AnonymBruker Skrevet 2. november #1 Del Skrevet 2. november Vi skal bytte soverom. Går det greit selv om bildene ikke samsvarer helt? Anonymkode: 2b00c...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november Hvorfor skal dere det om dere skal flytte? Anonymkode: 7bf3f...f85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #3 Del Skrevet 2. november Er vel bare å ommøblere tilbake om dere skal ha visning evt. Anonymkode: afe70...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 2. november #4 Del Skrevet 2. november Hva med å spøre megleren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #5 Del Skrevet 2. november Har solgt bolig 5 ganger og alltid stylet selv. Null problem hvis man er nogenlunde oppegående. ville ikke ommøblert rett før visning. Anonymkode: 845d5...23c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 2. november #6 Del Skrevet 2. november Jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ommøblere rett før dere (forhåpentligvis) selger 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #7 Del Skrevet 2. november Jeg hadde nok ikke gjort det, potensielle kjøpere har skapt seg en forventning basert på annonsen og bildene, og hvis du begynner å tulle med ting så møter du ikke forventningene deres. Anonymkode: 2cd0e...f45 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #8 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde nok ikke gjort det, potensielle kjøpere har skapt seg en forventning basert på annonsen og bildene, og hvis du begynner å tulle med ting så møter du ikke forventningene deres. Anonymkode: 2cd0e...f45 Enig, i tillegg risikerer du at potensielle kjøpere vil fundere på hva som kan ligge bak at selger selv ikke vil sove på det rommet osv. Ikke en risiko verd å ta. Anonymkode: 9c063...e3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #9 Del Skrevet 2. november Har solgt 6 forskjellige boliger, aldri brukt en som styler huset mitt. Er det en ting jeg får skryt av meglere er hvor fint jeg har det, fargene jeg har i huset, de valgene vi har tatt ved oppussing. Man må ikke bruke en stylist for å selge bolig og om man selv ikke klarer å se for seg eget hjem i boligen de ser på så var kanskje ikke den boligen noe for dem? Får legge til at jeg har tjent på alle boliger jeg har solgt. Jeg bor i et nytt hus, drømmen er å totalrenovere et gammelt hus. Jeg klarer fint å se for meg hvordan det blir selv om det så og si er falleferdig. Så ts jeg som kjøper hadde ikke tenkt stort over at du møblerer om, men som du ser så er kjøpere i dag veldig opptatt av hvordan andre har det for å klare å se potensialet i en bolig. Så hør med megleren din! Lykke til med salget Anonymkode: 0c359...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #10 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi skal bytte soverom. Går det greit selv om bildene ikke samsvarer helt? Anonymkode: 2b00c...f2d Hvilke støyproblemer er det her hadde jeg tenkt da. Anonymkode: 9f26a...497 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. november #11 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi skal bytte soverom. Går det greit selv om bildene ikke samsvarer helt? Anonymkode: 2b00c...f2d Hvorfor må dere gjøre det nå hvis dere skal flytte? Hvis du på død og liv må gjøre det nå, rett før dere skal flytte, så vent i alle fall til visningene er over og salget i boks! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 7. november #12 Del Skrevet 7. november Ryddet for avsporing. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #13 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 13.50): Hvilke støyproblemer er det her hadde jeg tenkt da. Anonymkode: 9f26a...497 Ja, eller skjulte muggproblemer. Anonymkode: b6f01...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå