AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:55 #1 Del Skrevet lørdag kl 11:55 Har vært sammen med en i tre mnd nå. Jeg var litt skeptisk til å begynne med og hadde murer oppe men han fikk meg til å slappe av og senke de. Sa han var glad i meg og forelska. Aldri blitt så fort forelska før. Vi kjente hverandre fra ungd skolen der vi hadde en crush. Vi har hatt noe utfordringer med kommunikasjon da vi begge er litt kjappe i replikken og dette kan den andre reagere litt på. Jeg har vært mer tydelig på at jeg tenker vi kommer gjennom det og at det er litt sånn når man blir kjent. Så løser man det og prater om det. Siste ukene har han begynt å trekke seg mer unna og ikke villet ta initiativet til å ses noe særlig. Så idag forteller han meg at han ikke syns det er så stas som jeg syns. At han ikke føler så mye lenger og at de tingene vi har diskutert er altfor tidlig å ha så tidlig i forholdet og gjort at han tviler på om vi er rette for hverandre. Han sier han er glad i meg og gjerne vil prøve og se om han kan komme tilbake der han var. Men nå er han litt halvveis. Jeg syns jo det er kjipt å høre. Vi har også truffet ungdommene til hverandre (13 og 17 år). Han sier han ikke vet om det går men har troa. Noen med erfaring her og som har kommet styrket på andre siden? Jeg kjenner jeg blir veldig trist og usikker på alt mulig og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Hjelp! Anonymkode: 4ac59...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:04 #2 Del Skrevet lørdag kl 12:04 Det er ikke alltid der er så mye mer å bygge på etterhvert som en har blitt kjent annet en den første fascinasjonen. Anonymkode: 9dcaf...4a6 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:48 #3 Del Skrevet lørdag kl 12:48 Jeg hadde ikke ventet og håpet for lenge her. Det blir bare vondere. Anonymkode: 382e8...f37 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:51 #4 Del Skrevet lørdag kl 12:51 Det er en ærlig sak å ikke få de følelsene man trodde. Hadde jeg vært deg, TS, hadde jeg avsluttet forholdet. Hvis dere har vært sammen i tre mnd og han de siste ukene har følt at det er mindre stas, er det nok ikke liv laga. Altså, dere har knapt hatt et forhold. Gå videre før det blir enda mer vanskelig. Anonymkode: 86736...ca8 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:57 #5 Del Skrevet lørdag kl 16:57 3 måneder, og allerede møtt barna? 1. det er helt feil ovenfor barna! 2. Man blir ikke så seriøst på 3 måneder, hele perioden med oppbyggende spenning er over. Denne spenningen er med på å danne et grunnlag for å holde ut et helt liv sammen når hverdagen kommer… Anonymkode: 7c2c7...39c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:02 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:02 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 3 måneder, og allerede møtt barna? 1. det er helt feil ovenfor barna! 2. Man blir ikke så seriøst på 3 måneder, hele perioden med oppbyggende spenning er over. Denne spenningen er med på å danne et grunnlag for å holde ut et helt liv sammen når hverdagen kommer… Anonymkode: 7c2c7...39c De er store. 13 og 17 år. Så det blir litt annerledes enn når man har små barn. Anonymkode: 4ac59...bfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:03 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:03 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde ikke ventet og håpet for lenge her. Det blir bare vondere. Anonymkode: 382e8...f37 Selv om han sier han vil gi det et forsøk og tror det kan ordne seg? Anonymkode: 4ac59...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:04 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:04 Han "vet ikke om det går, men har troa"? Det er jo rimelig selvmotsigende. Anonymkode: c7732...56b 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet lørdag kl 19:11 #9 Del Skrevet lørdag kl 19:11 Om en mann sier sånn, så er det ikke mer å satse på. Han prøver sikkert å backe ut litt forsiktig; tenker på det tullet med at han har trua. Tror du er veldig tjent med å bare avslutte relasjonen i tankesettet ditt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:12 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:12 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han "vet ikke om det går, men har troa"? Det er jo rimelig selvmotsigende. Anonymkode: c7732...56b Man vet jo aldri hva som skjer. Men han mener han har troa på å komme tilbake der han var. Men å spå fremtiden sikkert vil han ikke. Anonymkode: 4ac59...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:14 #11 Del Skrevet lørdag kl 19:14 visp skrev (2 minutter siden): Om en mann sier sånn, så er det ikke mer å satse på. Han prøver sikkert å backe ut litt forsiktig; tenker på det tullet med at han har trua. Tror du er veldig tjent med å bare avslutte relasjonen i tankesettet ditt. Så du tenker ikke at det kan snu og med mindre diskusjoner f.eks. så kan det komme tilbake? Han sier at hvis det var helt dødt hadde han ikke giddet. Anonymkode: 4ac59...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:14 #12 Del Skrevet lørdag kl 19:14 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De er store. 13 og 17 år. Så det blir litt annerledes enn når man har små barn. Anonymkode: 4ac59...bfe Nei. Det er unødvendig og opprivende for barn. Særlig en 13 åring Anonymkode: d2f2e...0b7 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet lørdag kl 19:17 #13 Del Skrevet lørdag kl 19:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du tenker ikke at det kan snu og med mindre diskusjoner f.eks. så kan det komme tilbake? Han sier at hvis det var helt dødt hadde han ikke giddet. Anonymkode: 4ac59...bfe Nei, hadde det vært en mulighet, så hadde han ikke tatt det opp med deg i det hele tatt. Han hadde kvernet disse tankene for seg selv til han ble sikker. Når han nå først har sagt disse tingene, så har han jo kvernet på det en stund allerede før dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:34 #14 Del Skrevet lørdag kl 19:34 visp skrev (14 minutter siden): Nei, hadde det vært en mulighet, så hadde han ikke tatt det opp med deg i det hele tatt. Han hadde kvernet disse tankene for seg selv til han ble sikker. Når han nå først har sagt disse tingene, så har han jo kvernet på det en stund allerede før dette. Det kom opp av helt andre grunner. Vi hadde en diskusjon om noe helt annet. Så tok jeg samtidig opp at han virket uinteressert i å ta initiativ på å planlegge ting sammen. Da kom det at han følte det var halvveis og ikke synes det var så stas som det jeg synes. At han møtte for lite motstand og at det hadde gått for fort. At han ikke var helt overbevist om at vi var de rette for hverandre. At den veldige forelskelsen ikke var der lenger. Men at han ikke vil miste meg og vil se om det kommer tilbake. Vet ikke om han hadde sagt dette uten at det andre kom opp. Anonymkode: 4ac59...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:41 #15 Del Skrevet lørdag kl 19:41 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kom opp av helt andre grunner. Vi hadde en diskusjon om noe helt annet. Så tok jeg samtidig opp at han virket uinteressert i å ta initiativ på å planlegge ting sammen. Da kom det at han følte det var halvveis og ikke synes det var så stas som det jeg synes. At han møtte for lite motstand og at det hadde gått for fort. At han ikke var helt overbevist om at vi var de rette for hverandre. At den veldige forelskelsen ikke var der lenger. Men at han ikke vil miste meg og vil se om det kommer tilbake. Vet ikke om han hadde sagt dette uten at det andre kom opp. Anonymkode: 4ac59...bfe Når forelskelsen er over og han tviler er det ikke liv laga av det forholdet. Det er når forelskelsen går over man ser om det går over til kjærlighet og det er noe å bygge videre på. Her er det ikke det så bare å komme deg videre. Anonymkode: 75bae...d2a 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:42 #16 Del Skrevet lørdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): De er store. 13 og 17 år. Så det blir litt annerledes enn når man har små barn. Anonymkode: 4ac59...bfe Nei det er det ikke. Man lar aldri en ny partner møte barna sine før man har vært sammen såpass lenge at man ser det er seriøst. Anonymkode: 75bae...d2a 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:36 #17 Del Skrevet lørdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er store. 13 og 17 år. Så det blir litt annerledes enn når man har små barn. Anonymkode: 4ac59...bfe Absolutt ikke. Særlig 13-åringen er i en sårbar alder. Anonymkode: 668b0...534 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:36 #18 Del Skrevet lørdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Når forelskelsen er over og han tviler er det ikke liv laga av det forholdet. Det er når forelskelsen går over man ser om det går over til kjærlighet og det er noe å bygge videre på. Her er det ikke det så bare å komme deg videre. Anonymkode: 75bae...d2a Da burde han vel si det og ikke si han vil fortsette tross alt? Anonymkode: 4ac59...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:40 #19 Del Skrevet lørdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da burde han vel si det og ikke si han vil fortsette tross alt? Anonymkode: 4ac59...bfe Han prøver vel å skåne deg. Anonymkode: 668b0...534 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:07 #20 Del Skrevet lørdag kl 21:07 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han prøver vel å skåne deg. Anonymkode: 668b0...534 Med å fortsette noe han ikke vil? Og etter samtalen idag tidlig ville han på lunsj med meg. Holde meg i hånda hele tiden på kino etterpå. Og sender meg mld med hjerter på snap. Er ikke det å mind fucke hvis man vil ut av noe? Anonymkode: 4ac59...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå