Gå til innhold

Null respekt for kvinner som driver med pliktsex.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mine venninner snakket om dette i går, flere av de hadde pliktsex for husfredens skyld! Ble helt sjokkert, mistet alle respekt for de. Hva de godtar, lar seg utnytte på denne måten. Hun ene sier at hun aldri ville fått råd til å flytte for seg selv, så måtte holde ut i forholdet 🙄

Æsj, jeg ble skikkelig oppgitt. Er lov å stå opp for seg selv, bli selvstendig. Ikke la seg kue på denne måten.

Kunne aldri hatt sex med en mann uten å ha lyst.

Anonymkode: e86c7...779

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njæ, det går helt fint. Jeg har mye lavere sexlyst enn mannen (hormonspiral som fucker det til) så jeg har ofte sex når han har lyst men jeg ikke er spesielt gira. Det går helt fint. Har forøvrig fint råd til å bo for meg selv og er selvstendig , men for meg så gjør det ingenting i å gi ham sex selv om jeg ikke er hypp.

Anonymkode: 6bb8a...60e

• Liker 17
  • Hjerte 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Njæ, det går helt fint. Jeg har mye lavere sexlyst enn mannen (hormonspiral som fucker det til) så jeg har ofte sex når han har lyst men jeg ikke er spesielt gira. Det går helt fint. Har forøvrig fint råd til å bo for meg selv og er selvstendig , men for meg så gjør det ingenting i å gi ham sex selv om jeg ikke er hypp.

Så trist, hva får du ut av dette?

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister all respekt? Tenker at man må kunne respektere mennesker selv om de tar vag og gjør ting man selv ikke ville gjort. Men det viser seg jo til stadighet at kvinner og menn kan være like enkle som mennesker

Anonymkode: 5067f...37a

• Liker 34
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er maaaange som lever i langvarige forhold som har sex uten at de er så spesielt gira i utgangspunktet. 
En er glad i partneren sin, men sexen begynner å bli rutine og da kan en av og til slite litt med å bli tent. 
En kan jo ha glede av sexen allikevel, men den store høydaren bli det kanskje ikke der og da.  
(Selvfølgelig er det lov å si nei også når det bare blir feil) 
Dette skjer pga en vet at i et forhold/ekteskap så er det ups and downs og en kan faktisk ha pliktsex uten at en føler seg brukt og presset til sex uten samtykke. 
Meeen , det finnes grenser, og det er når en har sluttet å fungere som par og kjærlighet/respekt er borte. 
Da må en ta et standpunkt , kommunisere på en ærlig og konkret måte. 
Enten er det håp eller så går en  hver til sitt 

Anonymkode: aa650...891

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ihvertfall null respekt for de om de klager på situasjonen, for det er et valg de har gjort helt på egenhånd 

Anonymkode: 0ecf5...ad3

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

En fornøyd partner! Man gir og tar i langt forhold. 

Anonymkode: 3bea4...0e4

• Liker 18
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får jo nærheten og intimiteten selv om ikke sexen er så fantastisk der og da, og jeg liker å se han tilfredsstilt.

• Liker 15
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

En fornøyd partner! Man gir og tar i langt forhold. 

Anonymkode: 3bea4...0e4

Nettopp. Vi har masse bra sex også, men skulle vi hatt sex kun i de periodene hvor jeg er kåt og gira så hadde det blitt et par ganger i måneder. For mannen min som er kåt oftere ville det blitt for sjeldent, og for meg så er det virkelig ikke noe offer å ha sex med han selv om jeg ikke er like gira :) 

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mine venninner snakket om dette i går, flere av de hadde pliktsex for husfredens skyld! Ble helt sjokkert, mistet alle respekt for de. Hva de godtar, lar seg utnytte på denne måten. Hun ene sier at hun aldri ville fått råd til å flytte for seg selv, så måtte holde ut i forholdet 🙄

Æsj, jeg ble skikkelig oppgitt. Er lov å stå opp for seg selv, bli selvstendig. Ikke la seg kue på denne måten.

Jeg tenker motsatt. Har null respekt for menn som presser kvinner til sex. Puke 🤮

• Liker 8
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at det ikke er mange du kan ha respekt for!

Pliktsex er helt grusomt, men alternativet når man står midt i det kan være mye verre. Det er ikke bare å pakke baggen å dra.

Man har eiendelen sammen som skal selges for at man i det hele tatt kan leie seg en leilighet. Man må gjerne ha 30-40 tusen bare i depositum. Penger til møbler og senger til flere. Personen man går i fra kan være hevnlysten og gjør det da veldig vanskelig å bare dra. Du må være svært naiv om man ikke skjønner såpass

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I et forhold så kan man ikke være egoistisk. Hvis du bare gjør ting når du har lyst til det selv så vil ikke forholdet vare.

Anonymkode: b6879...316

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Man må jo gi og ta i et forhold. 

Anonymkode: 35a7b...de0

Ikke dette. Å ha sex uten lyst er absurd. 

Anonymkode: 5d207...960

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mentaliteten har lavere markedsverdi, altså sier det seg selv at du vil bygge opp enda sterkere mannehat og at du etter hvert vil bli enda sintere fordi at du velges bort. Men altså, du skyter deg jo åpenbart i foten selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I et forhold så kan man ikke være egoistisk. Hvis du bare gjør ting når du har lyst til det selv så vil ikke forholdet vare.

Anonymkode: b6879...316

Hvis du snakker om å ta husvask og lage middag, helt klart.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke dette. Å ha sex uten lyst er absurd. 

Hvis lysten til noe skulle vært drivende så hadde mange gulv ikke vært vasket eller oppvasken tatt, damer har seksuelle vell som huslige plikter og vurderes selvfølgelig som kone-emne ut fra dette.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å la noen presse seg inn i kroppen din, når du verken er klar eller har lyst til det, det går IKKE under det å "gi og ta" i et forhold i min bok.

Anonymkode: b8676...826

• Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...