Gå til innhold

For gammel for ONS?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overhørte noen si "det er da bare unge folk som driver med ONS". Selv er jeg passert 50, og har ingenting imot et ONS i ny og ne (selv om jeg ville fortrukket et fast forhold da). Hvordan er det med deg, tenker du det er en "aldersgrense" for ONS?

Anonymkode: 926e1...2f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Overhørte noen si "det er da bare unge folk som driver med ONS". Selv er jeg passert 50, og har ingenting imot et ONS i ny og ne (selv om jeg ville fortrukket et fast forhold da). Hvordan er det med deg, tenker du det er en "aldersgrense" for ONS?

For meg finnes det ikke noen aldersgrense og jeg vet ei i Sande som var 75 som var helt klar og hadde flere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (2 timer siden):

For meg finnes det ikke noen aldersgrense og jeg vet ei i Sande som var 75 som var helt klar og hadde flere

Tøfft, er 65 og har fortsatt ONS innimellom med yngre menn.  Er også så frekk at jeg våger å hevde at jeg ser yngre ut enn min biologiske alder.  Gøy ut å "sjekke draget"  av og til, for tidlig med fyrstekake og sherry ennå   😉

Anonymkode: 534c9...a19

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke vært lykkelig i et forhold hadde jeg nok hatt det så ofte jeg kunne. Føler meg ikke for gammel. 
K48. 

Anonymkode: ff649...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tøfft, er 65 og har fortsatt ONS innimellom med yngre menn.  Er også så frekk at jeg våger å hevde at jeg ser yngre ut enn min biologiske alder.  Gøy ut å "sjekke draget"  av og til, for tidlig med fyrstekake og sherry ennå   😉

Anonymkode: 534c9...a19

You go girl!

Anonymkode: d4bc3...628

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

You go girl!

Anonymkode: d4bc3...628

Du vet at det var en gutt som skrev dette?

Anonymkode: 3f712...df3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig sex har ingenting med alder å gjøre, men om man er motbydelig person eller ikke.

Anonymkode: 4ea02...340

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tilfeldig sex har ingenting med alder å gjøre, men om man er motbydelig person eller ikke.

De mest motbydelige er drittfolk som skal prøve å diktere hvordan andre skal leve sine liv.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du vet at det var en gutt som skrev dette?

Hvordan vet man det? Mener denne "anonym bruker" tingen gjemmer ikke det forfatteren da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ingen aldersgrense. Vil du og kan du, er det bare å kjøre på om du finner andre også som vil og kan. Det er ikke engang noen grense for hvor langt fra hverandre i alder dere er, så lenge begge er myndige.

Det er bare sex liksom.
Det er ikke helligdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 22.17):

Motbydelig kommentar....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tilfeldig, det er nøye utvalgte personer. Det er jo så gøy bår man er singel!!!

Anonymkode: ff649...af6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motbydelig person har ingenting med sexpartnere å gjøre, men om man er dømmende eller ikke.

Anonymkode: fbcf0...2f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvsagt er det ingen aldersgrense, hvorfor skulle det være det? Folk som er eldre enn unge på 20+ kan ha like mye nytte og glede av det. Så kjør på om dette er noe man vil!

Personlig får jeg lite ut av ons, men jeg vet jo at ikke alle er som meg, og jeg dømmer ikke dem som har det.

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 17.02):

"Ons" er motbydelig uansett alder... 

Anonymkode: fae99...2c8

Nei, det er ikke det, hvorfor i alle dager skulle det være det? Og å si at det er motbydelig er bare idiotisk, for du sitter ikke på fasiten.

Anonymkode: b1a62...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir eldre tar man mere hensyn til andre, da blir gjensynsgleden så mye større🥰  that`s it😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Selvsagt er det ingen aldersgrense, hvorfor skulle det være det? Folk som er eldre enn unge på 20+ kan ha like mye nytte og glede av det. Så kjør på om dette er noe man vil!

Personlig får jeg lite ut av ons, men jeg vet jo at ikke alle er som meg, og jeg dømmer ikke dem som har det.

Nei, det er ikke det, hvorfor i alle dager skulle det være det? Og å si at det er motbydelig er bare idiotisk, for du sitter ikke på fasiten.

Anonymkode: b1a62...8d3

Ikke du heller. Jeg skriver det jeg mener og står for det. Folk som ligger rundt er og blir motbydelig. Ferdig snakket. 

Anonymkode: fae99...2c8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingenting motbydelig eller karakterbrist i å ha tilfeldig sex.  Det er strengt tatt en grunnleggende del av det å være menneske.

Forpliktende seksuelle relasjoner er en tillært, samfunnstrukturell konstruksjon.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...