oss en egen versjon av hva demokrati er. 

Selvsagt skal folkevalgte ha beskyttelse når de er truet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akhenaton skrev (16 timer siden):

PST deler ikke ut livvakter til folk bare fordi noen har snakket for høyt på biblioteket. 

Det har heller ingen påstått, så her lager du deg en stråmann 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket over at han regnet med at det ville gå problemfritt å snakke om disse tingene på Furuset bibliotek. Når han dukker opp så uforberedt (uten no sikkerhet) får det meg til å tenke at han mangler forståelse for hvilket fora han befant seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerangrep, avsporing og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om disse aggressive islamist spirene forstår selv at de beviser poenget til Abid Raja? Altså, har de reflektert over hvor dumt det ser ut at de svarer med trusler og vold, fremfor debatt og diskusjon?

Den slags truende adferd skulle automatisk ført til utvisning.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

In absentia skrev (På 6.11.2024 den 23.39):

Takk til årets osloborger 2015 🙄

En stor skam at han vant

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callisto83 skrev (5 timer siden):

Jeg lurer på om disse aggressive islamist spirene forstår selv at de beviser poenget til Abid Raja?

Nei. De gjør ikke det. Følelsene styrer handlingene deres

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callisto83 skrev (På 8.11.2024 den 15.26):

Jeg lurer på om disse aggressive islamist spirene forstår selv at de beviser poenget til Abid Raja? Altså, har de reflektert over hvor dumt det ser ut at de svarer med trusler og vold, fremfor debatt og diskusjon?

Den slags truende adferd skulle automatisk ført til utvisning.

Nå er jo ikke islamist-tullinger akkurat kjent for sin dype selvinnsikt eller intellektuelle begavelser. Jeg har hørt utsagn ála "DREP DEM SOM SIER ISLAM ER VOLDELIG!!!" litt for mange ganger til å forvente så mye av den gjengen der. 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akhenaton skrev (9 minutter siden):

Nå er jo ikke islamist-tullinger akkurat kjent for sin dype selvinnsikt eller intellektuelle begavelser. Jeg har hørt utsagn ála "DREP DEM SOM SIER ISLAM ER VOLDELIG!!!" litt for mange ganger til å forvente så mye av den gjengen der. 😅

Bullshit🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...