Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har fått et tilbud om lån ifm boligkjøp i postbanken. her fikk jeg bedre betingelser enn alle de andre stedene jeg sjekka... men jeg kvier meg nå for å ta opp lån i PB fordi jeg hører de vurderer å legge ned banktjenestene sine. hva sier dere, er det dumt å gå inn i en låneavtale med PB nå?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 men jeg kvier meg nå for å ta opp lån i PB fordi jeg hører de vurderer å legge ned banktjenestene sine. ← Posten altså
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Postbanken er jo eiet av DnBNor, og har vel egentlig lite med Posten å gjøre, utover at de befinner seg fysisk på samme sted. Så jeg tror ikke du har noe å være redd for. Vi har selv boliglån i Postbanken, og er strålende fornøyde.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 hmm.. jeg har hørt noe annet. Min bror har lån der, men skal skifte. Er ikke fornøyde, alt går sååå tregt og de er vanskelige på lånehjelp. Og han har helt ordnet økonomi, så skjønner ingenting.. gidder ikke mer.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #5 Skrevet 27. februar 2006 Det kommer tydeligvis an på hvem man treffer på....
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #6 Skrevet 27. februar 2006 Posten vurdere å slutte å selge banktjenester for postbanken. Postbanken og posten har ikke noe mer med hverandre å gjøre enn dette samarbeidet. Postbanken er (som andre har nevnt) en del av DNBNor. Hva skulle være dumt med å inngå en slik låneavtale? Det verste som kan skje er at Postbanken ikke lengere kan møtes fysisk på alle postkontorer. De har fremdeles kundesentre i de fleste norske fylker (du finner oversikt over dette på postbanken.no), nettsider, en telefontjeneste som er oppe til sent på kveld på hverdager og i helgene osv osv. Den hjelpen du pr i dag kan få på et postkontor er ikke mye å skryte av uansett.. Det kan i all hovedsak ordnes pr telefon. Og har du nettbank fikser du jo alt der.. Lykke til med boligkjøp og bankvalg..
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #7 Skrevet 27. februar 2006 ok, da går jeg for PB Takk for svar!!!!!
iss Skrevet 28. februar 2006 #8 Skrevet 28. februar 2006 Vi har bare hatt trøbbel med postbanken, så jeg ville ikke anbefale de...
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #9 Skrevet 28. februar 2006 Er kjempefornøyd med postbanken. Bare velvilje og hjelp til det jeg har trengt av diverse lån. Vil absolutt anbefale dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå