AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei. Hver gang jeg har PMS får jeg så ekstremt lav selvfølelse. Frykter utroskap i forholdet, føler meg ikke god nok, har behov for mye bekreftelse osv. Har egentlig relativt god selvfølelse ellers, kun under PMS jeg sliter med dette. Det er så slitsomt. Noen som kjenner seg igjen og har noen gode råd? Vil ikke at det skal gå ut over forholdet, og vil jo heller ikke føle det sånn. Anonymkode: e00da...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Følge godt med på syklus slik at du kan huske på at det er hormonene som spiller deg et puss. Det hjelper meg litt hvis jeg kan få til det. Anonymkode: 6a63a...971 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei. Hver gang jeg har PMS får jeg så ekstremt lav selvfølelse. Frykter utroskap i forholdet, føler meg ikke god nok, har behov for mye bekreftelse osv. Har egentlig relativt god selvfølelse ellers, kun under PMS jeg sliter med dette. Det er så slitsomt. Noen som kjenner seg igjen og har noen gode råd? Vil ikke at det skal gå ut over forholdet, og vil jo heller ikke føle det sånn. Anonymkode: e00da...7a3 Tell dager, ha kontroll og fortell deg selv "dette er ikke ekte, dette er ikke virkeligheten, dette er fake.". Føler med deg, jeg har det og slik og bukker nesten under i blant. Anonymkode: 05048...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tell dager, ha kontroll og fortell deg selv "dette er ikke ekte, dette er ikke virkeligheten, dette er fake.". Føler med deg, jeg har det og slik og bukker nesten under i blant. Anonymkode: 05048...2c3 Takk for svar. Godt å høre at vi er flere, i det minste. Jeg bruker en app for å følge med på syklusen, så jeg er bevisst på dette og det slår aldri feil. Likevel er det veldig tungt og jeg gruer meg til denne tida hver måned. Forsøker å fortelle meg selv at det ikke er ekte, men det er ikke like lett bestandig. Synes det er litt kjipt å be kjæresten om ekstra bekreftelse også, når jeg vet at det er hodet mitt som er problemet. TS Anonymkode: e00da...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Takk for svar. Godt å høre at vi er flere, i det minste. Jeg bruker en app for å følge med på syklusen, så jeg er bevisst på dette og det slår aldri feil. Likevel er det veldig tungt og jeg gruer meg til denne tida hver måned. Forsøker å fortelle meg selv at det ikke er ekte, men det er ikke like lett bestandig. Synes det er litt kjipt å be kjæresten om ekstra bekreftelse også, når jeg vet at det er hodet mitt som er problemet. TS Anonymkode: e00da...7a3 Kan du snakke med han om dette i en annen periode av syklusen? Da er det lettere for deg å legge det fram objektivt kanskje. Si at du sliter med disse tankene og spørre han hva han tenker er ok for balanse av mer bekreftelse osv i den perioden. Finn ut noe som fungerer for begge to, men de fleste partnere vil jo kunne legge på litt ekstra bekreftelse uten problem, hvis de vet at det kan hjelpe ens kjære gjennom noen kjipe dager. Ellers vil jeg si at mine symptomer er likende, og de forverres skikkelig når jeg spiser mye sukker/hvetebakst osv. I perioder hvor jeg kutter dette ut, er jeg som et annet menneske i den delen av syklusen, og tilnærmet symptomfri. Ellers er jeg et gråtetroll som knapt kommer meg gjennom dagen. Anonymkode: fbec7...a27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kan du snakke med han om dette i en annen periode av syklusen? Da er det lettere for deg å legge det fram objektivt kanskje. Si at du sliter med disse tankene og spørre han hva han tenker er ok for balanse av mer bekreftelse osv i den perioden. Finn ut noe som fungerer for begge to, men de fleste partnere vil jo kunne legge på litt ekstra bekreftelse uten problem, hvis de vet at det kan hjelpe ens kjære gjennom noen kjipe dager. Ellers vil jeg si at mine symptomer er likende, og de forverres skikkelig når jeg spiser mye sukker/hvetebakst osv. I perioder hvor jeg kutter dette ut, er jeg som et annet menneske i den delen av syklusen, og tilnærmet symptomfri. Ellers er jeg et gråtetroll som knapt kommer meg gjennom dagen. Anonymkode: fbec7...a27 Oi, det er jo veldig interessant. Jeg merker at trening hjelper, men har ikke tenkt på at kosthold kan spille en like viktig rolle. Takk! TS Anonymkode: e00da...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kan du snakke med han om dette i en annen periode av syklusen? Da er det lettere for deg å legge det fram objektivt kanskje. Si at du sliter med disse tankene og spørre han hva han tenker er ok for balanse av mer bekreftelse osv i den perioden. Finn ut noe som fungerer for begge to, men de fleste partnere vil jo kunne legge på litt ekstra bekreftelse uten problem, hvis de vet at det kan hjelpe ens kjære gjennom noen kjipe dager. Ellers vil jeg si at mine symptomer er likende, og de forverres skikkelig når jeg spiser mye sukker/hvetebakst osv. I perioder hvor jeg kutter dette ut, er jeg som et annet menneske i den delen av syklusen, og tilnærmet symptomfri. Ellers er jeg et gråtetroll som knapt kommer meg gjennom dagen. Anonymkode: fbec7...a27 Glemte å svare på den første delen - men jo, det går nok an. Får prøve på det, selv om jeg helst bare vil glemme at denne perioden eksisterer når jeg ikke er i den, hehe. Anonymkode: e00da...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå