Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #1 Del Skrevet 27. februar 2006 Her skal jeg gi dere som tror det er så ille og vere singel. 10 gode grunnen hvorfor ikke det er så ille 1 Man slipper kjærlighets sorg 2 man er mer fri til og gjøre hva man vil 3 Man slipper og se det samme fjeset dag ut og dag inn 4 man slipper og ta hensyn til andre 5 man trenger ikke høre med den man er sammen med for og gjøre noe 6 Man slipper og vere redd for når ordet brullyp eller barn kommer opp 7 Man slipper og vere sjalu eller at noen er sjalue for alt man gjør 8 Man slipper og leve i et fengsel 9 Man slipper at telefonen ringen tusen ganger om dagen 10 Man slipper og måtte huske vilken dag man ble sammen på og bursdager. Jeg er jo egentlig klar over at fleste parten nok er uenige i denne listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #2 Del Skrevet 27. februar 2006 Hva om jeg egentlig savner mange av disse tingene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #3 Del Skrevet 27. februar 2006 Det respekterer jeg. Men jeg synnes det er rart vist du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #4 Del Skrevet 27. februar 2006 Ti gode grunner til å være singel. Min liste: *Man slipper å bli såret. *Man slipper å være mamma for et voksent menneske. *Man slipper å bli såret. *Man slipper å omgåes en ond svigermor. *Man slipper å bli såret. *Man slipper å leve i sølibat. *Man slipper å bli såret. *Man slipper å prate ned en sjalu ektemann etter en tur på byen. *Man slipper å bli såret. *Man slipper å ta ansvar for flere enn seg selv og sine barn. *Man slipper å bli såret. Alt i alt er det vanskelig å huske noen gode grunner for å ikke være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 28. februar 2006 #5 Del Skrevet 28. februar 2006 at man slipper og bli såret er egentlig et svert dårlig argument. Siden såret kan man bli om man er singel og. Det har ikke noe og si om du er singel eller har en partner. Du vil uansett bli såret. Man slipper og leve i sølibat.....Nå kan jeg ikke helt se hva det argumente har der og gjøre. Jeg ville heller skrevet man kan leve i sølibat..Men det er sikkert en grunn at du skriver det Men det der er ingen topp 10 liste det er en topp 5 Liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 28. februar 2006 #6 Del Skrevet 28. februar 2006 Hmm.Kan prøve meg... *Kan flørte med hvem man vil!! *Ingen som forventer at man skal tilbringe tid sammen. *........ ja så langt kom jeg -dessuten er jeg ikke sikker på at nr. 2 er et godt argument! For slik jeg ser det, så vil jeg jo være i et forhold uten sjalusi, problemer og mas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wabbit Skrevet 2. mars 2006 #7 Del Skrevet 2. mars 2006 at man slipper og bli såret er egentlig et svert dårlig argument. Siden såret kan man bli om man er singel og. Det har ikke noe og si om du er singel eller har en partner. Du vil uansett bli såret. ← Hvor hardt du er såret kan variere sterkt! Jo, du kan bli såret i et forhold og når du er singel. Men når du er involvert med noen så vil følelsene som oftest være veldige sterke.. du elsker jo den andre personen... Når du blir såret fordi disse følelsene får seg et knekk så gjør det utrolig vondt. Det overgår alt. Er ikke det slik at kjærlighetssorg er en av de største sorgene et menneske kan ha? Så nei, jeg synes ikke at det er et dårlig argument.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 2. mars 2006 #8 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg vet at det er forskjell og bli såret når man er i et forhold og singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 3. mars 2006 #9 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har merksnodig nok bare hatt kjærlighetssorg når jeg har vært singel. Merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #10 Del Skrevet 9. mars 2006 Her skal jeg gi dere som tror det er så ille og vere singel. 10 gode grunnen hvorfor ikke det er så ille 1 Man slipper kjærlighets sorg 2 man er mer fri til og gjøre hva man vil 3 Man slipper og se det samme fjeset dag ut og dag inn 4 man slipper og ta hensyn til andre 5 man trenger ikke høre med den man er sammen med for og gjøre noe 6 Man slipper og vere redd for når ordet brullyp eller barn kommer opp 7 Man slipper og vere sjalu eller at noen er sjalue for alt man gjør 8 Man slipper og leve i et fengsel 9 Man slipper at telefonen ringen tusen ganger om dagen 10 Man slipper og måtte huske vilken dag man ble sammen på og bursdager. Jeg er jo egentlig klar over at fleste parten nok er uenige i denne listen ← Jeg kunne ha gitt deg ti tusen grunner til, bare spør meg, har nettopp funnet ut at han jeg har vært interessert i i over et år, skal flytte. Det er jævlig det! Så ja, jeg er enig i at singeltilværelsen er absolutt best. Man slipper blant annet en som gir deg dårlig selvtillit, og de andre tingene +++. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 9. mars 2006 #11 Del Skrevet 9. mars 2006 1 Man slipper kjærlighets sorg 4 man slipper og ta hensyn til andre 5 man trenger ikke høre med den man er sammen med for og gjøre noe 6 Man slipper og vere redd for når ordet brullyp eller barn kommer opp 7 Man slipper og vere sjalu eller at noen er sjalue for alt man gjør 10 Man slipper og måtte huske vilken dag man ble sammen på og bursdager. ← Egentlig synes jeg disse itngene her kan bli verre dersom man blir singel. Spesielt punkt 1 er virkelig ille når man nylig har blitt singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #12 Del Skrevet 12. mars 2006 Ti gode grunner til å være singel. Min liste: *Man slipper å bli såret. *Man slipper å være mamma for et voksent menneske. *Man slipper å bli såret. *Man slipper å omgåes en ond svigermor. *Man slipper å bli såret. *Man slipper å leve i sølibat. *Man slipper å bli såret. *Man slipper å prate ned en sjalu ektemann etter en tur på byen. *Man slipper å bli såret. *Man slipper å ta ansvar for flere enn seg selv og sine barn. *Man slipper å bli såret. Alt i alt er det vanskelig å huske noen gode grunner for å ikke være singel. ← Bare en vill jett...noen som er blitt såret her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå