AnonymBruker Skrevet 2. november #1 Del Skrevet 2. november Hei. 😊 Jeg har fått jobbintervju som miljøterapeut på skole. Har dere tips til hvordan jeg kan forberede meg til et sånt intervju? Jeg er litt usikker på hva de forventer at jeg skal jobbe med - om det er forebyggende, være tett på enkeltelever, veilede lærere eller lignende. Da er det også litt vanskelig å forberede seg. Dette er en liten skole (1-10 klasse) og det er første gang det lyses ut stilling som miljøterapeut der. Hva burde jeg legge vekt på i intervjuet og hvilke spørsmål burde jeg stille? Det er drømmejobben, så jeg vil så gjerne gi et godt inntrykk! 🤞🏻 Anonymkode: 45422...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november Hvilken utdanning har du? Synes også det er veldig spesielt de har vært så lite spesifikke med hva arbeidsoppgavene er i utstillingsanonsen. Da ville jeg i grunn vært opptatt av og spørre arbeidsgiver om hva de ser etter i miljøteraputene sine. Anonymkode: 39227...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå